Welnee. Een zak voorgesneden boerenkool of andijvie van 300 of 250 gram is precies goed voor één hongerig G_E-tje. En als je niet wilt schillen kun je een zakje voorgeschilde stamppot aardappeltjes kopen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk... Maar stamppotten zijn een gruwel om te maken als je in je eentje bent. Je moet wel een hele pan vol maken, en dan eet je drie keer in een week hetzelfde...
En je kunt chicken tonight verprutsenquote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan alles gezond en lekker maken
Coleslaw en hotchpotch en waffles enzo...quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzo
Wat eng dichtbij.quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Hij woont gewoon op de Grote Berg!
Daar wil IK wonen! (nou ja, liever de Kleine Berg, maar this'll do)
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzo
nog makkelijker kan het met die aardappelpureepoeders van magi, die toch ook wel heel lekker zijnquote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welnee. Een zak voorgesneden boerenkool of andijvie van 300 of 250 gram is precies goed voor één hongerig G_E-tje. En als je niet wilt schillen kun je een zakje voorgeschilde stamppot aardappeltjes kopen.. Alles in een pan met water gooien, kwartiertje op het vuur en klaar.
.
Ja ik kom straks HEEL dichtbij je als ik de date aangaquote:
Dat is het meest vieze wat je jezelf aan kunt doen. Nou ja, of bijna dan.quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog makkelijker kan het met die aardappelpureepoeders van magi, die toch ook wel heel lekker zijn
beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in cola
Beenham in colaquote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik ook, bijv. kip cajun, of EP's favoriet, beenham in cola
quote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kom straks HEEL dichtbij je als ik de date aanga
Maiskolven, three-bean-salad, 500g steaks van de grillquote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Coleslaw en hotchpotch en waffles enzo...
Gekkiequote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef TehRockstar het volgende:
Feestknuffel.
Knuffelfeest.
Fuffelkneest..
Jah, dat vond hij ook, maar toen hij het eenmaal op aandringen van mij voor me kookte waren we beiden verkochtquote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beenham in colaDat klinkt... weird, maar wel lekker
tuurlijk is verse aardappels beter, maar als het snel en makkelijk moet is het een goed alternatiefquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het meest vieze wat je jezelf aan kunt doen. Nou ja, of bijna dan..
Jij moet eens in dat restaurant in Woudenberg gaan eten, daar hebben ze allemaal van dat spul.quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maiskolven, three-bean-salad, 500g steaks van de grill
Wat is er moeilijk aan een zakje openknippen en de inhoud in een pan met water laten glijden?quote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tuurlijk is verse aardappels beter, maar als het snel en makkelijk moet is het een goed alternatief
Ik zal vragen "But can we go to G_E first? Please, mi diablito guapo?"quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Keenest fluff.
Ken, feel stuff!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |