Mag ik morgen bij jou eten?quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
gegrilde zalm in een saus van creme fraiche en lenteuitjes, met tagiatelli
beetje wit zo die saus en de pasta en zo, maar het wordt wel lekker denk ik
altijdquote:
Stamppot is goed te doen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Wat moet ik in de godesnaam eten vandaag...
Ik moet zelf koken dus ik ga zo even kijken wat er nog te redden valt uit de koelkastquote:
Ik had vanmiddag zo'n zin in een broodje haring, maar alle viskramen/-winkels waren dicht... dus ik naar albert heijn... hadden ze bonbonbloc in de aanbiedingquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Als ik een diepvriespizza ofzo koop, dan vol ik me altijd gedwongen om er ook alvast gezond eten bij te kopen voor de volgende dag. Helemaal nou ze lekkere wijn in de 2e voor de halve prijs hadden. Vier flessen wijn en een diepvriespizza afrekenen, dat kan natuurlijk niet..
Ach, zo lang je niet in de rij moet staan bij het extra brede gangpad valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag zo'n zin in een broodje haring, maar alle viskramen/-winkels waren dicht... dus ik naar albert heijn... hadden ze bonbonbloc in de aanbiedingdat was dus drie haring, 6 broodjes en twee bonbonbloc...
Goed puntquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet in de rij moet staan bij het extra brede gangpad valt het allemaal wel mee..
Ik vind het allemaal heerlijk... Maar stamppotten zijn een gruwel om te maken als je in je eentje bent. Je moet wel een hele pan vol maken, en dan eet je drie keer in een week hetzelfde...quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stamppot is goed te doen.. Boerenkoolstamppot, andijviestampot, hutspot, hete bliksem.
.
Maar vandaag is het voor mij een diepvriespizzadag..
Maar dat compenseer ik weer met keigezonde mandarijntjes..
Ik moet mijn schoonmoeder maar eens vragen of ze me kan leren koken. Van die typisch Amerikaanse gerechten enzoquote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan alles gezond en lekker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |