allangquote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef creno het volgende:
[..]
heb je dit lijstje al ingevuld?!
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
gladiator: zal ik je ff op je bek timmeren?quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
gladiator: afkomst negroide!!
DennisM: is het te zien?
gladiator: nee ahaha daarom vroeg ik het ...doordat het bij zo duidelijk is....
DennisM: mja, het is maar voor de helft hoor
gladiator: ok ...nu snap ik het...moeder of vader donker???
DennisM: neuh, het is de onderste helft
gladiator: ahah hoe bedoel je onderste helft
DennisM: het was een grapje
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef error het volgende:
gladiator: zal ik je ff op je bek timmeren?
DennisM: maar, maar... het was een glapje
gladiator: Ok, nou buk dan maar ff
Dat maakt het lekker makkelijk om te herkennen waar je woont. Mocht iemand dat willen weten.quote:
die post kwam niet van mij, maar van KP die weer eens onder mijn naam zat te klooienquote:
ze moeten je wel hebben hequote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef creno het volgende:
[..]
die post kwam niet van mij, maar van KP die weer eens onder mijn naam zat te klooien
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.
Zagen daarentegen...
Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester, in De Ontdekking van de Hemel opgevoerd als Onno Quist, zei eens "Vrouwen kunnen niet schaken!". Waarop een (vrouwelijke) journaliste pissig reageerde "En negers zeker ook niet?"quote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Iedereen weet dat negers niet kunnen timmeren.
Zagen daarentegen...
Ik gun het je van harte.quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Altijd weer opvallen hè..
Jaaaaaaja. Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kon mijn eigen lijstje niet vinden.
kennen als in "kennen"quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef error het volgende:
[..]
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebben![]()
Nou ken ik toevallig best een hoop negerts...![]()
Mja, en dan een rookbom en alles...quote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat maakt het lekker makkelijk om te herkennen waar je woont. Mocht iemand dat willen weten..
quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef error het volgende:
Ja, zagen over dat ze een biggu dikku hebben![]()
Nou ken ik toevallig best een hoop negerts...![]()
Drie wijzen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, en dan een rookbom en alles...
Er stonden wel opeens drie wijzen uit het Oosten aan de deur, maar ik heb hier ezel noch Maria...
Wat vond je eigenlijk van de film?quote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jan Hein Donner, de schaakgrootmeester, in De Ontdekking van de Hemel opgevoerd als Onno Quist, zei eens "Vrouwen kunnen niet schaken!". Waarop een (vrouwelijke) journaliste pissig reageerde "En negers zeker ook niet?"
"Mevrouw, u hebt er niets van begrepen. Negers kunnen juist uitstekend schaken, negerinnen echter niet."
Niet gezien, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van de film?
nou inderdaad, eerst plakband over mijn mond, niet mee mogen naar personeelsfeest, KP die onder mijn naam gaat posten...quote:
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarksquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kun je in de godesnaam die oude lijstjes eigenlijk terugvinden?
Nee, ik ben hier pas sinds april 2005. En google vindt niet alle lijstjes, heel raar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte.
[..]
Jaaaaaaja. Dat geloof ik dan weer niet.![]()
Ik ook niet. Was je bij die lijstjesstorm vorig jaar rond deze tijd?
Ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drie wijzen? [afbeelding]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kun je in de godesnaam die oude lijstjes eigenlijk terugvinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |