november ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
Den Bosch -> Eftelinguitje 12 november
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaarquote:
En Den Bosch is dan wat te doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaar
Ik neem aan de meet om samen de trein/bus te pakken... of Cybart bedoelt iets heel anders dat ik nu even misquote:
ik wou al zeggen dan heb jij toch wel iets anders aan je hoofd dan ons hier!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh, oktober. Ik mix een paar leuke dingen door elkaar
De twaalfde nog niet hoor. Dan begin ik hooguit een beetje opgewonden te rakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wou al zeggen dan heb jij toch wel iets anders aan je hoofd dan ons hier!!!!
Ach jongen, dat doe ik al vijf maandenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef creno het volgende:
maar goed, mijn tvp is geplaatst... ik zal nu toch echt maar eens een sms sturen naar mijn vent dat ik zielig en alleen mijn bed in kruip
met de nadruk op BEETJEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
De twaalfde nog niet hoor. Dan begin ik hooguit een beetje opgewonden te raken
ojee, dat klinkt niet echt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:50 schreef Weemz het volgende:
Altijd leuk als je er ineens achter komt wie je echte vrienden zijn...
merel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
D'r zitten allemaaltoffe vogeltjes
in de boom naast m'n balkon.
[afbeelding]
De Sturnus Vulgaris..
Whehehe. Dit is de ringmus (platteland) en niet de huismus (stedelijk).quote:
Mussen zijn brutale krengen, dat mag ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehehe. Dit is de ringmus (platteland) en niet de huismus (stedelijk)..
De mus is mij een beetje te veel een groepsvogel.
De spreeuw zie je zowel gezellig in groepen, als solistisch in een stil hoekje voor zich uit zitten kwetteren en pruttelen..
goed voorbeeld doet goed volgen !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als jullie het goedvinden, ga ik eens even douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |