Heb ik gedaan, met mijn werk vorig jaarquote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Jij moet eens in dat restaurant in Woudenberg gaan eten, daar hebben ze allemaal van dat spul.
heb je dit lijstje al ingevuld?!quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm zucht ofzo
Auw....quote:
Kapotte handjes en een bult en auw op m'n kont.quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo uit de hoogte doen
blauwe plekjes?
Shock retardtquote:
niet meer rukken èn niet met je kont omhoog?quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kapotte handjes en een bult en auw op m'n kont..
Ik heb me iig geen pijn gedaan op de wc met Evgenya.quote:Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet meer rukken èn niet met je kont omhoog?![]()
Yeah... kweenie. Hij staat ook nog steeds in het topic, tenslotte... hoewel, teruglezen heeft weinig zin meer. Dit zijn trouwens de enige die ik via google kon vinden. Linkjes naar andere lijstjes erg welkom hoorquote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef error het volgende:
[..]
Mineo misschien eruithalen.
Of juist niet![]()
ik heb niet alle 378 topics sinds het eerste lijstje doorgelezen op zoek naar lijstjesquote:
Ik word niet opgegetenquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Stamppot is goed te doen.. Boerenkoolstamppot, andijviestampot, hutspot, hete bliksem.
.
Maar vandaag is het voor mij een diepvriespizzadag..
Maar dat compenseer ik weer met keigezonde mandarijntjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |