Dat is een oude zo te zien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef Andyvie het volgende:
weten de Will and Grace fans op Net5 al, dat Net5 om 21.55 een aflevering uitzend? Ik weet alleen niet of het een nieuwe is...
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...quote:
Ik kon het me ook al niet voorstellen...quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...
nee ik moet iets anders bekennen
OOooohhhhh!!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit HET lijstje ingevuld
je bent eigelijk een vrouw?quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
dat ga ik toch niet aan jullie bekennen, dat zou ik dan aan Ryan_r moeten bekennen. Het idee alleen al dat ik met een ander iets zou uitspoken maakt me al aan het kokhalzen...
Nou schiet op dan.quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
Ik ken je nu alquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef creno het volgende:
zal ik dan...nu... uiteindelijk na meer dan een jaar het lijstje invullen ?
hahai!quote:
Dat bedoelde ik dus met woest wild en bruisend.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit naar kerstliedjes gespeelde door The London Christmas Orchestra te luisteren
FOEIquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef creno het volgende:
is wel oud hoor!! klopt niet meer!quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef keizerpinguin het volgende:
Wat is je voornaam?
LÉON
Wat is de betekenis van je nickname?
DAT IS EEN VAN DE MOOISTE EN GROOTSTE PINGUINS
En die van je user-icoon?
MADONNA IN DE CLIP LIKE A VIRGIN
En van je signature?
EEN MOOIE ZIN UIT DE FILM MOULIN ROUGE, MET EEN GEWELDIGE KERN VAN WAARHEID
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
VIA EEN VRIEND EN MIJN BROEDER
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
UMMM VAN AF MIJN GEBOORTE EN OF IK HEM GENEUKT HEB GAAT JULLIE NIKS AAN EN HOE HET WAS HEERLIJK HAHAHAH
Hoe oud ben je?
24
Wat voor studie/werk doe je?
VERPLEEGKUNIGE
Waar woon je (ongeveer)?
DORPJE TUSSEN BREDA EN TILBURG
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
JA HOOR HEB IK
Heb je een vriendje?
NEE MOMENTEEL NIET
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
STAPPEN, ETEN , DANSEN, MUZIEK, ZINGEN, INTERNET
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
OMDAT ME DAT GEVRAAGD WERD DHU
Wat is je eerste indruk van ons?
GEZELLIGE ZOOTJE ONGEREGELD
Wat wil je ons nog vragen?
IEMAND NOG EEN VRAAG DIE ZE GRAAG WILLEN STELLEN?!![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit naar kerstliedjes gespeelde door The London Christmas Orchestra te luisteren
Hahai!quote:
of je in het vervolg je capslock uit wil zettenquote:Op maandag 12 december 2005 21:56 schreef keizerpinguin het volgende:
Wat wil je ons nog vragen?
IEMAND NOG EEN VRAAG DIE ZE GRAAG WILLEN STELLEN?!
Hou op schei uit.quote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!En, begint de kersttoerismewegaaneenslekkervoordeveranderingineenhotelletjezitten-drukte al begónnen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |