Heb ik zeer zeker opgemerkt,en vlak daarna weer toen Ing vroeg wat Dido er van vond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moest Dido zo schijnheilig lachen toen ze de datum hoorde,hebben jullie dat ook opgemerkt.
geheim voor de live uitzendingquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik erg vreemd vond is dat we in de uitzending vanavond niets meekregen over Dido en wat er in de DBK was besproken, zou BB ons voor de gek houden of bewaren ze het voor de live? Ik denk zelf zomaar het laatste
Joh......................... zou je denken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik erg vreemd vond is dat we in de uitzending vanavond niets meekregen over Dido en wat er in de DBK was besproken, zou BB ons voor de gek houden of bewaren ze het voor de live? Ik denk zelf zomaar het laatste
twee uur per dag is veel te weinigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Sjet het volgende:
Belachelijk.................... moet Nattelie nou nog meer tutten van BigSister?![]()
En vliegtuig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
gate25 is ook erg spannend, zag net iets raars door het beeld flitsen![]()
De geest van Joost BOE!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
En vliegtuig?![]()
vertel 's............................
Ze mag zo weer,dus denk toch dat het wat anders is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Bocaj het volgende:
Nu iedereen naar de dbk is geroepen denk ik dat het gesprek van dido gister iets soortgelijks is... Dido was volgens mij alleen overstuur ivm de realtie met roel en de stemmen die het kan kosten.... (Die muziekjes die wij hoorden zijn alleen maar een geheugensteun voor dido dat ze de boot een beetje af moet houden wat roel betreft...)
zeg nou gewoon 1 2 3 of 4 want nu zit ik altijd te rekenenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
gate25 is ook erg spannend, zag net iets raars door het beeld flitsen![]()
Hebben ze wel gezegt,maar joost wil gel en vind dat hij gelijk heeft.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef Sjet het volgende:
En trouwens, als ze NatteLie aanspreekt op haar uiterlijk.......... waarom zeggen ze dan niks tegen Joost met zijn domme muts?
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??![]()
?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochie
![]()
![]()
![]()
Ja is ook een verwend jong en Dido is ook zo onder de indruk van zijn kunsten,vind ik echt lief om te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??![]()
?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochie
![]()
![]()
![]()
Auw! Dat doet zeerquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terug
Er moeten 7 schoteltjes bij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
Joost begint weer met zijn schotels te rommelen
sorry hoor maar Andreas Vollenweider speelt volgens mij harp.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef Bocaj het volgende:
Het lijkt wel 'Andreas Vollenweider' wat Roel daar pingelt...
Mevrouw spreekt en de rest volgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverd
Ik word er knotsgek van!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverd
Leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Nu vergeten ze het vuur en hoppa opdracht mislukt!
Zo snel dooft het niet en reken maar dat Roel zeer goed in de gaten heeft wat er in de korf gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Nu vergeten ze het vuur en hoppa opdracht mislukt!
Ze zit ook met een smoelwerk te kijken nu,waar de honden geen brood van lusten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Een gitaar is ook een soort harpquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar Andreas Vollenweider speelt volgens mij harp.
JOOST!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.........................
[afbeelding]
Joost heeft zijn muts af![]()
Het regent nogal hardquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo snel dooft het niet en reken maar dat Roel zeer goed in de gaten heeft wat er in de korf gebeurd
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlatenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!![]()
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uitquote:
Vind 'ie zelf niet;quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JOOST!![]()
Hij is echt stoer zo, staat hem beter
Leuke smiley !quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley !
Hallo allemaal![]()
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Echt waaar. wat vertelde ze dan?????quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uit
dan lijkt het er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een gitaar is ook een soort harp(ik bedoel dus de melodie...)
okee,denkut ook wel..vandaar alleen de neigingquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlaten
Halloquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley ! Sjet zegt; thanks
Hallo allemaal![]()
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef melke het volgende:
Wat is er met Nathalie en Lieske en hun uiterlijk?
En een bezoekje aan de tandarts is ook geen weggegooid geldquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!![]()
Stomquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BB
Nathalie's haar piekt.
Ze gaat morgen een carmen krulset EN een steiltang vragen?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
Denk dat die kans groot is... hij zei eerder vandaag tegen Ingrid dat hij Brenda zo erg mistte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Joost gezicht staat op huilen. Als hij moet huilen ivm die week verlenging word ik gek!
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
Gewoon uitlokkerij in de hoop dat ze zich daar kut onder gaat voelen en dat levert natuurlijk weer beelden op etc. etcquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!
Prioriteiten, meneertjequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
waarom is ing geknakt egl?
kom nu weer ff piepen na de eerste helft van psv
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef redhair het volgende:
Zou het niet sarcastisch bedoelt zijn van Hummie.Nathelie is te stom om iets te begrijpen toch?
![]()
![]()
Ik denk dat ze min of meer een evalutie gesprekje hebben, een aanwijzing hier (Lieske, maak het jezelf leuk), een terechtwijzing daar (Joost, je moet niet zo zeuren), en een hart onder de riem als het nodig is (Maak je niet druk, Ingrid, je doet het prima, en je red het wel).quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:31 schreef melke het volgende:
Lieske komt uit de DBK met de gitaar voor Roel. Hij mag die een half uur hebben.
Zij heeft geen dilemma's gekregen maar gewoon een gezellig gesprekje.
Zemoest deze tijdnog maar leuk maken, was haar gezegd.\
Exit hint? Gaat zij donderdag?
Ja dat valt me ook op. Alsof het verdriet uit haar tenen komt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:33 schreef bunnyma het volgende:
Waarom huil Ingrid?
Zij huilt altijd zo zielig.![]()
![]()
Die 10 minuten duren wel eerg langquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
Als het goed is moet nu ieder moment de gitaar worden ingeleverd
Ja ik denk dat Hummie ze een beetje matst en de gitaar nog 30min langer laat houdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
[..]
Die 10 minuten duren wel eerg lang![]()
![]()
![]()
![]()
Zou er geen probleem mee hebben als zij zou winnen....quote:
Klinkt heel plausibel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze min of meer een evalutie gesprekje hebben, een aanwijzing hier (Lieske, maak het jezelf leuk), een terechtwijzing daar (Joost, je moet niet zo zeuren), en een hart onder de riem als het nodig is (Maak je niet druk, Ingrid, je doet het prima, en je red het wel).
Beetje iedereen moed inpraten om de laatste loodjes te trekken en zo.
Dat wist ze al voor ze de DBK inging.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
Denk dat Ingrid nog steeds haar moeder mist en dat ze ook haar hebben verteld dat BB een week langer duurt. Maar dat is speculatie hoor.
Ah joh, BB is toch al niet zo sterk in tijd, in de uitzending van vandaag beweren ze dat ze op dag 100 zitten, terwijl ze al op 105 zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
[..]
Die 10 minuten duren wel eerg lang![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ok, merciquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat wist ze al voor ze de DBK inging.
quote:
dbkquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
mevrouw roos al naar bed? of zit mevrouw roos in de dbk?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klinkt heel plausibel.![]()
Gelukkig maar, ik blêr bijna mee als Ing moet huilen.
Er gebeurt wel veel wat wij niet weten, kan ik niet uitstaan.Maar het belooft een spannende Live te worden. En morgenavond ook.
![]()
Zo echt elkaar steunend, zo lief zonder nare nasmaak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met Lieske ook, de omgang tussen die twee raakt me, in tegenstelling tot Dido en Nathalie. Daar word ik een beetje onpasselijk van.![]()
Of zou Hummie bang zijn dat anders Roeltje zijn broers naar het BB huis laat komen? LOLquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Hummie ze een beetje matst en de gitaar nog 30min langer laat houden
Zou leuk zijn! Goed voor haar onzekerheid ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid krijgt het dus niet moeilijk deze laatste twee weken.
Gelukkig.
Ik weet het: Ingrid BBwinnaar 2005.![]()
![]()
Owwquote:
wist je dat nog niet het is uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Ga PSV kijken zou iemand een beetje verslag kunnen doen van wat er verteld wordt....ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
Kan ik je nu alvast geven:quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Ga PSV kijken zou iemand een beetje verslag kunnen doen van wat er verteld wordt....ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
Zal wel weer een pittig gesprek worden tussen Dido, Nathalie en Roel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik geloof nooit dat Lieske eruit gaat,Hummie is te lovend over Ingrid en Lieske.
Nathalie zie je al kijken van Huh.
Voor romantiek moet je niet bij Roel en Dido zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef redhair het volgende:
[..]
Lekker laten zitten.![]()
![]()
wordt zoo moe van haar gekwaak
Zeker weten en Roel nog effe slijmen Bij Lieske,want hij denkt nu sjit nog een nominatie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zal wel weer een pittig gesprek worden tussen Dido, Nathalie en Roel.![]()
Koffer aan het pakken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor romantiek moet je niet bij Roel en Dido zijn![]()
Tis ook een beetje wat Nathalie er van maakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef ART het volgende:
Wel dodelijk van Hummie om bij Nathalie iets bijdehands over haar uiterlijk te zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten en Roel nog effe slijmen Bij Lieske,want hij denkt nu sjit nog een nominatie.
Roel staat niet genomineerd...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef Dropkick het volgende:
Roel en Naat gaan eruit aanstaande donderdag.
Voor hun mutsen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe model voor Calvin Klein.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/joost_000.jpg]afbeelding][/url]
Joost wil dan wel Lieske trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk idee van de bewoners zowaar
Ze gaan zaterdagavond een thema-avond houden, waarbij ze lootjes trekken, en degene die op het lootje staat, gaan nadoen
Die mag door het dilemma van Dido weg met ongeveer 25000 euro.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel staat niet genomineerd...
Dan weten ze nog niet dat ze een feestavond krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan zaterdagavond een thema-avond houden, waarbij ze lootjes trekken, en degene die op het lootje staat, gaan nadoen
Ja maar waarom niet gewoon morgen? Zaterdag is 1 van hun er niet meer bij...... En dan hebben we morgen in elk geval iets grappigs [denk ik] om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
dilemmaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel staat niet genomineerd...
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die kunnen de dames in hun zak steken,Dido leek wel 40.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Oei Nathalie dat valt even tegen. Tegen Ingrid en Lieske is niets negatiefs gezegd over hun uiterlijk.
Tegen Ingrid zelfs : "Je bent zelfs mooi zonder make-up".
Zaterdag staat er al een hoerenfeest van bb gepland. Je kan je foute top 40 opgeven... die gaan ze daar draaien dan. Dus van een rollenspel zal wel niks komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wist ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan weten ze nog niet dat ze een feestavond krijgen.
kijkshop.nl dat beloofd niet veel goeds er gaat iets stuk zaterdag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
‘The tide is high’Abba, Cher, Blondie, Boney M en Capitain Hollywood, kennen jullie ze nog?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ze rekenen morgen op een afscheidsdinertje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet gewoon morgen? Zaterdag is 1 van hun er niet meer bij...... En dan hebben we morgen in elk geval iets grappigs [denk ik] om naar te kijken.
en natuurlijk moet je NAW gegevens invullen en dat wordt je brievenhuis weer vervuild met reclame.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
‘The tide is high’Abba, Cher, Blondie, Boney M en Capitain Hollywood, kennen jullie ze nog?
Aanstaande zaterdagavond vieren de Bewoners van het Big Brother Huis een fout feestje en jij bent de DJ. Stel jouw favoriete foute Top40 samen op Kijkshop.nl, dan wordt jouw keuze zaterdag gedraaid in het Huis en maak je kans op exclusieve vrijkaarten voor de finale. Want: that’s the way I like it.
Dat is niet zo heel raar, zover ik weet is er elke keer als er iemand uitging wel een etentje georganiseerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze rekenen morgen op een afscheidsdinertje.
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel raar, zover ik weet is er elke keer als er iemand uitging wel een etentje georganiseerd.
Maar een etentje nu zal wel moeilijk worden, ze moeten tenslotte ook het vuur aanhouden, en als het gaat plensen tijdens het etentje........
Tja het blijft gissen wat het is, misschien word het nog duidelijk maar ze kan heel goed haar echte humeur verbloemen als dat haar beter uitkomtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido kijkt nog niet echt vrolijker...
[afbeelding]
Nix!quote:
Met dit weer? Lekker!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...
De bewoners zelf hadden het van middag al over worstjes en spiesen voor boven het vuur.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...
Ik doe ook mee, Wicked.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Blondie, Boney M... niks mis mee. Jeugdsentiment. Ik teken voor zo'n feestje.
en ingrid maakt dit gebaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske tegen Joost: Mijn moeder zou die dikke lul van jou eens een lekkere wasbeurt geven... zooooooo
Ik vond het wel erg grappig hoe Lieske dat verteldequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De bewoners zelf hadden het van middag al over worstjes en spiesen voor boven het vuur.
Wat reageert Joost op dit moment kregel op Lieske.
Ze zegt wel gemene dingen.
Is onderhand al 1,5 uur nuquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Die 30 min. zijn toch al lang voorbij?
Yuppperdeyup maar Hummie heeft blijkbaar nog geen haast om 'in te grijpen'quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
inleveren die gitaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Money, money, money........quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix!
The Winner Takes It All!
Happy NewYear, Happy New Year... lalalalala
Dan heb je zeker nog niet op z'n losers-website gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Roel is een KRAKER en niet een MUZIKANT!
Ik voel me opeens zo... romantischquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Sjet het volgende:
Speciaal voor.................................... Bartoli;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind haar altijd gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
Dido verklaart dat vanaf nu er niet meer over Linda gepraat zal worden.
Ik vind haar gemaakt vrolijk. Nog iemand?
lieske kontje was ook weer lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
Tussen al die klef en bef foto's vallen gelukkig mijn caps niet op
Oh nee zeg,ze heeft vast gehoord je moet weer met Roel aanpappenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef redhair het volgende:
Oh Jeee we krijgen Klef en Bef story weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik met je eens hoor,ze voert echt iets in haar schild,en ik twijfel of dat wel zuivere koffie is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
* CartWOman steekt vinger op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
Wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske kontje was ook weer lekker
Beetje grote witte kontquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske kontje was ook weer lekker
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yuppperdeyup maar Hummie heeft blijkbaar nog geen haast om 'in te grijpen'
na vier keer moesten iedereen de batterijen wisselenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen
Ik hoor pep pep... en verder niks
Wel eerlijk je echte NAW gegevens opgeven hequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Snel ff naar de Kijkshop.nl! Ik ga op ABBA stemmen!!!![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Slaap lekker Cartquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, sleepytime. Behave en tot morgen.![]()
Flugellein komt zo uit de sportschool, vangen jullie haar op?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Dan vul je toch onzin in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
en natuurlijk moet je NAW gegevens invullen en dat wordt je brievenhuis weer vervuild met reclame.
Ik zal mijn spierpijn vraagje wel weer stellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
We zullen haar maseren okay?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Bye byequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Mijn browser wil er niet naartoe... is bang dat ie stuk gaatquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Vindt haar altijd gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mijn browser wil er niet naartoe... is bang dat ie stuk gaat![]()
Ja eindelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef riri het volgende:
dagelijkse roddeluurtje begint weer in het bubbelbad....
Dis-cre-pan-tie. Dat ga ik even opzoeken in mijn woor-den-boekquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef ART het volgende:
Mooi wipje van Farfan. Technisch knap, zo op het puntje van zijn schoen.
Oh ja: BB.
Dido's liefdesverklaring was ferm en duidelijk een opluchting.
Maar ja, zoals altijd zit er nogal een discrepantie tussen wat Dido zegt en denkt.![]()
Zeker wel, Lies en Ing + Roel en Dido dus dat lukt welquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Let er trouwens nog wel iemand op het vuur
Roel heeft er net nog een paar blokken opgegooid, dus ze denken dat ze voorlopig niet meer hoeven te kijken. Of ze denken van elkaar dat de ander het in de gaten houdt. Zijn altijd de leukste vergissingen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een megashot!quote:
Lies en Ing zijn aan het communiceren in de jacuzzie (of mijn streams lopen heel erg achter, kan natuurlijk ook)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker wel, Lies en Ing + Roel en Dido dus dat lukt wel
zag roel net naar buiten kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Doe-dat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dis-cre-pan-tie. Dat ga ik even opzoeken in mijn woor-den-boek![]()
klopt een een onzin verhaal van BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben drank
* auditieve waarneming
vertelquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
Er wordt door BB ontkent dat dido een dilemma heeft.
Lieske vroeg zich in de DBK af of Dido een dilemma had of een geheime missie. BB zei volgens haar: 'ik ben BB en ik zeg dat het niet zo is.'quote:
Heel mooi en spacey jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je![]()
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?![]()
Heb je je vinger vastgelijmd aan de capstoets?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je![]()
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?![]()
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske vroeg zich in de DBK af of Dido een dilemma had of een geheime missie. BB zei volgens haar: 'ik ben BB en ik zeg dat het niet zo is.'
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Psv verliest toch hopelijk wel he?
Ik hoorde Guus Hiddink zeggen dat de UEFA-cup financieel aantrekkelijker is
Daarvoor hebben ze volgens mij te weinig drankquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
De boel dronken voeren en dan maar hopen dat de weekopdracht mislukt.
Was het beste lampje wat ooit is gemaakt (ging 100 jaar mee)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.
Vind haar nog steeds raar doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?
Ik mocht er niks meer over zeggen van Gertquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
HELP, het vuur gaat uit!!!!
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/vuur_en_regen.jpg]afbeelding][/url]
En nu ga ik stoppen met mijn ambachtelijk slechte caps![]()
Goede cap, heel mooi!quote:
52 lijkt me meer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
Edit: Ja, hij is 42 geworden
Ik kan niet scrollen in je lijstquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou het is dus een super-onhandige interface, maar ik heb maar effe wat toppertjes ingevuld.![]()
Het is alleen, op de nummer 1 na, niet op volgorde van briljantheid, want dat is dus stom gedaan op die site.
[afbeelding]
Zo, aan mij zal het niet liggen zaterdag! Ik vermoed dat minstens de helft wel gedraaid gaat worden.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
de boel is van tijd tot tijd erg traag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Fok! staat ook op instorten volgens mij...
En sinds wanneer maakt hij hier de dienst uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik mocht er niks meer over zeggen van Gert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |