en ingrid maakt dit gebaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske tegen Joost: Mijn moeder zou die dikke lul van jou eens een lekkere wasbeurt geven... zooooooo
Ik vond het wel erg grappig hoe Lieske dat verteldequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De bewoners zelf hadden het van middag al over worstjes en spiesen voor boven het vuur.
Wat reageert Joost op dit moment kregel op Lieske.
Ze zegt wel gemene dingen.
Is onderhand al 1,5 uur nuquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Die 30 min. zijn toch al lang voorbij?
Yuppperdeyup maar Hummie heeft blijkbaar nog geen haast om 'in te grijpen'quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
inleveren die gitaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Money, money, money........quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix!
The Winner Takes It All!
Happy NewYear, Happy New Year... lalalalala
Dan heb je zeker nog niet op z'n losers-website gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Roel is een KRAKER en niet een MUZIKANT!
Ik voel me opeens zo... romantischquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Sjet het volgende:
Speciaal voor.................................... Bartoli;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind haar altijd gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
Dido verklaart dat vanaf nu er niet meer over Linda gepraat zal worden.
Ik vind haar gemaakt vrolijk. Nog iemand?
lieske kontje was ook weer lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
Tussen al die klef en bef foto's vallen gelukkig mijn caps niet op
Oh nee zeg,ze heeft vast gehoord je moet weer met Roel aanpappenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef redhair het volgende:
Oh Jeee we krijgen Klef en Bef story weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik met je eens hoor,ze voert echt iets in haar schild,en ik twijfel of dat wel zuivere koffie is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
* CartWOman steekt vinger op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef avonne het volgende:
Wou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske kontje was ook weer lekker
Beetje grote witte kontquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske kontje was ook weer lekker
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yuppperdeyup maar Hummie heeft blijkbaar nog geen haast om 'in te grijpen'
na vier keer moesten iedereen de batterijen wisselenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen
Ik hoor pep pep... en verder niks
Wel eerlijk je echte NAW gegevens opgeven hequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Snel ff naar de Kijkshop.nl! Ik ga op ABBA stemmen!!!![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Slaap lekker Cartquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, sleepytime. Behave en tot morgen.![]()
Flugellein komt zo uit de sportschool, vangen jullie haar op?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Dan vul je toch onzin in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
en natuurlijk moet je NAW gegevens invullen en dat wordt je brievenhuis weer vervuild met reclame.
Ik zal mijn spierpijn vraagje wel weer stellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
We zullen haar maseren okay?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Bye byequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef CartWOman het volgende:
Mijn browser wil er niet naartoe... is bang dat ie stuk gaatquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |