Het regent nogal hardquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo snel dooft het niet en reken maar dat Roel zeer goed in de gaten heeft wat er in de korf gebeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikook heb het geluid uitgezetquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik word er knotsgek van!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlatenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef redhair het volgende:
[..]
Ikook heb het geluid uitgezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind 'ie zelf niet;quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JOOST!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is echt stoer zo, staat hem beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Avondquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
Avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Andreas Vollenweider?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke smiley !quote:
Helloquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
Avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Andreas Vollenweider?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hejquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley !
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Echt waaar. wat vertelde ze dan?????quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan lijkt het er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een gitaar is ook een soort harpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(ik bedoel dus de melodie...)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okee,denkut ook wel..vandaar alleen de neigingquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Halloquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley ! Sjet zegt; thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef melke het volgende:
Wat is er met Nathalie en Lieske en hun uiterlijk?
En een bezoekje aan de tandarts is ook geen weggegooid geldquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stomquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BB
Nathalie's haar piekt.
Ze gaat morgen een carmen krulset EN een steiltang vragen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
Ze gaat morgen een carmen krulset EN een steiltang vragen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk dat die kans groot is... hij zei eerder vandaag tegen Ingrid dat hij Brenda zo erg mistte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Joost gezicht staat op huilen. Als hij moet huilen ivm die week verlenging word ik gek!
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
ik accepteer de cookies.
quote:
Gewoon uitlokkerij in de hoop dat ze zich daar kut onder gaat voelen en dat levert natuurlijk weer beelden op etc. etcquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop