Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef melke het volgende:
Wat is er met Nathalie en Lieske en hun uiterlijk?
En een bezoekje aan de tandarts is ook geen weggegooid geldquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!![]()
Stomquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zien er niet goed verzorgd uit, vindt BB
Nathalie's haar piekt.
Ze gaat morgen een carmen krulset EN een steiltang vragen?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
Denk dat die kans groot is... hij zei eerder vandaag tegen Ingrid dat hij Brenda zo erg mistte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Joost gezicht staat op huilen. Als hij moet huilen ivm die week verlenging word ik gek!
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nathalie's haar piekt.
Gewoon uitlokkerij in de hoop dat ze zich daar kut onder gaat voelen en dat levert natuurlijk weer beelden op etc. etcquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is Hummie niet goed geworden? Nathalie staat de hele dag al voor de spiegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |