Het regent nogal hardquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo snel dooft het niet en reken maar dat Roel zeer goed in de gaten heeft wat er in de korf gebeurd
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlatenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef kukeleku het volgende:
Àls Hummie tegen mij zou zeggen ..`` Hee,je mag wel iets meer aan je uiterlijk doen en je haar piekt``
Zou ik echt de neiging hebben om te zeggen, HALLO HUMMIE, kijk is naar je eigen kop!!![]()
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uitquote:
Vind 'ie zelf niet;quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JOOST!![]()
Hij is echt stoer zo, staat hem beter
Leuke smiley !quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley !
Hallo allemaal![]()
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Echt waaar. wat vertelde ze dan?????quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido vertelde net waar ze over in zat... maar ja, je geluid staat uit
dan lijkt het er inderdaad wel opquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een gitaar is ook een soort harp(ik bedoel dus de melodie...)
okee,denkut ook wel..vandaar alleen de neigingquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als jij daarin zit laat je dat wel uit je hoofd, dan krijg je een zeer knetterharde sanctie, sterker nog, je mag het huis subiet verlaten
Halloquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuke smiley ! Sjet zegt; thanks
Hallo allemaal![]()
Ten eerste: wie heeft bedacht dat Roel gitaar kan spelen?
Ten tweede: (misschien een beetje truus-achtig) zou ik het wel geinig vinden als Lieske, Ingrid en Nathalie in de geheime kamer een dans workshop zouden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |