Roel heeft er net nog een paar blokken opgegooid, dus ze denken dat ze voorlopig niet meer hoeven te kijken. Of ze denken van elkaar dat de ander het in de gaten houdt. Zijn altijd de leukste vergissingen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Let er trouwens nog wel iemand op het vuur
Wat een megashot!quote:
Lies en Ing zijn aan het communiceren in de jacuzzie (of mijn streams lopen heel erg achter, kan natuurlijk ook)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker wel, Lies en Ing + Roel en Dido dus dat lukt wel
zag roel net naar buiten kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Let er trouwens nog wel iemand op het vuur
Doe-dat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dis-cre-pan-tie. Dat ga ik even opzoeken in mijn woor-den-boek![]()
klopt een een onzin verhaal van BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben drank
* auditieve waarneming
vertelquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
Er wordt door BB ontkent dat dido een dilemma heeft.
Lieske vroeg zich in de DBK af of Dido een dilemma had of een geheime missie. BB zei volgens haar: 'ik ben BB en ik zeg dat het niet zo is.'quote:
Heel mooi en spacey jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je![]()
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?![]()
Heb je je vinger vastgelijmd aan de capstoets?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je![]()
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |