Ja is ook een verwend jong en Dido is ook zo onder de indruk van zijn kunsten,vind ik echt lief om te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??![]()
?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochie
![]()
![]()
![]()
Auw! Dat doet zeerquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terug
Er moeten 7 schoteltjes bij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
Joost begint weer met zijn schotels te rommelen
sorry hoor maar Andreas Vollenweider speelt volgens mij harp.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef Bocaj het volgende:
Het lijkt wel 'Andreas Vollenweider' wat Roel daar pingelt...
Mevrouw spreekt en de rest volgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverd
Ik word er knotsgek van!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverd
Leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Nu vergeten ze het vuur en hoppa opdracht mislukt!
Zo snel dooft het niet en reken maar dat Roel zeer goed in de gaten heeft wat er in de korf gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Nu vergeten ze het vuur en hoppa opdracht mislukt!
Ze zit ook met een smoelwerk te kijken nu,waar de honden geen brood van lusten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Een gitaar is ook een soort harpquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor maar Andreas Vollenweider speelt volgens mij harp.
JOOST!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Sjet het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.........................
[afbeelding]
Joost heeft zijn muts af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |