quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De geest van Joost BOE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja is ook een verwend jong en Dido is ook zo onder de indruk van zijn kunsten,vind ik echt lief om te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef redhair het volgende:
OMG moeten we dat getokkel van de gitaar de hele avond aanhoren??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Heeft Roeltje weer iets extra"s van BB gekregen het verwende jochieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auw! Dat doet zeerquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over +- 10min is het weer voorbij en mag de gitaar terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er moeten 7 schoteltjes bij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
Joost begint weer met zijn schotels te rommelen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw! Dat doet zeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry hoor maar Andreas Vollenweider speelt volgens mij harp.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef Bocaj het volgende:
Het lijkt wel 'Andreas Vollenweider' wat Roel daar pingelt...
Mevrouw spreekt en de rest volgtquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik word er knotsgek van!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dido moppert tegen de anderen dat ze gewoon even moeten luisteren naar het gitaarspel omdat ie zo word ingeleverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop