Heb je je vinger vastgelijmd aan de capstoets?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske vroeg zich in de DBK af of Dido een dilemma had of een geheime missie. BB zei volgens haar: 'ik ben BB en ik zeg dat het niet zo is.'
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Psv verliest toch hopelijk wel he?
Ik hoorde Guus Hiddink zeggen dat de UEFA-cup financieel aantrekkelijker isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarvoor hebben ze volgens mij te weinig drankquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
De boel dronken voeren en dan maar hopen dat de weekopdracht mislukt.
Was het beste lampje wat ooit is gemaakt (ging 100 jaar mee)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.
Vind haar nog steeds raar doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?
Ik mocht er niks meer over zeggen van Gertquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
HELP, het vuur gaat uit!!!!
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/vuur_en_regen.jpg]afbeelding][/url]
En nu ga ik stoppen met mijn ambachtelijk slechte capsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede cap, heel mooi!quote:
52 lijkt me meer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
Edit: Ja, hij is 42 geworden
Ik kan niet scrollen in je lijstquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou het is dus een super-onhandige interface, maar ik heb maar effe wat toppertjes ingevuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is alleen, op de nummer 1 na, niet op volgorde van briljantheid, want dat is dus stom gedaan op die site.
[afbeelding]
Zo, aan mij zal het niet liggen zaterdag! Ik vermoed dat minstens de helft wel gedraaid gaat worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
de boel is van tijd tot tijd erg traag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Fok! staat ook op instorten volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop