Heb je je vinger vastgelijmd aan de capstoets?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je![]()
Lichten gingen heel even uit of zo.... spacey he?![]()
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef ART het volgende:
[..]
Lieske vroeg zich in de DBK af of Dido een dilemma had of een geheime missie. BB zei volgens haar: 'ik ben BB en ik zeg dat het niet zo is.'
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Psv verliest toch hopelijk wel he?
Ik hoorde Guus Hiddink zeggen dat de UEFA-cup financieel aantrekkelijker is
Daarvoor hebben ze volgens mij te weinig drankquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
De boel dronken voeren en dan maar hopen dat de weekopdracht mislukt.
Was het beste lampje wat ooit is gemaakt (ging 100 jaar mee)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze moeten winnen hoor, voor meneer Frits.
Vind haar nog steeds raar doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De rest nog de vraag: Waarom keek ze dan zo sip?
Ik mocht er niks meer over zeggen van Gertquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
HELP, het vuur gaat uit!!!!
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/vuur_en_regen.jpg]afbeelding][/url]
En nu ga ik stoppen met mijn ambachtelijk slechte caps![]()
Goede cap, heel mooi!quote:
52 lijkt me meer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
Edit: Ja, hij is 42 geworden
Ik kan niet scrollen in je lijstquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou het is dus een super-onhandige interface, maar ik heb maar effe wat toppertjes ingevuld.![]()
Het is alleen, op de nummer 1 na, niet op volgorde van briljantheid, want dat is dus stom gedaan op die site.
[afbeelding]
Zo, aan mij zal het niet liggen zaterdag! Ik vermoed dat minstens de helft wel gedraaid gaat worden.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Arliator het volgende:
Nathalie's vader is jarig?
de boel is van tijd tot tijd erg traag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Fok! staat ook op instorten volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |