Joost net ook al.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet afzonderlijk naar de DBK? Net was het Roel nu Lieske?
Zegt ze nog iets nuttigs.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef F4iTH het volgende:
Chantal negeert mijn kritische vraag en reageert alleen op de Br33zah berichten![]()
Boehoeeeee
Ze neemt de complimenten veel te graag in ontvangst en blijft errrrug politiek correct mbt Dido.quote:
Hummie is alvast wat zaken aan het polsen etc... (Beetje puzzelen hoe de finale eruit moet gaan zien...)quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Hummie doet de gesprekken in de DBK
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Hummie doet de gesprekken in de DBK
weten de meeste veel wie hummie van de ....... je weet wel isquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"
Jammer dat ze niks nieuws zegt,zou graag eens horen nou ik heb alles gezien en wat was ik foutquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze neemt de complimenten veel te graag in ontvangst en blijft errrrug politiek correct mbt Dido.
Ze geeft de Menno-Ingrid relatie een kans na BB.
Bovendien zegt ze weer dat ze Joost, Lies en Ing in de finale verwacht (verrassend)
Saai dus![]()
Dat het 15dec afgelopen zou zijn maar Hummie weet dat het pas op 22dec isquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
Wat had Roel gezegd waarop Hummie keihard moest lachen? Ik kreeg dat stukje niet mee
Hoelang bb nog zou duren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
Wat had Roel gezegd waarop Hummie keihard moest lachen? Ik kreeg dat stukje niet mee
Statusquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"
Beide is Hummie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
Hummie = BigMama
BigSiter = volgens mij rechterhand van Hummie...
Ja was een tijdje geleden, volgens mij in de 3e of 4e week dacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef regenworm het volgende:
Daar hebben we hem weer het roel deuntje
Ja, dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Een gitaar voor roel dan krijgen we dat zelfde deuntje weer.
Er wordt haar ook weinig nieuws gevraagd...... Er wordt tig keer gevraagd wat ze met het gewonnen geld had gedaan....... nou dan kijk je dus nooit BB want dat was echt al algemeen bekendquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niks nieuws zegt,zou graag eens horen nou ik heb alles gezien en wat was ik fout![]()
De shock valt mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:56 schreef Foreverblue het volgende:
Ze weten nu dat het tot 22 december duurt.
Ja echt domme vragen dan hoor,ze wilde toch strandtent op ibiza ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er wordt haar ook weinig nieuws gevraagd...... Er wordt tig keer gevraagd wat ze met het gewonnen geld had gedaan....... nou dan kijk je dus nooit BB want dat was echt al algemeen bekendDomme chatmutsjes daarro.
Het moet nog even bij hun in werken.quote:
Waarom moest Dido zo schijnheilig lachen toen ze de datum hoorde,hebben jullie dat ook opgemerkt.quote:
Lijkt er idd op...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat Dido het al wist.
We denken weer eens hetzelfdequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet nog even bij hun in werken.
Kreeg de indruk dat Dido het al wist.
En verder hem ik de neiging om die gitaar in het vuur te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |