Prioriteiten, meneertjequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
waarom is ing geknakt egl?
kom nu weer ff piepen na de eerste helft van psv
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef redhair het volgende:
Zou het niet sarcastisch bedoelt zijn van Hummie.Nathelie is te stom om iets te begrijpen toch?
![]()
![]()
Ik denk dat ze min of meer een evalutie gesprekje hebben, een aanwijzing hier (Lieske, maak het jezelf leuk), een terechtwijzing daar (Joost, je moet niet zo zeuren), en een hart onder de riem als het nodig is (Maak je niet druk, Ingrid, je doet het prima, en je red het wel).quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:31 schreef melke het volgende:
Lieske komt uit de DBK met de gitaar voor Roel. Hij mag die een half uur hebben.
Zij heeft geen dilemma's gekregen maar gewoon een gezellig gesprekje.
Zemoest deze tijdnog maar leuk maken, was haar gezegd.\
Exit hint? Gaat zij donderdag?
Ja dat valt me ook op. Alsof het verdriet uit haar tenen komt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:33 schreef bunnyma het volgende:
Waarom huil Ingrid?
Zij huilt altijd zo zielig.![]()
![]()
Die 10 minuten duren wel eerg langquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
Als het goed is moet nu ieder moment de gitaar worden ingeleverd
Ja ik denk dat Hummie ze een beetje matst en de gitaar nog 30min langer laat houdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
[..]
Die 10 minuten duren wel eerg lang![]()
![]()
![]()
![]()
Zou er geen probleem mee hebben als zij zou winnen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |