Prioriteiten, meneertjequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Bartoli het volgende:
waarom is ing geknakt egl?
kom nu weer ff piepen na de eerste helft van psv
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef redhair het volgende:
Zou het niet sarcastisch bedoelt zijn van Hummie.Nathelie is te stom om iets te begrijpen toch?
![]()
![]()
Ik denk dat ze min of meer een evalutie gesprekje hebben, een aanwijzing hier (Lieske, maak het jezelf leuk), een terechtwijzing daar (Joost, je moet niet zo zeuren), en een hart onder de riem als het nodig is (Maak je niet druk, Ingrid, je doet het prima, en je red het wel).quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:31 schreef melke het volgende:
Lieske komt uit de DBK met de gitaar voor Roel. Hij mag die een half uur hebben.
Zij heeft geen dilemma's gekregen maar gewoon een gezellig gesprekje.
Zemoest deze tijdnog maar leuk maken, was haar gezegd.\
Exit hint? Gaat zij donderdag?
Ja dat valt me ook op. Alsof het verdriet uit haar tenen komt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:33 schreef bunnyma het volgende:
Waarom huil Ingrid?
Zij huilt altijd zo zielig.![]()
![]()
Die 10 minuten duren wel eerg langquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef BONG4002 het volgende:
Als het goed is moet nu ieder moment de gitaar worden ingeleverd
Ja ik denk dat Hummie ze een beetje matst en de gitaar nog 30min langer laat houdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
[..]
Die 10 minuten duren wel eerg lang![]()
![]()
![]()
![]()
Zou er geen probleem mee hebben als zij zou winnen....quote:
Klinkt heel plausibel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze min of meer een evalutie gesprekje hebben, een aanwijzing hier (Lieske, maak het jezelf leuk), een terechtwijzing daar (Joost, je moet niet zo zeuren), en een hart onder de riem als het nodig is (Maak je niet druk, Ingrid, je doet het prima, en je red het wel).
Beetje iedereen moed inpraten om de laatste loodjes te trekken en zo.
Dat wist ze al voor ze de DBK inging.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
Denk dat Ingrid nog steeds haar moeder mist en dat ze ook haar hebben verteld dat BB een week langer duurt. Maar dat is speculatie hoor.
Ah joh, BB is toch al niet zo sterk in tijd, in de uitzending van vandaag beweren ze dat ze op dag 100 zitten, terwijl ze al op 105 zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef redhair het volgende:
[..]
Die 10 minuten duren wel eerg lang![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ok, merciquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat wist ze al voor ze de DBK inging.
quote:
dbkquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
mevrouw roos al naar bed? of zit mevrouw roos in de dbk?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klinkt heel plausibel.![]()
Gelukkig maar, ik blêr bijna mee als Ing moet huilen.
Er gebeurt wel veel wat wij niet weten, kan ik niet uitstaan.Maar het belooft een spannende Live te worden. En morgenavond ook.
![]()
Zo echt elkaar steunend, zo lief zonder nare nasmaak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met Lieske ook, de omgang tussen die twee raakt me, in tegenstelling tot Dido en Nathalie. Daar word ik een beetje onpasselijk van.![]()
Of zou Hummie bang zijn dat anders Roeltje zijn broers naar het BB huis laat komen? LOLquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Hummie ze een beetje matst en de gitaar nog 30min langer laat houden
Zou leuk zijn! Goed voor haar onzekerheid ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid krijgt het dus niet moeilijk deze laatste twee weken.
Gelukkig.
Ik weet het: Ingrid BBwinnaar 2005.![]()
![]()
Owwquote:
wist je dat nog niet het is uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Ga PSV kijken zou iemand een beetje verslag kunnen doen van wat er verteld wordt....ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
Kan ik je nu alvast geven:quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Ga PSV kijken zou iemand een beetje verslag kunnen doen van wat er verteld wordt....ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
Zal wel weer een pittig gesprek worden tussen Dido, Nathalie en Roel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Ik geloof nooit dat Lieske eruit gaat,Hummie is te lovend over Ingrid en Lieske.
Nathalie zie je al kijken van Huh.
Voor romantiek moet je niet bij Roel en Dido zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
ben vooral geinteresseerd in roel/dido story , sorry daarvoor maar ja....romanticus
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:47 schreef redhair het volgende:
[..]
Lekker laten zitten.![]()
![]()
wordt zoo moe van haar gekwaak
Zeker weten en Roel nog effe slijmen Bij Lieske,want hij denkt nu sjit nog een nominatie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zal wel weer een pittig gesprek worden tussen Dido, Nathalie en Roel.![]()
Koffer aan het pakken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:42 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor romantiek moet je niet bij Roel en Dido zijn![]()
Tis ook een beetje wat Nathalie er van maakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:40 schreef ART het volgende:
Wel dodelijk van Hummie om bij Nathalie iets bijdehands over haar uiterlijk te zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten en Roel nog effe slijmen Bij Lieske,want hij denkt nu sjit nog een nominatie.
Roel staat niet genomineerd...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:53 schreef Dropkick het volgende:
Roel en Naat gaan eruit aanstaande donderdag.
Voor hun mutsen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe model voor Calvin Klein.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/joost_000.jpg]afbeelding][/url]
Joost wil dan wel Lieske trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk idee van de bewoners zowaar
Ze gaan zaterdagavond een thema-avond houden, waarbij ze lootjes trekken, en degene die op het lootje staat, gaan nadoen
Die mag door het dilemma van Dido weg met ongeveer 25000 euro.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel staat niet genomineerd...
Dan weten ze nog niet dat ze een feestavond krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan zaterdagavond een thema-avond houden, waarbij ze lootjes trekken, en degene die op het lootje staat, gaan nadoen
Ja maar waarom niet gewoon morgen? Zaterdag is 1 van hun er niet meer bij...... En dan hebben we morgen in elk geval iets grappigs [denk ik] om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
dilemmaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel staat niet genomineerd...
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die kunnen de dames in hun zak steken,Dido leek wel 40.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef bunnyma het volgende:
Oei Nathalie dat valt even tegen. Tegen Ingrid en Lieske is niets negatiefs gezegd over hun uiterlijk.
Tegen Ingrid zelfs : "Je bent zelfs mooi zonder make-up".
Zaterdag staat er al een hoerenfeest van bb gepland. Je kan je foute top 40 opgeven... die gaan ze daar draaien dan. Dus van een rollenspel zal wel niks komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wist ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan weten ze nog niet dat ze een feestavond krijgen.
kijkshop.nl dat beloofd niet veel goeds er gaat iets stuk zaterdag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
‘The tide is high’Abba, Cher, Blondie, Boney M en Capitain Hollywood, kennen jullie ze nog?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat zal ze dan vies tegenvallen,want ze krijgen een "foute disco" zaterdagavond.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ze rekenen morgen op een afscheidsdinertje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet gewoon morgen? Zaterdag is 1 van hun er niet meer bij...... En dan hebben we morgen in elk geval iets grappigs [denk ik] om naar te kijken.
en natuurlijk moet je NAW gegevens invullen en dat wordt je brievenhuis weer vervuild met reclame.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
‘The tide is high’Abba, Cher, Blondie, Boney M en Capitain Hollywood, kennen jullie ze nog?
Aanstaande zaterdagavond vieren de Bewoners van het Big Brother Huis een fout feestje en jij bent de DJ. Stel jouw favoriete foute Top40 samen op Kijkshop.nl, dan wordt jouw keuze zaterdag gedraaid in het Huis en maak je kans op exclusieve vrijkaarten voor de finale. Want: that’s the way I like it.
Dat is niet zo heel raar, zover ik weet is er elke keer als er iemand uitging wel een etentje georganiseerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze rekenen morgen op een afscheidsdinertje.
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel raar, zover ik weet is er elke keer als er iemand uitging wel een etentje georganiseerd.
Maar een etentje nu zal wel moeilijk worden, ze moeten tenslotte ook het vuur aanhouden, en als het gaat plensen tijdens het etentje........
Tja het blijft gissen wat het is, misschien word het nog duidelijk maar ze kan heel goed haar echte humeur verbloemen als dat haar beter uitkomtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido kijkt nog niet echt vrolijker...
[afbeelding]
Nix!quote:
Met dit weer? Lekker!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...
De bewoners zelf hadden het van middag al over worstjes en spiesen voor boven het vuur.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog een picknick krijgen of misschien de BBQ een keer gebruiken...
Ik doe ook mee, Wicked.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Blondie, Boney M... niks mis mee. Jeugdsentiment. Ik teken voor zo'n feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |