abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:23:40 #1
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_32753171
En deeltje 2!

Oude deel: RBC Roosendaal topic #1

RBC heeft dus eindelijk voor de rest van het seizoen een shirtsponsor gevonden.
.
..
...
....
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:53:28 #2
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32753817
VACANSOLEIL NIEUWE HOOFDSPONSOR
door Denise | 2-12-2005
Vanochtend heeft RBC Roosendaal een contract afgesloten met een nieuwe hoofdsponsor, Vacansoleil, geen onbekende van RBC. Beide algemeen directeuren Bart van der Linden (Vacansoleil) en Mascha Simons ondertekenden deze ochtend het contract. De verbintenis helpt om het gat dat nog in de sponsorbegroting gaapte, voor een deel te dichten. Toch moet de club blijven zoeken naar nieuwe geldschieters om het budget sluitend te krijgen, aldus BN/DeStem.
Almelo paupers dat zie je zo!
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:58:20 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32753941
tvp'tje

Wij moeten binnenkort naar Roosendaal.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32754803
Als ik het goed begreep wordt in januari opnieuw bepaald of Roks mag aanblijven. Als mogelijke opvolger schijnt het bestuur al bezig te zijn met Maaskant.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:39:42 #5
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32756874
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
pi_33038257
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef thunderice het volgende:
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
Ja, of hij nou wel of niet blijft, maakt volgens mij niks uit, het staat voor mij al vast dat RBC degradeerd, spelen echt waardeloos...
  woensdag 14 december 2005 @ 09:03:12 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33064799
quote:
RBC Roosendaal is geschokt en diep bedroefd door het overlijden van Tugrul Pancar. De talentvolle doelman, die dit seizoen in de selectie van de Beloftes uit zou komen, heeft zijn ongelijke strijd, nadat vorig jaar september bij hem een hersentumor werd geconstateerd, op moeten geven. Verschillende operaties in het Utrechts Medisch Centrum en het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam hebben niet mogen baten. Maandagavond 12 december jongstleden is Tugrul op 17-jarige leeftijd om 17.45 uur thuis overleden. Tugrul zal in Turkije worden begraven.

Vanaf de D2 maakte Tugrul deel uit van de voetbalopleiding van RBC Roosendaal. Hij stond bekend als een talentvolle en betrouwbare sluitpost, hetgeen tot uiting kwam in het feit dat Tugrul diverse keren geselecteerd werd voor selecties van zowel de KNVB als de Turkse bond.

RBC Roosendaal wenst zijn vader, moeder, broertje en verdere familie en vrienden enorm veel sterkte toe met dit ondraaglijke verlies.

Eenieder kan zijn of haar medeleven betuigen via het condoleanceregister op deze website, welke op www.RBConline.nl te vinden is.

bron: website RBC
Gezellig.

17 jaar en een tumor, pfff...
A.M.A.B
pi_33525420
1-2 weer. Geweldig. En nou gauw opzouten met die Roks.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:36:51 #9
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33538003
Eerste divisie is toch ook wel leuk?
.
..
...
....
pi_33538126
Roks wordt niet ontslagen. Dat kost geld en het bestuur heeft zich al neergelegd bij een degradatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:43:25 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33538255
Volgend seizoen kampioen?
pi_33538295
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33538730
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
pi_33538763
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De gemeente wil iig niet oneindig garant staan.
sig verwijderd door FA
pi_33538788
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk je?
pi_33538863
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk je?
Een aantal clubs minder in Brabant zullen de andere clubs niet slechter van worden. Sponsors zullen niet meteen overstappen.. Maar het schuift wel op natuurlijk.
pi_33539158
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
pi_33539435
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
Die mogen ook ja
pi_33543004
Failliet gaan dat zou helemaal een schande zijn. Alle clubs die de afgelopen jaren gered zijn door de gemeente waren er heel wat slechtr aan toe, financieel dan ten minste...
pi_33545532
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
Edgar Marcelino, Kpaka, Roumani, Acuña en ook Elkhattabi zijn allen gehuurd, die zullen wel gaan dan. Molenaar zal wel stoppen.

Overigens wil Mark Wotte naar verluidt graag in Roosendaal aan de slag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33545667
Dan zal Moerad vast de eerste aankoop zijn. Bij RBC wordt dit seizoen niets meer verwacht in elk geval en volgend seizoen heb je de vrije hand met het samenstellen van een selectie, want vrijwel alles gaat weg.
pi_33545795
Misschien dat kontelikker Wotte zijn holmaatje Brus ook meeneemt.
pi_33546171
Sowieso zit het financieel niet helemaal lekker. Vriend van me kon er gaan werken, maar die doet het maar niet. Als ze degraderen, moet er namelijk gesnoeid worden. Dan lig je er als eerste uit.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:37:24 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33657553
Kijken of ze het W2 nog moeilijk kunnen maken in de terugronde.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33668418
Roks en RBC Roosendaal uit elkaar
RBC Roosendaal heeft vanmiddag hoofdtrainer/coach Dolf Roks zijn ontslag aangeboden. Bestuur en directie hebben het vertrouwen in een succesvolle samenwerking van de trainer met de selectie opgezegd.

Dolf Roks trad medio april bij RBC Roosendaal in dienst als opvolger van Jan van Dijk en had een doorlopend contract tot medio 2006. Vorig seizoen hield Roks RBC Roosendaal nog via de nacompetitie in de eredivisie. Dit seizoen staat RBC Roosendaal na achttien duels met vier punten op de laatste plaats en behaalde het nog geen enkele overwinning.
sig verwijderd door FA
pi_33668978
wanneer zullen ze hem deze keer weer aannemen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:26:56 #27
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669128
Maaskant terug?

Of ligt dat te voor de hand?
.
..
...
....
pi_33669223
Zou dom zijn van Maaskant. En waarschijnlijk onbetaalbaar voor RBC. Of Maaskant moet flink inleveren natuurlijk....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:31:01 #29
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669281
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou dom zijn van Maaskant. En waarschijnlijk onbetaalbaar voor RBC. Of Maaskant moet flink inleveren natuurlijk....
Voorlopig is Maaskant wel werkeloos, dat is niet echt goed voor zijn onderhandelingspositie.
.
..
...
....
pi_33669391
Maaskant moet hier niet aan beginnen, dan is z'n trainerscarriere snel naar de knoppen. Ik denk dat Maaskant lekker moet wachten op de juiste club.
That's all folks!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:35:52 #31
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669454
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaskant moet hier niet aan beginnen, dan is z'n trainerscarriere snel naar de knoppen. Ik denk dat Maaskant lekker moet wachten op de juiste club.
Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.

Ik kan zo even geen kandidaat verzinnen....
.
..
...
....
pi_33669517
Dolf Roks was toch ook een derde rangs figuur, zo'n iemand kunnen ze nog wel ergens vandaan toveren....
pi_33669605
Eerdat dit topic vol is, zijn er alweer 5 Roks-opvolgers gepasseerd bij RBC .
pi_33669616
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.

Ik kan zo even geen kandidaat verzinnen....
Een jonge gast die er graag in wil duiken of iemand die al wat ouder is in de lijn Dwight Lodeweges/ Jan de Jonge.
That's all folks!
pi_33669880
Ton Lokhoff zit toch zonder club momenteel? neemt 'ie Pierre toch gewoon mee naar RBC?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33670144
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ton Lokhoff zit toch zonder club momenteel? neemt 'ie Pierre toch gewoon mee naar RBC?
Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..
pi_33670227
Rob Meppelink zal het wel gaan doen.
pi_33670298
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..
daarom ja.. ergens zou het me niet eens heel erg verbazen, maar heeft Lokhoff zelf ook nog een link met RBC? (ben ff te lui om research te doen...)
't zou voor RBC het probleem van het scorend vermogen mogelijk kunnen oplossen en Pierre is 'verlost' van het in zijn ogen 'ondankbare' (als ik de media mag geloven) Bredase publiek.. ben alleen benieuwd in hoeverre NAC bereidt is om aan zo'n soort deal mee te werken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33670354
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Rob Meppelink zal het wel gaan doen.
Zou een kostenbesparende oplossing zijn. Toch denk ik dat ze voor iemand anders gaan.
That's all folks!
pi_33670382
Ik denk niet dat Pierre dat zelf wil, hij is er t.o.v. Fenerbahçe al aardig op achteruit gegaan (financieel), nog verder achteruit heeft 'ie denk ik geen zin in. Hij lijkt wel compleet achter Lokhoff te staan, dus als hij mocht gaan..wie weet toch .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:36:48 #41
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33671606
Ik neem idd aan dat Maaskant niet op zijn achterhoofd gevallen is en weer naar RBC terugkeert. Hij deed het natuurlijk wel goed daar in Roosendaal, maar er valt dit seizoen nog weinig eer te behalen en het zou Maaksant zijn carriere geen goed doen om nog eens op zijn bek te gaan.

Ben benieuwd, ik zie Lokhoff ook nog niet komen.. reken op een redelijk onbekende naam in de Eredivisie.
pi_33671674
Als gevestigde trainer wil je daar je handen niet aan branden lijkt me. Ook als beginnende trainer is er weinig eer meer te behalen...ik ben benieuwd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:36:32 #43
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33672903
Misschien heb je van die idioten zoals Dekker, toendertijd, die zelf solliciteren...
Planning:
-
pi_33685470
Maakt niet uit wie het doet, dit seizoen wordt het toch niks meer en zie ze volgend seizoen ook niet meteen weer promoveren.

volgend seizoen eindigt RBC ergens lekker in de middenmoot van de Eerste Divisie
volgende wedstrijden:
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:35:42 #45
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_33688429
DOLF ROKS ONTSLAGEN
door Denise | 3-01-2006
RBC Roosendaal heeft vanmiddag alsnog haar trainer, Dolf Roks, ontslagen. De oefenmeester werd eerder dit seizoen al ontslagen, maar de beslissing werd destijds teruggedraaid op aandringen van de spelersgroep. Roks liet vanaf zijn vakantieadres weten dat hem voor zijn vertrek was verzekerd dat de spelersgroep versterkt zou worden. "Dan ga je er van uit dat jij degene bent die met de spelers aan de slag gaat. Aan de andere kant besef je dat als je maar vier punten uit 18 wedstrijden hebt ze een stok gaan zoeken waarmee ze je slaan", aldus Roks. Pollemans laat weten: "Dolf heeft vrij nuchter gereageerd op zijn ontslag. Eigenlijk was dat al lang uitgesteld, maar uiteindelijk moeten we toch concluderen dat de randvoorwaarden om te presteren er niet meer zijn", aldus De Telegraaf.

Het zat er al aan te komen maar als een club nog niet helemaal goed presteerd in de ED is de GGD misschien toch iets beter.
pi_33688497
Je loopt iets achter de feiten aan Thunderice.
That's all folks!
pi_33688744
Lijkt erop dat Maaskant er toch wel oren naar heeft
Wotte zie ik het zo snel niet doen.

Van vi.nl

Maaskant acht zichzelf eerste keus bij RBC

4/1/2006 11:06

RBC Roosendaal is na het ontslag van Dolf Roks op zoek naar een nieuwe coach en Robert Maaskant zit vol ongeduld werkloos thuis. Bovendien deed de Schiedammer het relatief goed eerder bij RBC. Maaskant lijkt daardoor de grootste kandidaat om bij RBC aan de slag te gaan.
'Ja, ik weet dat er nog meerdere kandidaten zijn, maar het lijkt me dat ik eerste keus ben', vertelde Maaskant aan BN De Stem. 'Het is natuurlijk ook RBC. Dat is voor mij toch wat anders dan als bijvoorbeeld Heracles onderaan had gestaan met vier punten en mij als trainer wilde hebben. Ik ben bij RBC toch heel succesvol geweest.'

Maaskant zou bij de nummer laatst van de Eredivisie de lastige taak krijgen de Brabantse club in ieder geval te behoeden voor directe degradatie. RBC zou dan Willem II, de club waar Maaskant werd ontslagen, moeten inhalen. 'Dat zou wel de ultieme revanche zijn hè?'

Naast Maaskant zou Mark Wotte hoog op het lijstje bij RBC staan. Ook Wotte heeft de handen vrij om aan de slag te gaan nadat hij in december als technisch directeur opstapte bij Feyenoord om weer op het veld te kunnen staan.
pi_33691402
De NOS meldt net dat Maaskant de opvolger van Roks wordt.
sig verwijderd door FA
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:16:33 #50
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33691665
Einde carrière Maaskant dus...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_33691767
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef The_Verve het volgende:
Einde carrière Maaskant dus...
Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:24:39 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33691969
Planning:
-
pi_33692058
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:19 schreef mbn het volgende:

[..]

Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.
Dat zou mooi zijn
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:28:19 #54
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33692130
Eersdaags is er toch Willem II - RBC? Een 0-1 ofzo
Planning:
-
pi_33693611
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
Eersdaags is er toch Willem II - RBC? Een 0-1 ofzo
Drie februari.
sig verwijderd door FA
pi_33693979
Goh, verrassend.
Klik dan als je durft
pi_33694006
Kan ie weer briefjes onder de deuren doorschuiven met motiverende teksten.
pi_33694086
wat een lachertje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33694244
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
Kan ie weer briefjes onder de deuren doorschuiven met motiverende teksten.

Of nog een nieuw boek maken over al die psychologische shit
pi_33695804
Hij is echt de nieuwe Heintje Davids
pi_33698821
Maaskant toch...

Hij heeft ze destijds ook een keer gered halverwege, maar dat was een selectie met meer perspectief dan deze. Hij lijkt er nu voor te kiezen voor eeuwig een held in Roosendaal te worden, Foppe in Brabant.

Blijkbaar wil hij zo graag werken dat hij alles doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699429
Dat zegt iedereen maar steeds, methodmitch, maar als je de spelers stuk voor stuk bekijkt lijkt het toch geen onaardige selectie, hoor.

Uiteraard ben ik zeer gelukkig dat die Roks eindelijk pleite is, en met Maaskant als opvolger kan ik zeer goed leven.

Overigens zou ik spontaan zijn gaan kotsen als het Tonny 'Six-pack' Lokhoff was geworden.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:07:38 #63
71048 Tokay
makes your day!
pi_33699654
Hahaha, wat een leuk nieuws!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_33699699
Oioioi, doet ie het toch.
That's all folks!
pi_33699814
Nou, niet onaardig... Het is niet veel soeps hoor.

Mark Volders is geen slechte keeper. Maar achterin heb je dan Sidney Lammens die minder is dan hij was, Robert Molenaar zit al dichter bij de 40 dan de 30, José Fortes loopt vol frustraties over zijn gedwongen vertrek bij AZ rond en pakt alleen maar kaarten, Ebbinge zien we vermoedelijk niet meer terug, Akram Roumani is vrij dramatisch, Tyrone Loran is eerste divisieniveau... Dan het middenveld waarop Acuña gewoon geschift is en niets toevoegt, Frits Paap niveautje Kloetinge is en eigenlijk alleen Paul de Lange het niveau heeft. Tim Smolders speelt nooit, ondanks zijn goede steekpass en bijsluitend vermogen. Op de flanken is Sillah wel snel, maar tactisch niet sterk. Edgar Marcelino is niet geschikt voor degradatievoetbal, Nyron Wau is eerste divisiemateriaal.... Ali Elkhattabi vind ik voorin niet inspirerend bezig, Daelemans is een drama en Paul Kpaka mist nog altijd ritme. En dan doen ze Donny de Groot weg...

In 2003 hadden ze nog spelers als Maikel Aerts, Edwin de Graaf, Danny Hesp, Erik Hellemons, Pius Ikedia, Robert Molenaar min 3 jaar, Bike Oliseh, Tininho, Pablo Niño en Sammy Youssouf. Toch echt van meer niveau. Plus dat je toen Volendam en Zwolle in de eredivisie had.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699966
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Oioioi, doet ie het toch.
Best wel verrassend. Maar zoals MM al zei, lijkt het me sterk dat hij met deze selectie en het tot nu toe behaald puntenaantal, RBC kan behoeden voor degradatie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:30:54 #67
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33700429
Als het hem wel lukt verdient ie een standbeeld in Roosendaal, zo groot als het vrijheidsbeeld...
pi_33701783
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor. Ik zou het wel leuk vinden, maar zal er ook geen traan om laten als RBC rechtstreeks degradeert.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_33701970
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor. Ik zou het wel leuk vinden, maar zal er ook geen traan om laten als RBC rechtstreeks degradeert.
Idd, wij wonnen vorig jaar tegen het eind van het seizoen ook van Feyenoord en FC Twente, die tot dat moment aan een ongeslagen reeks bezig waren.

Alles is nog mogelijk...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:27:51 #70
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33702206
Die Maaskant
Had het niet verwacht, maar ja....hij zal er wel vertouwen in hebben...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:53:27 #71
71048 Tokay
makes your day!
pi_33703074
Ned. 2 Studio Sport Sportjournaal, nu.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tokay op 04-01-2006 19:02:07 ]
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_33703385
Beetje sneu van beide kanten
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:08:44 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33703609
quote:
Aan de andere kant besef je dat als je maar vier punten uit 18 wedstrijden hebt ze een stok gaan zoeken waarmee ze je slaan.
Lijkt me dat ze die toch aardig stevig vast hebben.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:11:47 #74
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33709322
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor.
Met de selectie die RBC heeft is het dus wél een schier onmogelijke opgave. Ik vind het erg gedurfd van Maaskant in ieder geval.
pi_33710362
Maaskant weet ook hoe te promoveren valt, dus wat financieel betreft heeft het bestuur hiermee een verstandige zet gedaan. Voetballend ontberen de Roosendaalse Boys gewoon te veel, daar doet geen enkele trainer wat aan.
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:16:57 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33712122
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef The_Verve het volgende:
Als het hem wel lukt verdient ie een standbeeld in Roosendaal, zo groot als het vrijheidsbeeld...
Dan zie je vanuit het stadion zijn enkels al...
Planning:
-
pi_33722255
RBC Roosendaal heeft interesse in Touzani.

Bron: BN/De Stem
pi_33734098
Toen Pollemans belde zei hij eerst nee en toen ie had opgehangen, had ie al spijt. Aldus Maaskant in de krant.
www.thuisuiteten.nl
pi_33753065
ROOSENDAAL - Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal.
"Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans gisteren over de voormalige technisch directeur van Feyenoord. Toch werd zijn naam wel genoemd in Roosendaal. "Maar alleen door Wotte zelf. Nooit door ons" , aldus Pollemans.
pi_33766711
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef Promovendus het volgende:
ROOSENDAAL - Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal.
"Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans gisteren over de voormalige technisch directeur van Feyenoord. Toch werd zijn naam wel genoemd in Roosendaal. "Maar alleen door Wotte zelf. Nooit door ons" , aldus Pollemans.
Wotte
pi_33770880
Gekeken naar het aantal keren dat de spelers in actie zijn gekomen, is dit de basiself van RBC geweest tot nu toe:

Volders 16
Acuña 15
Loran 15
Roumani 17
Wau 14
Smolders 13
De Lange 15
Paap 14
Elkhattabi 13
Kpaka 15
Daelemans 13
www.thuisuiteten.nl
pi_33770949
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.

Maaskant, waar ben je aan begonnen?
pi_33771716
En ik heb met Acuña nog geschoven, maar in deze basis zitten eigenlijk maar 2 echte verdedigers. Geeft aan waar de problemen qua blessures en schorsingen gezeten hebben.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:42:51 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33772590
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
En ik heb met Acuña nog geschoven, maar in deze basis zitten eigenlijk maar 2 echte verdedigers. Geeft aan waar de problemen qua blessures en schorsingen gezeten hebben.
En waarom ze dus zo'n 'positief' doelsaldo hebben
Planning:
-
pi_33773073
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.
Of wat een treurige keuzes Roks steeds maakte.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:13 #86
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33775722
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:

Maaskant, waar ben je aan begonnen?
Die Paap is echt zo slecht nog niet.

Het is toch zeker niet een van de mindere in de selectie!
.
..
...
....
pi_33776512
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Die Paap is echt zo slecht nog niet.

Het is toch zeker niet een van de mindere in de selectie!
Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.
Hij verzoop de laatste tijd in een elftal dat niet draait.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:49:28 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33776802
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Promovendus het volgende:

[..]

Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.
Hij verzoop de laatste tijd in een elftal dat niet draait.
Het loopt niet, de ervaring ontbreekt...
Planning:
-
pi_33793140
Ik vind die Paap maar een niets toevoegende speler. Hij rent wat rond op het veld, maar verder...

Op papier heeft RBC niet eens 'n heel slechte selectie...
pi_33793513
Dat wordt gezegd, maar dat valt echt wel mee hoor CMT. Zie mijn post eerder.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:51:59 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793569
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt gezegd, maar dat valt echt wel mee hoor CMT. Zie mijn post eerder.
Toch heb ik nog altijd een soortgelijk idee. Ze kunnen beter dan wat ze tot nu toe hebben laten zien!
Planning:
-
pi_33793622
Volders is 'n redelijke keeper uit de Belgische eerste klasse, Acuña is iemand die in de Eredivisie mee zou moeten kunnen, Chileens international geweest volgens mij, Loran is op papier 'n topper uit de GGD, Roumani is een subtopper in België, Wau is 'n uitstekende speler in de GGD, Smolders een voormalig talent van Club Brugge die in de Belgische Eerste Klasse prima mee zou moeten kunnen, De Lange is 'n prima speler in de GGD die net tekort kwam voor de subtop (Heerenveen), El Khatabbi is voor Eredivisie-begrippen geen slechte spits, Paap is brandhout, daar heb je niets aan inderdaad, Kpaka was altijd gewoon een subtopper in België, wist zelfs een transfer naar Genk te verdienen en Daelemans is een prutser...

Met deze selectie slechts 4 punten is een wanprestatie.

Dan hebben ze nu Sillah er bij, dat is ook geen verkeerde speler voor de Eredivisie.

Wij hadden vorig seizoen echt een veel mindere selectie. Alleen Verhaegh en Snoyl zouden echte basisklanten zijn bij RBC van onze selectie van vorig seizoen. Misschien Olfers die in de 2e seizoenshelft werd gehaald ook. Die is wel beter dan Fortes.

pi_33793730
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:00:47 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793789
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
Denk dat Willem II het in de 2de seizoenshelft nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen onderin.
Denk dat Willem II en RBC het onderling mogen uitmaken wie rechtstreeks gaat en wie er play-offs speelt...
Planning:
-
pi_33793825
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk puur op basis van wat die spelers in het verleden hebben gepresteerd, niet naar hun 'prestatie' dit seizoen.

Willem II en Sparta vind ik sowieso minder dan RBC.
pi_33793848
Dan denk ik dat de selectie van Willem II, als je naar het verleden kijkt, op papier veel beter is dan die van RBC hoor.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:04:03 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793874
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
Dan denk ik dat de selectie van Willem II, als je naar het verleden kijkt, op papier veel beter is dan die van RBC hoor.
Het verleden biedt geen perspectief voor het heden...
Planning:
-
pi_33793885
Vind ik ook, maar CMT redeneerde ook zo bij zijn RBC-verhaal. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:07:04 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793953
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Vind ik ook, maar CMT redeneerde ook zo bij zijn RBC-verhaal. Vandaar.
Laten we hopen dat RBC en Willem II het elkaar moeilijk kunnen maken. Wordt het onderin ook nog leuk dit seizoen.
Planning:
-
pi_33794002
Dan heb ik bepaalde spelers (Lammens, Marcelino) nog niet eens genoemd. Ik kijk naar het recente verleden, dus vorig seizoen, want dit seizoen speelt RBC gewoon slecht, daar is geen discussie over mogelijk.

Ik vind de selectie van Willem II echt niet zoveel beter dan die van RBC. Dat ze Donny de Groot wegdoen is raar. Die is echt beter dan Daelemans.

Wel is het zo dat Willem II nu goede aankopen heeft gedaan. Al zijn het wel subtoppers uit België, precies het soort spelers waar RBC er ook een aantal van heeft.
pi_33794173
Nou ja, we zullen het zien. Ik vind met dit materiaal die 4 punten niet eens zo verrassend.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794237
Ik vind het 'n wanprestatie. Ze hebben echt beter materiaal dan FC Den Bosch, Volendam en FC Zwolle in het recente verleden....
pi_33794296
Dat zal allicht, maar het zijn wel allemaal spelers met een krasje. En al die huurlingen, dat werkt ook zelden. Wat kan het Ali Elkhattabi schelen als RBC degradeert?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:19:22 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794330
Maar kijk waarmee NAC toendertijd is gedegradeerd...

Men roept altijd dat er in Limburg teveel clubs op een kluitje zitten, Roda JC MVV & Fortuna Sittard, maar als ik zie hoeveel clubs daar op een kluitje zitten. Wel te verwachten dat er dan een clubje is die geen geld voor versterkingen heeft.
Planning:
-
pi_33794371
Al die huurlingen dat werkt ook niet inderdaad. Ik zie het nu bij ons ook. Het interesseert die spelers echt allemaal niets. Ze zitten hun tijd wel uit en volgend seizoen zien ze wel weer waar ze terecht komen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:21:43 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794388
Zelfde als al de Afrikaantjes bij ons...
Planning:
-
pi_33794412
Juist, ze hebben geen band. Neem Edgar Marcelino. Komt van Sporting Portugal, jeugdinternational. Is gewend dat zijn handdoekje, badslippers en gel al klaar liggen na elke training. Beetje acties maken. Dan speel je bij RBC. Wat is RBC? Geen idee.

Dan krijg je situaties zoals nu, dat hij gewoon van trainingen afloopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794472
Roda JC zit met een vergelijkbare situatie, alleen staan de spelers dan tenminste nog onder contract bij Roda JC en hebben ze wat meer kwaliteit dan de spelers van RBC.

RBC is een bij elkaar geraapt zooitje en ze hebben teveel huurlingen. Heracles heeft ook een zowat compleet nieuw elftal, alleen zijn het geen huurlingen en gaan ze voor elkaar door het vuur. Dat is bij RBC niet het geval.
pi_33794507
Speelt bij Heracles ook mee dat die de gedoodverfde degradant waren in de publieke opinie, wat ook altijd wat extra's los maakt. Plus dat ze Pieckenhagen, Hoogma en Maas hebben en inmiddels ook Nurmela en straks Tanghe. Zeer veel ervaring.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:29:04 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794589
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
Speelt bij Heracles ook mee dat die de gedoodverfde degradant waren in de publieke opinie, wat ook altijd wat extra's los maakt. Plus dat ze Pieckenhagen, Hoogma en Maas hebben en inmiddels ook Nurmela en straks Tanghe. Zeer veel ervaring.
Tanghe speelt inmiddels ook bij Heracles Die zijn toen ook bezig geweest om Basseigo te halen van Anderlecht...
Planning:
-
pi_33794632
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tanghe speelt inmiddels ook bij Heracles
Moet nog debuteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794641
Heracles huurt ook niet veel, ze halen gericht spelers die ze nodig hebben en die ook een flinke dosis ervaring meebrengen. Ook zie je dat ze kijken naar het karakter van spelers. Weinig lanterfanters lopen er rond in Almelo, dat is bij RBC wel anders met al die Afrikaantjes.
pi_33796720
Ik ben het eens met CherrymoonTraxx dat 4 punten met de huidige selectie (op papier, ik weet het...) een schande is, een grote wanprestatie.

Ik denk zonder dollen dat als ik 18 wedstrijden trainer van RBC was geweest dat we ook 4 punten zouden hebben. Waar ligt dan de meerwaarde van deze duurbetaalde trainer?

In feite is het schandalig dat zo'n man na zo'n prestatie gewoon nog tot het eind van het seizoen wordt doorbetaald...
pi_33806986
Nou ja, je kan je ook afvragen of RBC met een ander al meer dan 4 punten had gehad. Met pakweg Johan Cruijff.
www.thuisuiteten.nl
pi_33807007
4 punten halen is niet zo'n kunst. Dat was FC Emmen of ons ook nog wel gelukt.
pi_33833229
Dit jaar toch in elk geval nog ongeslagen.

4-1 winst tegen amateurclub BSC, alle vier de goals gemaakt door Kpaka.
pi_33833543
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Promovendus het volgende:

Is iig een begin, maar als ze daar al niet meer van winnen hoef je in de Eredivisie al niet meer op het veld te stappen.
sig verwijderd door FA
pi_33835051
BSC, welk niveau is dat? Geen hoofdklasse iig. Dat durven ze na Gemert niet meer denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835230
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Promovendus het volgende:

Die speler die dat BSC-doelpunt maakte; is dat niks voor RBC?
pi_33835248
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
BSC, welk niveau is dat? Geen hoofdklasse iig. Dat durven ze na Gemert niet meer denk ik.
Derde klasse.
sig verwijderd door FA
pi_33835274
Okee, dan is het eigenlijk een vrij slechte uitslag.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:57:27 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33835809
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Die speler die dat BSC-doelpunt maakte; is dat niks voor RBC?
Planning:
-
pi_33839398
Was ook een slechte wedstrijd hoor, maar je bent al snel tevreden tegenwoordig he...
pi_33877329
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef Promovendus het volgende:
Was ook een slechte wedstrijd hoor, maar je bent al snel tevreden tegenwoordig he...
Deze week nog oefenen tegen Cluzona of Hoeven? En dan nog billen knijpen denk ik.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:43 #125
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33903578
Henk Vos gaat weer voor RBC Voetballen!

.
..
...
....
pi_33903738
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:49 schreef Sandertje21 het volgende:

Op amateurbasis inderdaad.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33903794
Good old Henk vos
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33904076
Iemand enig idee hoe oud ie inmiddels is..?

Niet verkeerd om em de laatste 10 minuten in te brengen en aan te laten rommelen in de 16 van de tegenstander .
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:04:46 #129
30919 mitt
Michael Corleone
pi_33904097
37
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_33904142
Henk Vos...sja...

En 4-1 winnen van een derdeklasser als Eredivisieclub is nou ook niet suprieur...
Hoi.
pi_33904159
Henkie Vos.
Kan z'n hoofd nog op de seizoenskaarten worden gedrukt?
Klik dan als je durft
pi_33904220
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef Suijk het volgende:
Henkie Vos.
Kan z'n hoofd nog op de seizoenskaarten worden gedrukt?
Volgens mij hebben ze dat er nooit af gehaald, wehehe .
pi_33904258
Dit meen je niet

Henk Vos
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:36:01 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33905124
heule berich

Henk Vos als pinchhitter en motivator bij RBC

10/1/2006 14:38

RBC Roosendaal heeft Henk Vos weer in de armen gesloten. De 37-jarige aanvaller begint aan zijn vierde periode bij de hekkensluiter van de Eredivisie.

Vos gaat als amateur aan de slag in Roosendaal. De eerste seizoenshelft was hij actief voor KRC Mechelen in België. Trainer Robert Maaskant, onlangs ook al teruggekeerd op het oude nest, ziet voor de routinier een rol weggelegd als pinchhitter en motivator.

In zijn drie voorgaande periodes bij RBC kwam Vos tot 102 optredens, waarin hij 41 doelpunten maakte. Verder speelde hij voor FC Den Bosch, Feyenoord, FC Sochaux, Standard Luik, FC Metz, Germinal Ekeren, Eindhoven, Willem II, PSV, NAC Breda, TOP Oss en Germinal Beerschot Antwerpen.

RBC kan de ervaring van Vos goed gebruiken. De ploeg behaalde in achttien wedstrijden pas vier punten en kwam bovendien pas tienmaal tot scoren.
pi_33906523
Dit is wel heel triest.
pi_33906713
Hij was toch niet al te tevreden weggegaan, apart dat 'ie terugkomt.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:39:57 #137
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33907391
Henk weg bij r*c*ing mechelen .
Planning:
-
pi_33910820
Wie zal de volgende aankoop worden?

ik denk Peter van Vossen.
pi_33914291
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:49 schreef Sandertje21 het volgende:

Voor gratis bitterballen, bier en drie koikarpers heb ik vernomen. Wat een stunt!
www.thuisuiteten.nl
pi_33914533
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor gratis bitterballen, bier en drie koikarpers heb ik vernomen. Wat een stunt!
Van dat stadion van RBC kunnen ze beter een vissenkom maken en er een zootje koikarpers in los laten. Dan heeft die bejaarde Vos ook nog iets leuks om naar uit te zien als hij weer naar Roosendaal komt.
pi_33916121
Die Polleman vind ik ook zo'n slappe zak. Hij geeft alles en iedereen de schuld voor het slechte presteren van zijn club, maar is hij zelf niet de schuldige door zijn zwakke beleid?
-Ook hij is verantwoordelijk voor zo'n ultrazwakke selectie.
-Hij heeft Dolf Roks aangesteld.
-Hij heeft trainers ontslagen(waarom? Iedereen weet toch dat ze eruit vliegen? Iedereen weet toch dat de selectie te zwak is?)
-Met huren bereik je niks. De man ontbeert elke langetermijnvisie.

Polleman? U bent de zwakste schakel!
pi_33919757
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef kriele het volgende:
Die Polleman vind ik ook zo'n slappe zak. Hij geeft alles en iedereen de schuld voor het slechte presteren van zijn club, maar is hij zelf niet de schuldige door zijn zwakke beleid?
-Ook hij is verantwoordelijk voor zo'n ultrazwakke selectie.
-Hij heeft Dolf Roks aangesteld.
-Hij heeft trainers ontslagen(waarom? Iedereen weet toch dat ze eruit vliegen? Iedereen weet toch dat de selectie te zwak is?)
-Met huren bereik je niks. De man ontbeert elke langetermijnvisie.

Polleman? U bent de zwakste schakel!
Dan zit-ie bij RBC op de goede plek.
pi_33919832
Zit wel wat in, bij aanvang van het seizoen worden er altijd weer lastminute aankopen gedaan en spelers gehuurd. Nu het al bijna gedaan is probeert men nog wat met Sillah en Vos. Echt lijn zit er bepaald niet in. Ik snap best dat het niet makkelijk is voor RBC om spelers te halen, maar zoek het dan op een iets lager niveau zodat er in ieder geval met een redelijke uitgebreide selectie de strijd kan worden aangegaan. Nu is het elke week weer een kwestie van het bij elkaar rapen van 11 spelers en dat schiet zoals we zien bepaald niet op.
That's all folks!
pi_33929351
Paniekaankoop

RBC handelt een beetje volgens het Fred v/d Hoorn-beleid.
pi_33936743
Het VBL-columnhoekje deel 7

Gaat ook over RBC.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:14:06 #146
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33937428
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 7

Gaat ook over RBC.
Leuke column!

RBC is trouwens ook bezig met Touzani, ben benieuwd of dat wat wordt.

De bij AZ overbodige Danny Mathijssen wordt ook genoemd in Roosendaal om het middenveld te versterken, maar ook RKC en NAC schijnen in hem geïnteresseerd te zijn.
.
..
...
....
pi_33937805
Volgens het AD zouden ze de transfer van Touzani vandaag willen afronden inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:42:01 #148
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33938384
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef methodmich het volgende:
Volgens het AD zouden ze de transfer van Touzani vandaag willen afronden inderdaad.
Dan vraag ik me toch af waar ze dat geld ineens vandaan halen.
.
..
...
....
pi_33938432
Huren denk ik. Of misschien hoeft Twente geen geld voor hem.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:55:27 #150
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33938871
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef methodmich het volgende:
Huren denk ik. Of misschien hoeft Twente geen geld voor hem.
Het zou sowieso huren voor de rest van het seizoen worden.

Maar iemand gratis weggeven zie ik Twente ook niet snel doen.....
.
..
...
....
pi_33939115
Niet echt meer, denk ik. Of hij moet een vreselijk zwaar op de begroting drukkend salaris hebben...
www.thuisuiteten.nl
pi_33940747
Misschien is Henk Vos zo genereus geweest om een van zijn koikarpers te verkopen en van de opbrengst daarvan Touzani te betalen. Die Vos heeft toch maar een echt RBC-hart......
pi_33947459
De koikarpersgrap is nu wel erg uitgemolken hoor...

Maar ik weet niet of Twente veel salaris aan Touzani moet overmaken, dan zou dumpen een optie kunnen zijn, aangezien ze nog wat spelers willen halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33961032
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
De koikarpersgrap is nu wel erg uitgemolken hoor...

Maar ik weet niet of Twente veel salaris aan Touzani moet overmaken, dan zou dumpen een optie kunnen zijn, aangezien ze nog wat spelers willen halen.
Dumpen? Bedoel je met een blok beton in de Noordzee gooien?
  donderdag 12 januari 2006 @ 08:26:24 #155
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33965073
De komst van Touzani is afgeketst.
Hij wilde de garantie krijgen op veel speeltijd, maar die garantie kon en wilde Maaskant hem niet geven.

Er was ook interesse in Humprey Rudge, en die stond ook op het punt om te tekenen, maar die is een beetje aan de kant geschoven toen het erop leek dat Touzani ging tekenen.
Daar is hij toen best kwaad om geworden, dat er zo met hem om werd gegaan, dus het is dan twijfelachtig of hij nu alsnog wil tekenen...

Kunnen ze weer van voren af aan gaan zoeken naar een verdediger!
.
..
...
....
pi_33966389
toch een beetje knullig van Maaskant. Hij kon die man toch wel wat speeltijd beloven
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:04:47 #157
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33966438
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef JorgeCampos het volgende:
toch een beetje knullig van Maaskant. Hij kon die man toch wel wat speeltijd beloven
Ik vind dat je het naar je andere spelers niet kunt maken iemand speeltijd te beloven, wanneer de rest er keihard voor moet werken.
.
..
...
....
pi_33966649
vond Maaskant ook.

(maar.. maar.. hij koopt die speler toch niet voor de bank, dus kan hij ook wel zeggen "ja je komt zeker aan spelen toe)
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:18:15 #159
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33966756
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef JorgeCampos het volgende:
vond Maaskant ook.

(maar.. maar.. hij koopt die speler toch niet voor de bank, dus kan hij ook wel zeggen "ja je komt zeker aan spelen toe)
Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.

Iedere zichzelf respecterende trainer zal dat weigeren.

Of hij moet zich aan gaan melden bij een vereniging die in de lagere regionen van het amateurvoetbal verblijft.
.
..
...
....
pi_33967070
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.

Iedere zichzelf respecterende trainer zal dat weigeren.

Of hij moet zich aan gaan melden bij een vereniging die in de lagere regionen van het amateurvoetbal verblijft.
Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud is . In dat beleid past natuurlijk niet dat je een speler binnenhaalt die weer allerlei beloftes heeft gekregen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:37:19 #161
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33967209
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef mbn het volgende:

[..]

Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud is . In dat beleid past natuurlijk niet dat je een speler binnenhaalt die weer allerlei beloftes heeft gekregen.
Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.
.
..
...
....
pi_33967310
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.
Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.
pi_33974810
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:42 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.
De koffie is blijkbaar van goede kwaliteit bij RBC. Nu het voetballen nog.
pi_33995557
Soms schaam je je toch gewoon kapot voor je cluppie...

Ik ben erg trots geweest de afgelopen jaren, en heb ook niemand over de tactiek van late, kwalitatief goede aankopen doen gehoord toen we 13e en 12e werden, maar dat kan ook een keer fout gaan. Ligt mijns inziens niet aan de voorzitter.
De algemene instabiliteit binnen de club wel natuurlijk. Het beleid getuigt momenteel niet van daadkracht.

En dan nog 'zo'n stunt als het terughalen van Henkie Vos. Gekker moet het niet worden hoor. Kom maar op met die Sieb Dijkstra!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:52:44 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33999892
Sieb zit toch zonder club op het moment en traint mee met een amateurclub hier uit de buurt. Laatst nog met hem gesproken toen hij bij mij op 't werk was.
Planning:
-
pi_34034280
Is hij nog steeds geheim agent??
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:06:21 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34034325
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef Promovendus het volgende:
Is hij nog steeds geheim agent??
?
Planning:
-
pi_34078661
Dat is hij geworden nadat hij stopte bij RBC. Hij wilde prive-detective worden of zoiets, verkleed mensen achtervolgen en zo.

Is hier destijds de aanleiding geweest voor talloze grappen.
pi_34131865
1-1 tegen RKC. Dat zegt niet zoveel.

Maar na 8 trainingen en 1 oefenpot tegen een derdeklasser zit er lijn in, een heldere tactiek en de ploeg straalt vertrouwen uit.

Wat heeft die Roks in vredesnaam al die maanden gedaan?
pi_34261025
Ik heb een vraag over parkeren als je een wedstrijd van RBC wilt bezoeken, namelijk, kan dat bij het stadion en zo ja, wat kost dit dan?

Alvast bedankt!
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_34261078
Parkeren geen probleem, ook gratis. Maximaal tien minuutjes lopen.
pi_34261145
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Jij kan na dit seizoen je username gaan veranderen .
[/inkoppertje]
pi_34261268
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Okee, dank je wel =)
pi_34264290
Komende wedstrijd de eerste keer drie punten dit seizoen? Ik denk het wel.
pi_34264551
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
Komende wedstrijd de eerste keer drie punten dit seizoen? Ik denk het wel.
Zo'n gevoel heb ik ook.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:46:16 #176
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34264601
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Promovendus het volgende:
Wat heeft die Roks in vredesnaam al die maanden gedaan?
Oud-Hollands zakken vullen.
Planning:
-
pi_34265815
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook.
Dan zijn ik en een vriend van me (twee ras-Feyenoorders) daarbij :U
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:05:14 #178
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_34270053
Op naar de 3 punten!

Willem II mag zich zorgen gaan maken!
.
..
...
....
pi_34315866
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Oud-Hollands zakken vullen.
Dat doet hij nog steeds. Tot het eind van het seizoen doorbetaald. Ongelooflijk toch eigenlijk, je werk niet naar behoren uitvoeren en betaald thuis mogen zitten.
pi_34504029
De gemeente Roosendaal staat toch weer garant voor 850.000 euro, had het niet verwacht, want het is een keer op natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_34505166
Ik kom zaterdag (morgen) met de trein naar Roosendaal, maar hoe kom ik van het station bij het stadion? Is dit lopend te doen en zo ja, welke kant loop ik op?
pi_34507244
vanaf het perron zie je het stadion liggen, dus ernaartoe lopen zal ook niet al te moeilijk zijn schat ik
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_34509633
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:30 schreef Thetallguy het volgende:
vanaf het perron zie je het stadion liggen, dus ernaartoe lopen zal ook niet al te moeilijk zijn schat ik
Je moet wel rondlopen, flinke tippel nog. Station uit, rechts. Langs het spoor blijven lopen tot de eerste spoorwegovergang (ze zijn daar nog wel aan het werk, maar volgens mij kun je er lopend altijd wel langs). Over de spoorwegovergang, eerste rechts, nogmaals eerste rechts, dan alsmaar de weg volgen (water aan je linkerhand). Bij de brug rechts en dan zie je het vanzelf.
sig verwijderd door FA
pi_34520474
Okee klasse.
pi_34535509
Als je nog tijd over hebt, ga dan naar de Nieuwe Markt. Leuke kroegen daar.
pi_34554183
Oude Markt bedoel je.

@ Ambrosius: is een keer op? begrijp ik niet. Het gaat om het verhogen van de garantstelling naar het oorspronkelijke bedrag. RBC had al een flink deel afgelost.
pi_34563936
Oude Markt... Je zult wel gelijk hebben. Waar ze 's zomers twintig terrassen hebben. Nu zal alles wel binnen zitten.
Overigens: hoe zit het met de puntenjacht van Maaskant?
pi_34564212
Nog geen punten. Maar het spel was vanavond in de tweede helft opnieuw van en zeer acceptabel niveau.
Het wordt al snel duidelijk na een paar wedstrijden Maaskant: we hadden dit jaar niet zozeer de slechtste spelersgroep, maar met afstand de slechtste trainer van de eredivisie.

Overigens ronduit schandalig dat de zuivere penalty voor RBC (tweede helft, Sillah onderuit getrokken) niet eens in de samenvatting zit. Was 1-1 geweest in een fase waarin Heerenveen niet wist waar het te zoeken en het stadion achter de ploeg.
pi_34564683
Ach jo, kleine clubjes worden altijd genaaid. Dat is 100 jaar zo.
pi_34565146
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Promovendus het volgende:
een fase waarin Heerenveen niet wist waar het te zoeken
Een fase van 23 seconden bedoel je?
pi_34565691
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Een fase van 23 seconden bedoel je?
In de samenvatting wel ja. In het stadion langer.
pi_34569390
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef Promovendus het volgende:
@ Ambrosius: is een keer op? begrijp ik niet. Het gaat om het verhogen van de garantstelling naar het oorspronkelijke bedrag. RBC had al een flink deel afgelost.
De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.
sig verwijderd door FA
pi_34571751
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Beschouw het volgende:
Als je nog tijd over hebt, ga dan naar de Nieuwe Markt. Leuke kroegen daar.
Gedaan. Paar biertjes gedronken in Moeder Overste, wel leuke kroeg, alleen beetje rommelig, ze waren boven aan het verbouwen. Wel een aardig centrum in Roosendaal. En wat een meesterlijke broodjes donerkebab bij die toko tegenover de kerk.
pi_34573518
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.
Garantstelling blijft zoals hij oorspronkelijk was (nu is hij dus inmiddels lager dan hij eerst was door aflossing). Bovendien is garantstaan voor dus geen geld pompen in zoals bij sommige andere clubs is gedaan. Dit kost de gemeenschap geen cent.
pi_34725203
Definitief over dus.
sig verwijderd door FA
pi_34725233
Lijkt me ook.

9 punten achterstand, 12 duels te gaan. Nu hebben ze er 5 uit 22, dus lijkt me sterk dat ze dat gaan halen. Zeker omdat je er dan vermoedelijk nog niet bent, want Willem II zal ook nog wel punten pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_34725383
Tja jammer voor RBC, maar Maaskant's positivisme over 2-0 en 3-0 is wel erg overdreven, want Robert vergeet voor het gemak ook even die bal van Bobson op de paal en nog een paar andere ballen die maar net uit het net gehouden werden (vaak ook nog per ongeluk door de betreffende RBC speler). Deze kansen waren toch echt talrijker dan die paar van RBC.

1-1 was inderdaad een meer terechte uitslag geweest, maar 2-0 en 3-0?? Open je ogen eens! Willem II speelde niet goed in de eerste helft. We kregen geen grip op de tactiek van Maaskant, die natuurlijk het voordeel had dat hij bij RBC met een team speelt, wat hij in het verleden grotendeels heeft samengesteld en dat hij de krachten/gebreken van Willem II kent en dat resulteerde ook in de 1-0.

Ieg veel succes volgend jaar bij Katja en dat we elkaar dan niet tegen mogen komen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34725402
Ik denk dat RBC nog wel een bedankje stuurt naar Jol
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:22:43 #199
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34725461
Henk Vos alles los!

Heeft hij nog steeds witte schoenen?
A.M.A.B
pi_34725476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
Tja jammer voor RBC, maar Maaskant\'s positivisme over 2-0 en 3-0 is wel erg overdreven, want Robert vergeet voor het gemak ook even die bal van Bobson op de paal en nog een paar andere ballen die maar net uit het net gehouden werden (vaak ook nog per ongeluk door de betreffende RBC speler). Deze kansen waren toch echt talrijker dan die paar van RBC.
Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.

Maar ja, 5 punten uit 22 wedstrijden zegt genoeg natuurlijk.
pi_34725502
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Henk Vos alles los!

Heeft hij nog steeds witte schoenen?
Die lag meer op de grond dan dat ie voetbalde. Me oma voetbalt nog meer (Ok, die scoort dan geen goal maar toch)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:24:22 #202
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725505
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
1-1 was inderdaad een meer terechte uitslag geweest, maar 2-0 en 3-0
Het had idd al 2/3-0 kunnen staan als die portugese kerel zijn medespelers had zien staan. Zaadwedstrijd was het verder, jammer dat Jol zo'n beslissende rol moet spelen...
pi_34725520
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
pi_34725533
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.

Maar ja, 5 punten uit 22 wedstrijden zegt genoeg natuurlijk.
Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he Als, dan bestaat niet in het voetbal. Als Willem II goed had gespeeld, zoals ze kunnen spelen dan was het 5-0 of meer geweest.... Zelfde type argument als dat van jullie portugees!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:25:53 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725555
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef SCH het volgende:
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
Als ze nou allemaal zo waren als op 13-01..
pi_34725567
existenz , het team is compleet anders vergeleken met toen Maaskant vertrok. RBC had zeker kunnen winnen, vooral als Marcelino afgespeeld had naar de beste man van RBC: Henk Vos. Niettemin was 1-1 idd terecht geweest. Je zegt wel dat Maaskant z'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
sig verwijderd door FA
pi_34725610
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he
Noem mij maar eens de 4 kansen van Willem II?

Het gaat niet om een mogelijk schotkans oid, maar die kerel kon de bal pamklaar neerleggen op de 11 meter voor Vos, die hij waarschijnlijk niet gemist had.. De tweede was dat schot huizenhoog over :'), terwijl die bal gewoon naar rechts had gemoeten. Had Vos weer een 100% kans gehad.
pi_34725640
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Je zegt wel dat Maaskant z\\\'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!

Bij Willem II kwam het tenminste nog tot goede schoten waar de keeper nooit bij had gekunt, maar er kon net steeds een speler van RBC iets tussen komen of ze waren gewoon net zo lomp gemikt en hadden ze afgeschoven moeten worden.
pi_34725688
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!
Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
sig verwijderd door FA
pi_34725691
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Nou niet dus, want na 1 minuut lag ie er al in
pi_34725726
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
Wat heeft dat met die 0-1 te maken Ik heb toch niets gezegd over de 4 aanvallers van Maaskant? Dat effect heeft inderdaad de uitwerking niet gemist. En vroeg scoren is geen garantie voor meer doelpunten.,... Ik had het over zijn uitspraken achteraf, die zoals gewoonlijk bij verlies weer gebaseerd zijn op halve waarheden, "als" theorien en positief geouwehoer. Tijdens Carnaval noem je zo'n persoon een "Ton-praoter".
pi_34726258
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt 'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
sig verwijderd door FA
pi_34726544
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt \'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
2-1 en 3-1 jij je zin, maar je snapt ieg wat ik bedoel neem ik aan?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:57:50 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34726588
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Planning:
-
pi_34726738
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
pi_34727102
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:14:30 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34727172
Lekkere strafschop gister zeg
Jol
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34727313
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:20:01 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34727365
Al had het wel 0-3 moeten staan bij rust, leg die bal 2x af op Vos...

En het commentaar op tv rondom die penalty 'en deze debiele muziek hoort hier zeker niet bij'...
Planning:
-
pi_34727476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
RBC werd gisteren inderdaad genaaid.
Tegen Twente werd willem II inderdaad genaaid.

Maar hieruit de conclusie trekken dat er "tegen je" word gefloten vind ik niet terecht. Ploegen die genaaid worden hebben pech / zijn ongelukkig. Het zal echt niet zo zijn dat Jol tégen RBC was gisteren, hij zal toch echt wel geprobeerd te hebben om zo objectief mogelijk te fluiten.
pi_34727781
Ik denk dat het onbewust toch meespeelt bij scheidsrechters. Ignace van Swieten gaf ooit ook toe onbewust vaker voor topclubs te fluiten. Zo kan het ook andersom zijn.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:13:23 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34728910
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34728960
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
pi_34734399
Dan hebben we volgend jaar hopelijk de scheids meestal mee dus...
pi_34734534
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort, ik denk wel dat laagstaande teams vaker op cruciale momenten de scheidsrechter tegen hebben.
That's all folks!
pi_34734624
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort
Dat is ook weer zon verschrikkelijke dooddoener

Scheidsrechters verneuken bijna wekelijks wedstrijden door hun blunders. En dat is gewoon een kwalijke zaak.
pi_34734665
Een dooddoener is het zeker, maar in deze wel een gepaste.
That's all folks!
pi_34763568
Klopt meestal wel ja. Eigenlijk zouden we volgend seizoen eens gewoon ieder in het clubtopic moeten bijhouden hoeveel keer de arbitrage een duel positief of negatief heeft beïnvloed. Want ze zeggen altijd, nog een dooddoener, dat je dat aan het eind kunt wegstrepen tegen elkaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_34765338
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Want ze zeggen altijd, nog een dooddoener, dat je dat aan het eind kunt wegstrepen tegen elkaar.
Dat zou voor Willem II betekenen dat we de nacompetitie ontlopen. Immers 4 negatieve beslissingen (in 5 laatste wedstrijden) min 1 positieve is 3 positieve beslissingen over, zijn toch mooi 9 punten
pi_34765691
Lijkt me best interessant als in elk clubtopic van de eredivisie iemand dat volgend seizoen doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_34765762
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me best interessant als in elk clubtopic van de eredivisie iemand dat volgend seizoen doet.
Alleen is het wel lastig te bepalen wanneer een scheidsrechter de wedstrijd positief of negatiev beïnvloedt. Ieder vindt namelijk wat anders..
sig verwijderd door FA
pi_34765991
Ja, maar dan moet je denken aan echt onterechte strafschoppen, ten onrechte afgekeurde goals en dubieuze rode kaarten.
www.thuisuiteten.nl
pi_34766261
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan moet je denken aan echt onterechte strafschoppen, ten onrechte afgekeurde goals en dubieuze rode kaarten.
Dit weekend dus een streepje voor RBC en Sparta.
pi_34766429
Precies en dan dus voor een heel seizoen, kijken of het nou echt zo erg is.
www.thuisuiteten.nl
pi_35062506
RBC Roosendaal kan weer even opgelucht ademhalen. Vanavond, in een extra ingelaste raadsvergadering, kreeg de club te horen dat de gemeente Roosendaal een verhoging van de garantstelling met zeven ton goedkeurde. Ondanks het feit dat RBC Roosendaal hoopte op een verhoging van de garantstelling met ¤ 850.000,- brak er vervolgens toch een groot feest los op de Roosendaalse Markt onder de aanwezige supporters die de club deze avond massaal hebben gesteund tijdens deze raadsvergadering.

Bron: rbconline.nl
pi_35128918
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Promovendus het volgende:
RBC Roosendaal kan weer even opgelucht ademhalen. Vanavond, in een extra ingelaste raadsvergadering, kreeg de club te horen dat de gemeente Roosendaal een verhoging van de garantstelling met zeven ton goedkeurde. Ondanks het feit dat RBC Roosendaal hoopte op een verhoging van de garantstelling met ¤ 850.000,- brak er vervolgens toch een groot feest los op de Roosendaalse Markt onder de aanwezige supporters die de club deze avond massaal hebben gesteund tijdens deze raadsvergadering.

Bron: rbconline.nl
Helaas begint dat echt meer op uitstel van executie te lijken....
pi_35131757
Waar baseer je dat dan op?
pi_35132675
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef Promovendus het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
Nee, dat geld krijgen ze EXTRA boven op de lening omdat ze zo goed positief draaien
pi_35132735
Er was toch ook nog een nieuwe sponsor die zich aan de club verbond, zodat het helemaal rond is (in ieder geval voor dit seizoen)?
Klik dan als je durft
pi_35133852
Je moet wel spreken met kennis van feiten als je zulke boute uitspraken doet.
Inderdaad, Suijk, is nu de weg vrij voor een veilige toekomst na degradatie.

Soms is dit juist nodig om zaken structureel op te lossen, dus uitstel van executie lijkt me een loze kreet.
Bovendien maakt dit de lening weer zoals hij oorspronkelijk was, voordat RBC zelf die 7 ton had afgelost.
pi_35134240
Nou ja, ik denk dat ze nu weer extra geld nodig hebben. Zelfs het weer zit RBC namelijk tegen.
pi_35134912
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Promovendus het volgende:
Je moet wel spreken met kennis van feiten als je zulke boute uitspraken doet.
Inderdaad, Suijk, is nu de weg vrij voor een veilige toekomst na degradatie.

Soms is dit juist nodig om zaken structureel op te lossen, dus uitstel van executie lijkt me een loze kreet.
Bovendien maakt dit de lening weer zoals hij oorspronkelijk was, voordat RBC zelf die 7 ton had afgelost.
Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.
pi_35162073
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_35162112
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
Ja, dat hoorde ik ook.
pi_35162152
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Klopt, door de hevige storm eergisteren. Schade aan natuurlijk die lichtmasten, dak en stoeltjes. Weer wat extra kosten dus.
sig verwijderd door FA
pi_35162198
Okee, maar geen gevaar voor het doorgaan van thuisduels dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_35162281
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar geen gevaar voor het doorgaan van thuisduels dus.
Dat niet volgens mij, al moeten er weer nieuwe lichtmasten geplaatst worden om het benodigde aantal lux te halen, maar daar is nog even de tijd voor.
sig verwijderd door FA
pi_35162311
Die lichtmasten had RBC toch geleend van PSV?
pi_35202236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.
No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.

Hoewel ik dus begrijp dat dit soort verhalen al vaak zijn gehoord, is niet ieder verhaal hetzelfde. Allereerst zijn de bedragen stukken lager, en ten tweede is er geen euro gemeenschapsgeld in gegaan. Ten derde zijn er geen overige lijken uit de kast komen vallen, openheid van zaken is dus meteen gegeven, voordat het onoplosbaar werd. (afkloppen...)
pi_35217320
Als er geen euro gemeenschapsgeld in is gegaan, waar heeft de gemeente dan die achtenhalve ton vandaan gehaald?
pi_35218204
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Promovendus het volgende:

[..]

No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.

Hoewel ik dus begrijp dat dit soort verhalen al vaak zijn gehoord, is niet ieder verhaal hetzelfde. Allereerst zijn de bedragen stukken lager, en ten tweede is er geen euro gemeenschapsgeld in gegaan. Ten derde zijn er geen overige lijken uit de kast komen vallen, openheid van zaken is dus meteen gegeven, voordat het onoplosbaar werd. (afkloppen...)
Geld van de gemeente is overheidsgeld = mijn geld = betaald door alle fans van alle clubs!
pi_35222315
Dat geef ik dus al aan. De lening van zeven ton is gewoon afgesloten bij een bank.

Alleen kunnen BVO's (geen enkele dus) geen leningen afsluiten zonder dat iemand garant staat voor dat bedrag. Meer doet de gemeente dus niet, en het kost dus geen euro.
pi_35226019
Ja, ja. En straks kan RBC het niet aflossen. En dan?
pi_35227810
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Ja, ja. En straks kan RBC het niet aflossen. En dan?
Een dooddoener natuurlijk, Beschouw.
Dat geldt namelijk voor ALLE leningen die de BVO's hebben.

Het feit dat een gemeenteraad een garantie geeft, geeft juist aan dat ze op basis van het bedrijfsplaatje dat er ligt, vertrouwen hebben in het toekomstig beleid van de club. Nogmaals, ik begrijp alle scepsis, maar dit is een wezenlijk ander geval dan met clubs in het verleden (en ook met wezenlijk andere bedragen dacht ik zo).
pi_35231870
Zit jij soms in het bestuur bij RBC?
pi_35233097
Nope. Maar de club is vrij open in haar beleid geweest de afgelopen weken.
pi_35233115
Ik vraag me af waarom mensen zo over de zeik gaan als een gemeente bestuur wat geld in een club stopt of garant staan voor aflossing. Oké zodra het de zoveelste keer gebeurd dat een club hulp nodig heeft dan snap ik het nog.

Maar één keer moet kunnen, mensen vergeten even dat een voetbal club ook de stad geld opleverd en het toch een naamsbekendheid geeft aan je stad als er een BVO speelt. En aangezien de meest trouwe supporters vaak locals zijn mag je er best als gemeente voor zorgen dat die hun clubje behouden.

En liever geld in een lokale voetbal club dan in weer een zooi nieuwbouw waar niemand wat aan heeft (zie bijv Gorinchem waar ze druk aan het bouwen zijn maar het voor geen meter verkoopt)
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35234820
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
pi_35234875
Ajax Amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Veel succes morgen boys, hoeveel mensen komen er mee. Ik gok 5 of 6?:P
pi_35253523
Niet te goed je best doen, he...
Klik dan als je durft
pi_35254155
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
Waarom niet? Zo is het juist.
pi_35257698
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Jasza het volgende:
Ajax Amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Veel succes morgen boys, hoeveel mensen komen er mee. Ik gok 5 of 6?:P
Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.
www.thuisuiteten.nl
pi_35257913
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Op dit moment is daar nog geen sprake van, en ik denk dat RBC wijs genoeg is om er weer bovenop te komen . Ze hebben niet die gevaarlijke drang naar boven .

Zoals MVV en Vitesse bijv, die gooien/gooide geld over de balk in de hoop hogerop te komen en het geld dan terug te verdienen.

Dan vind ik dat een Heerenveen het netjes doet bijv, gelijdelijk aan geld uitgeven en zorgen dat het te verantwoorden is
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35257992
Mooie uitslag!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35258784
Alvast voor volgend seizoen
quote:
01 U start in de Borchwerf en rijdt 246 m naar de Stepvelden.
02 Verlaat nu de Borchwerf en sla links af de Stepvelden in. Volg deze weg voor 773 m.
03 Verlaat de Stepvelden en ga bij oprit Ind. Borchwerf (20) de A17 op in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A17. Volg de A17 voor 11.34 km.
04 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Noordhoek van snelweg. U gaat hier van de A17 naar de A59 in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A59. Volg de A59 voor 30.58 km
05 U moet van snelweg veranderen bij verkeersknooppunt Knooppunt Hooipolder. U gaat van de A59 naar de A27. Volg deze A27 voor 50.20 km.
06 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Rijnsweerd van snelweg. U gaat hier van de A27 naar de A28 in de richting van A28, Rijnsweerd, Veemarkt. Volg de A28 voor 173.04 km
07 U verlaat de A28 bij afrit Vries (35) in de richting van Zuidlaren en vervolgt uw route op de . Volg deze weg voor 348 m.
08 Neem de rotondeN386 en verlaat deze bij de 3. afrit. Dit is de Vriezerweg (N386).
09 Vervolg uw route voor 8.42 km op de Vriezerweg (N386).
10 U rijdt nu Tynaarlo (De Groeve) binnen.
11U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Vriezerweg (N386), gaat nu over in de Hunzeweg (N386). Volg deze weg voor 941 m.
12 Verlaat nu de Hunzeweg (N386) en sla rechts af de Semsweg (N962) in. Volg deze weg voor 378 m.
13 U verlaat nu Tynaarlo (De Groeve).
14 U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Semsweg (N962), gaat nu over in de N962. Volg deze weg voor 3.91 km.
15 Verlaat nu de N962 en sla rechts af de Kielsterachterweg (N385) in. Volg deze weg voor 2.33 km.
16 Verlaat nu de Kielsterachterweg (N385) en sla rechts af de Veendammerweg (N963) in. Volg deze weg voor 3.37 km.
17 Verlaat nu de Veendammerweg (N963) en sla rechts af de Langeleegte in. Volg deze weg voor 13 m.
18 U bent na 285.94 km en 3:05 h op uw bestemming, de Langeleegte aangekomen.
pi_35259105
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Alvast voor volgend seizoen
[..]

Thanks!
pi_35259143
Ik had medelijden met die gozers die langs me reden in de bus, de RBC supporters dus, zag er niet echt vrolijk uit daar
pi_35298188
Mooi stukje. Heb het ook op het forum van rbconline gezet.
pi_35303000
Raar, dat je met 6-0 verliest en dat er dan toch meer in had gezeten.
Klik dan als je durft
pi_35303069
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.
Euh nee, waren er hooguit 25 ofzo, 3/4e van dat uitvak is een vak voor Ajax supporters tegen clubs als RBC he
pi_35327565
Okee, dan zaten ze mis op de radio.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:10:30 #273
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35461867
Hebben ze toch zomaar ineens gewonnen!

Als ze de rest nou ook nog weten te winnen degraderen ze misschien toch nog net niet.
.
..
...
....
pi_35462756
Eerste overwinning dit seizoen
Gefeli dan maar jongens
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_35463026
Feli Boys
Op naar het linker rijtje
pi_35467540
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Hebben ze toch zomaar ineens gewonnen!

Als ze de rest nou ook nog weten te winnen degraderen ze misschien toch nog net niet.
Dat blijft natuurlijk onrealistisch. Daarbij maakt het het nu wel extra zuur dat er een paar weken geleden van Willem II is verloren.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 25 februari 2006 @ 04:17:03 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35468756
Kampioenûh!
Planning:
-
pi_35472221
Toch wel aardig dat Edgar Marcelino beide goals voorbereid heeft. Qua assists doet hij het dan nog aardig.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:02:51 #279
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35472348
Vond hem gister, zo in de samenvatting, ook wel aardig ballen. Lijkt me toch iets te goed voor de GG divisie.
pi_35472457
Die gaat na dit seizoen ook weer terug naar Sporting en die zullen hem dan wel verkopen / verhuren aan een middenmoter in de Superliga.

Dat is het nadeel van zo'n jongen, die heeft geen binding met RBC en speelt alleen leuk als hij er veel zin in heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_35479009
Whoehoe! Mijn carnaval kan niet stuk.
pi_35485125
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 04:17 schreef DarkShine het volgende:
Kampioenûh!
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:25:40 #283
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35636802
Woehoe!! We zijn los.. NAC is de volgende zaterdag!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:09:32 #284
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35639445
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef Springsteen27 het volgende:
Positief denken is een Roosendalerniet vreemd.

Of je bent nog steeds dronken van de carnava.l
.
..
...
....
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:18:05 #285
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35639712
Als we NEC al kunnen pakken moet NAC ook zeker lukken..zit maar één letter verschil in.. En we hebben vorig jaar ook al gewonnen daar!
pi_35724625
Net terug uit Breda.

Pfff... wat een bedroevend niveau deze wedstrijd. En wat is er van dat Avondje NAC overgebleven??
pi_35731548
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef Springsteen27 het volgende:
Helaas
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35743758
quote:
Op zondag 5 maart 2006 03:26 schreef dndiek het volgende:

[..]

Helaas
Pindakaas
pi_35743828
RBC Roosendaal topic #3 Met Maaskant op periodekampioenjacht
pi_35743847
We moeten alleen zorgen dat het niet te Brabants gezellig wordt in de toto als NAC en Willem II ook voor de bijl gaan
pi_35743904
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:11 schreef existenz het volgende:
We moeten alleen zorgen dat het niet te Brabants gezellig wordt in de toto als NAC en Willem II ook voor de bijl gaan
Ach, dan noemen we de GGD gewoon GBD, de Gouden Brabant Divisie.
pi_35743920
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:12 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ach, dan noemen we de GGD gewoon GBD, de Goeie Brabant Divisie.
P$V zijn we dan immers kwijt
  maandag 6 maart 2006 @ 13:24:29 #293
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35771926
Volgens mij stopt Gouden Gids volgend jaar met de sponsoring, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...

NAC en Willem II zullen zich wel handhaven.. Wellicht dat Willem II de nacompetitie nog wel ontloopt..
pi_35774844
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef Springsteen27 het volgende:
Volgens mij stopt Gouden Gids volgend jaar met de sponsoring, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...
Klopt
  maandag 6 maart 2006 @ 15:17:56 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35775393
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt
De GGD expert weet dat wel.
Planning:
-
pi_35775642
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De GGD expert weet dat wel.
Den Bosch kan het weeeten, we zijn er geweest
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:05:45 #297
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35851512
Vitesse is de volgende..heeeeeeeeeeeeeeeeee..heeeeeeeeeee!!
pi_35852205
Heb je er toch meer vertrouwen in dan ik...
pi_35852235
RBC heeft er ooit eens gewonnen, maar dat zal nu niet gebeuren verwacht ik.
sig verwijderd door FA
pi_35852266
Meer dan eens zelfs toch?
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:29:29 #301
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35859312
Twee maal that is..