Dat is ook weer zon verschrikkelijke dooddoenerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort
Dat zou voor Willem II betekenen dat we de nacompetitie ontlopen. Immers 4 negatieve beslissingen (in 5 laatste wedstrijden) min 1 positieve is 3 positieve beslissingen over, zijn toch mooi 9 puntenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Want ze zeggen altijd, nog een dooddoener, dat je dat aan het eind kunt wegstrepen tegen elkaar.
Alleen is het wel lastig te bepalen wanneer een scheidsrechter de wedstrijd positief of negatiev beïnvloedt. Ieder vindt namelijk wat anders..quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me best interessant als in elk clubtopic van de eredivisie iemand dat volgend seizoen doet.
Dit weekend dus een streepje voor RBC en Sparta.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan moet je denken aan echt onterechte strafschoppen, ten onrechte afgekeurde goals en dubieuze rode kaarten.
Helaas begint dat echt meer op uitstel van executie te lijken....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Promovendus het volgende:
RBC Roosendaal kan weer even opgelucht ademhalen. Vanavond, in een extra ingelaste raadsvergadering, kreeg de club te horen dat de gemeente Roosendaal een verhoging van de garantstelling met zeven ton goedkeurde. Ondanks het feit dat RBC Roosendaal hoopte op een verhoging van de garantstelling met ¤ 850.000,- brak er vervolgens toch een groot feest los op de Roosendaalse Markt onder de aanwezige supporters die de club deze avond massaal hebben gesteund tijdens deze raadsvergadering.
Bron: rbconline.nl
Nee, dat geld krijgen ze EXTRA boven op de lening omdat ze zo goed positief draaienquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef Promovendus het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Promovendus het volgende:
Je moet wel spreken met kennis van feiten als je zulke boute uitspraken doet.
Inderdaad, Suijk, is nu de weg vrij voor een veilige toekomst na degradatie.
Soms is dit juist nodig om zaken structureel op te lossen, dus uitstel van executie lijkt me een loze kreet.
Bovendien maakt dit de lening weer zoals hij oorspronkelijk was, voordat RBC zelf die 7 ton had afgelost.
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
Klopt, door de hevige storm eergisteren. Schade aan natuurlijk die lichtmasten, dak en stoeltjes. Weer wat extra kosten dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
Dat niet volgens mij, al moeten er weer nieuwe lichtmasten geplaatst worden om het benodigde aantal lux te halen, maar daar is nog even de tijd voor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar geen gevaar voor het doorgaan van thuisduels dus.
No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |