abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:23:40 #1
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_32753171
En deeltje 2!

Oude deel: RBC Roosendaal topic #1

RBC heeft dus eindelijk voor de rest van het seizoen een shirtsponsor gevonden.
.
..
...
....
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:53:28 #2
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32753817
VACANSOLEIL NIEUWE HOOFDSPONSOR
door Denise | 2-12-2005
Vanochtend heeft RBC Roosendaal een contract afgesloten met een nieuwe hoofdsponsor, Vacansoleil, geen onbekende van RBC. Beide algemeen directeuren Bart van der Linden (Vacansoleil) en Mascha Simons ondertekenden deze ochtend het contract. De verbintenis helpt om het gat dat nog in de sponsorbegroting gaapte, voor een deel te dichten. Toch moet de club blijven zoeken naar nieuwe geldschieters om het budget sluitend te krijgen, aldus BN/DeStem.
Almelo paupers dat zie je zo!
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:58:20 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32753941
tvp'tje

Wij moeten binnenkort naar Roosendaal.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32754803
Als ik het goed begreep wordt in januari opnieuw bepaald of Roks mag aanblijven. Als mogelijke opvolger schijnt het bestuur al bezig te zijn met Maaskant.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:39:42 #5
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_32756874
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
pi_33038257
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef thunderice het volgende:
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
Ja, of hij nou wel of niet blijft, maakt volgens mij niks uit, het staat voor mij al vast dat RBC degradeerd, spelen echt waardeloos...
  woensdag 14 december 2005 @ 09:03:12 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33064799
quote:
RBC Roosendaal is geschokt en diep bedroefd door het overlijden van Tugrul Pancar. De talentvolle doelman, die dit seizoen in de selectie van de Beloftes uit zou komen, heeft zijn ongelijke strijd, nadat vorig jaar september bij hem een hersentumor werd geconstateerd, op moeten geven. Verschillende operaties in het Utrechts Medisch Centrum en het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam hebben niet mogen baten. Maandagavond 12 december jongstleden is Tugrul op 17-jarige leeftijd om 17.45 uur thuis overleden. Tugrul zal in Turkije worden begraven.

Vanaf de D2 maakte Tugrul deel uit van de voetbalopleiding van RBC Roosendaal. Hij stond bekend als een talentvolle en betrouwbare sluitpost, hetgeen tot uiting kwam in het feit dat Tugrul diverse keren geselecteerd werd voor selecties van zowel de KNVB als de Turkse bond.

RBC Roosendaal wenst zijn vader, moeder, broertje en verdere familie en vrienden enorm veel sterkte toe met dit ondraaglijke verlies.

Eenieder kan zijn of haar medeleven betuigen via het condoleanceregister op deze website, welke op www.RBConline.nl te vinden is.

bron: website RBC
Gezellig.

17 jaar en een tumor, pfff...
A.M.A.B
pi_33525420
1-2 weer. Geweldig. En nou gauw opzouten met die Roks.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:36:51 #9
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33538003
Eerste divisie is toch ook wel leuk?
.
..
...
....
pi_33538126
Roks wordt niet ontslagen. Dat kost geld en het bestuur heeft zich al neergelegd bij een degradatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:43:25 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33538255
Volgend seizoen kampioen?
pi_33538295
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33538730
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
pi_33538763
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De gemeente wil iig niet oneindig garant staan.
sig verwijderd door FA
pi_33538788
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Denk je?
pi_33538863
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk je?
Een aantal clubs minder in Brabant zullen de andere clubs niet slechter van worden. Sponsors zullen niet meteen overstappen.. Maar het schuift wel op natuurlijk.
pi_33539158
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
pi_33539435
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
Die mogen ook ja
pi_33543004
Failliet gaan dat zou helemaal een schande zijn. Alle clubs die de afgelopen jaren gered zijn door de gemeente waren er heel wat slechtr aan toe, financieel dan ten minste...
pi_33545532
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
Edgar Marcelino, Kpaka, Roumani, Acuña en ook Elkhattabi zijn allen gehuurd, die zullen wel gaan dan. Molenaar zal wel stoppen.

Overigens wil Mark Wotte naar verluidt graag in Roosendaal aan de slag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33545667
Dan zal Moerad vast de eerste aankoop zijn. Bij RBC wordt dit seizoen niets meer verwacht in elk geval en volgend seizoen heb je de vrije hand met het samenstellen van een selectie, want vrijwel alles gaat weg.
pi_33545795
Misschien dat kontelikker Wotte zijn holmaatje Brus ook meeneemt.
pi_33546171
Sowieso zit het financieel niet helemaal lekker. Vriend van me kon er gaan werken, maar die doet het maar niet. Als ze degraderen, moet er namelijk gesnoeid worden. Dan lig je er als eerste uit.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:37:24 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33657553
Kijken of ze het W2 nog moeilijk kunnen maken in de terugronde.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33668418
Roks en RBC Roosendaal uit elkaar
RBC Roosendaal heeft vanmiddag hoofdtrainer/coach Dolf Roks zijn ontslag aangeboden. Bestuur en directie hebben het vertrouwen in een succesvolle samenwerking van de trainer met de selectie opgezegd.

Dolf Roks trad medio april bij RBC Roosendaal in dienst als opvolger van Jan van Dijk en had een doorlopend contract tot medio 2006. Vorig seizoen hield Roks RBC Roosendaal nog via de nacompetitie in de eredivisie. Dit seizoen staat RBC Roosendaal na achttien duels met vier punten op de laatste plaats en behaalde het nog geen enkele overwinning.
sig verwijderd door FA
pi_33668978
wanneer zullen ze hem deze keer weer aannemen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:26:56 #27
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669128
Maaskant terug?

Of ligt dat te voor de hand?
.
..
...
....
pi_33669223
Zou dom zijn van Maaskant. En waarschijnlijk onbetaalbaar voor RBC. Of Maaskant moet flink inleveren natuurlijk....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:31:01 #29
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669281
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou dom zijn van Maaskant. En waarschijnlijk onbetaalbaar voor RBC. Of Maaskant moet flink inleveren natuurlijk....
Voorlopig is Maaskant wel werkeloos, dat is niet echt goed voor zijn onderhandelingspositie.
.
..
...
....
pi_33669391
Maaskant moet hier niet aan beginnen, dan is z'n trainerscarriere snel naar de knoppen. Ik denk dat Maaskant lekker moet wachten op de juiste club.
That's all folks!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:35:52 #31
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33669454
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaskant moet hier niet aan beginnen, dan is z'n trainerscarriere snel naar de knoppen. Ik denk dat Maaskant lekker moet wachten op de juiste club.
Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.

Ik kan zo even geen kandidaat verzinnen....
.
..
...
....
pi_33669517
Dolf Roks was toch ook een derde rangs figuur, zo'n iemand kunnen ze nog wel ergens vandaan toveren....
pi_33669605
Eerdat dit topic vol is, zijn er alweer 5 Roks-opvolgers gepasseerd bij RBC .
pi_33669616
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.

Ik kan zo even geen kandidaat verzinnen....
Een jonge gast die er graag in wil duiken of iemand die al wat ouder is in de lijn Dwight Lodeweges/ Jan de Jonge.
That's all folks!
pi_33669880
Ton Lokhoff zit toch zonder club momenteel? neemt 'ie Pierre toch gewoon mee naar RBC?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33670144
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ton Lokhoff zit toch zonder club momenteel? neemt 'ie Pierre toch gewoon mee naar RBC?
Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..
pi_33670227
Rob Meppelink zal het wel gaan doen.
pi_33670298
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..
daarom ja.. ergens zou het me niet eens heel erg verbazen, maar heeft Lokhoff zelf ook nog een link met RBC? (ben ff te lui om research te doen...)
't zou voor RBC het probleem van het scorend vermogen mogelijk kunnen oplossen en Pierre is 'verlost' van het in zijn ogen 'ondankbare' (als ik de media mag geloven) Bredase publiek.. ben alleen benieuwd in hoeverre NAC bereidt is om aan zo'n soort deal mee te werken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33670354
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Rob Meppelink zal het wel gaan doen.
Zou een kostenbesparende oplossing zijn. Toch denk ik dat ze voor iemand anders gaan.
That's all folks!
pi_33670382
Ik denk niet dat Pierre dat zelf wil, hij is er t.o.v. Fenerbahçe al aardig op achteruit gegaan (financieel), nog verder achteruit heeft 'ie denk ik geen zin in. Hij lijkt wel compleet achter Lokhoff te staan, dus als hij mocht gaan..wie weet toch .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:36:48 #41
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33671606
Ik neem idd aan dat Maaskant niet op zijn achterhoofd gevallen is en weer naar RBC terugkeert. Hij deed het natuurlijk wel goed daar in Roosendaal, maar er valt dit seizoen nog weinig eer te behalen en het zou Maaksant zijn carriere geen goed doen om nog eens op zijn bek te gaan.

Ben benieuwd, ik zie Lokhoff ook nog niet komen.. reken op een redelijk onbekende naam in de Eredivisie.
pi_33671674
Als gevestigde trainer wil je daar je handen niet aan branden lijkt me. Ook als beginnende trainer is er weinig eer meer te behalen...ik ben benieuwd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:36:32 #43
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33672903
Misschien heb je van die idioten zoals Dekker, toendertijd, die zelf solliciteren...
Planning:
-
pi_33685470
Maakt niet uit wie het doet, dit seizoen wordt het toch niks meer en zie ze volgend seizoen ook niet meteen weer promoveren.

volgend seizoen eindigt RBC ergens lekker in de middenmoot van de Eerste Divisie
volgende wedstrijden:
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:35:42 #45
125195 thunderice
Proud to be pauper!
pi_33688429
DOLF ROKS ONTSLAGEN
door Denise | 3-01-2006
RBC Roosendaal heeft vanmiddag alsnog haar trainer, Dolf Roks, ontslagen. De oefenmeester werd eerder dit seizoen al ontslagen, maar de beslissing werd destijds teruggedraaid op aandringen van de spelersgroep. Roks liet vanaf zijn vakantieadres weten dat hem voor zijn vertrek was verzekerd dat de spelersgroep versterkt zou worden. "Dan ga je er van uit dat jij degene bent die met de spelers aan de slag gaat. Aan de andere kant besef je dat als je maar vier punten uit 18 wedstrijden hebt ze een stok gaan zoeken waarmee ze je slaan", aldus Roks. Pollemans laat weten: "Dolf heeft vrij nuchter gereageerd op zijn ontslag. Eigenlijk was dat al lang uitgesteld, maar uiteindelijk moeten we toch concluderen dat de randvoorwaarden om te presteren er niet meer zijn", aldus De Telegraaf.

Het zat er al aan te komen maar als een club nog niet helemaal goed presteerd in de ED is de GGD misschien toch iets beter.
pi_33688497
Je loopt iets achter de feiten aan Thunderice.
That's all folks!
pi_33688744
Lijkt erop dat Maaskant er toch wel oren naar heeft
Wotte zie ik het zo snel niet doen.

Van vi.nl

Maaskant acht zichzelf eerste keus bij RBC

4/1/2006 11:06

RBC Roosendaal is na het ontslag van Dolf Roks op zoek naar een nieuwe coach en Robert Maaskant zit vol ongeduld werkloos thuis. Bovendien deed de Schiedammer het relatief goed eerder bij RBC. Maaskant lijkt daardoor de grootste kandidaat om bij RBC aan de slag te gaan.
'Ja, ik weet dat er nog meerdere kandidaten zijn, maar het lijkt me dat ik eerste keus ben', vertelde Maaskant aan BN De Stem. 'Het is natuurlijk ook RBC. Dat is voor mij toch wat anders dan als bijvoorbeeld Heracles onderaan had gestaan met vier punten en mij als trainer wilde hebben. Ik ben bij RBC toch heel succesvol geweest.'

Maaskant zou bij de nummer laatst van de Eredivisie de lastige taak krijgen de Brabantse club in ieder geval te behoeden voor directe degradatie. RBC zou dan Willem II, de club waar Maaskant werd ontslagen, moeten inhalen. 'Dat zou wel de ultieme revanche zijn hè?'

Naast Maaskant zou Mark Wotte hoog op het lijstje bij RBC staan. Ook Wotte heeft de handen vrij om aan de slag te gaan nadat hij in december als technisch directeur opstapte bij Feyenoord om weer op het veld te kunnen staan.
pi_33691402
De NOS meldt net dat Maaskant de opvolger van Roks wordt.
sig verwijderd door FA
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:16:33 #50
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33691665
Einde carrière Maaskant dus...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_33691767
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef The_Verve het volgende:
Einde carrière Maaskant dus...
Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:24:39 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33691969
Planning:
-
pi_33692058
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:19 schreef mbn het volgende:

[..]

Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.
Dat zou mooi zijn
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:28:19 #54
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33692130
Eersdaags is er toch Willem II - RBC? Een 0-1 ofzo
Planning:
-
pi_33693611
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
Eersdaags is er toch Willem II - RBC? Een 0-1 ofzo
Drie februari.
sig verwijderd door FA
pi_33693979
Goh, verrassend.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33694006
Kan ie weer briefjes onder de deuren doorschuiven met motiverende teksten.
pi_33694086
wat een lachertje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33694244
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
Kan ie weer briefjes onder de deuren doorschuiven met motiverende teksten.

Of nog een nieuw boek maken over al die psychologische shit
pi_33695804
Hij is echt de nieuwe Heintje Davids
pi_33698821
Maaskant toch...

Hij heeft ze destijds ook een keer gered halverwege, maar dat was een selectie met meer perspectief dan deze. Hij lijkt er nu voor te kiezen voor eeuwig een held in Roosendaal te worden, Foppe in Brabant.

Blijkbaar wil hij zo graag werken dat hij alles doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699429
Dat zegt iedereen maar steeds, methodmitch, maar als je de spelers stuk voor stuk bekijkt lijkt het toch geen onaardige selectie, hoor.

Uiteraard ben ik zeer gelukkig dat die Roks eindelijk pleite is, en met Maaskant als opvolger kan ik zeer goed leven.

Overigens zou ik spontaan zijn gaan kotsen als het Tonny 'Six-pack' Lokhoff was geworden.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:07:38 #63
71048 Tokay
makes your day!
pi_33699654
Hahaha, wat een leuk nieuws!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_33699699
Oioioi, doet ie het toch.
That's all folks!
pi_33699814
Nou, niet onaardig... Het is niet veel soeps hoor.

Mark Volders is geen slechte keeper. Maar achterin heb je dan Sidney Lammens die minder is dan hij was, Robert Molenaar zit al dichter bij de 40 dan de 30, José Fortes loopt vol frustraties over zijn gedwongen vertrek bij AZ rond en pakt alleen maar kaarten, Ebbinge zien we vermoedelijk niet meer terug, Akram Roumani is vrij dramatisch, Tyrone Loran is eerste divisieniveau... Dan het middenveld waarop Acuña gewoon geschift is en niets toevoegt, Frits Paap niveautje Kloetinge is en eigenlijk alleen Paul de Lange het niveau heeft. Tim Smolders speelt nooit, ondanks zijn goede steekpass en bijsluitend vermogen. Op de flanken is Sillah wel snel, maar tactisch niet sterk. Edgar Marcelino is niet geschikt voor degradatievoetbal, Nyron Wau is eerste divisiemateriaal.... Ali Elkhattabi vind ik voorin niet inspirerend bezig, Daelemans is een drama en Paul Kpaka mist nog altijd ritme. En dan doen ze Donny de Groot weg...

In 2003 hadden ze nog spelers als Maikel Aerts, Edwin de Graaf, Danny Hesp, Erik Hellemons, Pius Ikedia, Robert Molenaar min 3 jaar, Bike Oliseh, Tininho, Pablo Niño en Sammy Youssouf. Toch echt van meer niveau. Plus dat je toen Volendam en Zwolle in de eredivisie had.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699966
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Oioioi, doet ie het toch.
Best wel verrassend. Maar zoals MM al zei, lijkt het me sterk dat hij met deze selectie en het tot nu toe behaald puntenaantal, RBC kan behoeden voor degradatie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:30:54 #67
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33700429
Als het hem wel lukt verdient ie een standbeeld in Roosendaal, zo groot als het vrijheidsbeeld...
pi_33701783
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor. Ik zou het wel leuk vinden, maar zal er ook geen traan om laten als RBC rechtstreeks degradeert.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_33701970
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor. Ik zou het wel leuk vinden, maar zal er ook geen traan om laten als RBC rechtstreeks degradeert.
Idd, wij wonnen vorig jaar tegen het eind van het seizoen ook van Feyenoord en FC Twente, die tot dat moment aan een ongeslagen reeks bezig waren.

Alles is nog mogelijk...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:27:51 #70
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_33702206
Die Maaskant
Had het niet verwacht, maar ja....hij zal er wel vertouwen in hebben...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:53:27 #71
71048 Tokay
makes your day!
pi_33703074
Ned. 2 Studio Sport Sportjournaal, nu.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tokay op 04-01-2006 19:02:07 ]
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_33703385
Beetje sneu van beide kanten
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:08:44 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33703609
quote:
Aan de andere kant besef je dat als je maar vier punten uit 18 wedstrijden hebt ze een stok gaan zoeken waarmee ze je slaan.
Lijkt me dat ze die toch aardig stevig vast hebben.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:11:47 #74
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_33709322
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor.
Met de selectie die RBC heeft is het dus wél een schier onmogelijke opgave. Ik vind het erg gedurfd van Maaskant in ieder geval.
pi_33710362
Maaskant weet ook hoe te promoveren valt, dus wat financieel betreft heeft het bestuur hiermee een verstandige zet gedaan. Voetballend ontberen de Roosendaalse Boys gewoon te veel, daar doet geen enkele trainer wat aan.
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:16:57 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33712122
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef The_Verve het volgende:
Als het hem wel lukt verdient ie een standbeeld in Roosendaal, zo groot als het vrijheidsbeeld...
Dan zie je vanuit het stadion zijn enkels al...
Planning:
-
pi_33722255
RBC Roosendaal heeft interesse in Touzani.

Bron: BN/De Stem
pi_33734098
Toen Pollemans belde zei hij eerst nee en toen ie had opgehangen, had ie al spijt. Aldus Maaskant in de krant.
www.thuisuiteten.nl
pi_33753065
ROOSENDAAL - Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal.
"Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans gisteren over de voormalige technisch directeur van Feyenoord. Toch werd zijn naam wel genoemd in Roosendaal. "Maar alleen door Wotte zelf. Nooit door ons" , aldus Pollemans.
pi_33766711
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef Promovendus het volgende:
ROOSENDAAL - Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal.
"Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans gisteren over de voormalige technisch directeur van Feyenoord. Toch werd zijn naam wel genoemd in Roosendaal. "Maar alleen door Wotte zelf. Nooit door ons" , aldus Pollemans.
Wotte
pi_33770880
Gekeken naar het aantal keren dat de spelers in actie zijn gekomen, is dit de basiself van RBC geweest tot nu toe:

Volders 16
Acuña 15
Loran 15
Roumani 17
Wau 14
Smolders 13
De Lange 15
Paap 14
Elkhattabi 13
Kpaka 15
Daelemans 13
www.thuisuiteten.nl
pi_33770949
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.

Maaskant, waar ben je aan begonnen?
pi_33771716
En ik heb met Acuña nog geschoven, maar in deze basis zitten eigenlijk maar 2 echte verdedigers. Geeft aan waar de problemen qua blessures en schorsingen gezeten hebben.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:42:51 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33772590
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
En ik heb met Acuña nog geschoven, maar in deze basis zitten eigenlijk maar 2 echte verdedigers. Geeft aan waar de problemen qua blessures en schorsingen gezeten hebben.
En waarom ze dus zo'n 'positief' doelsaldo hebben
Planning:
-
pi_33773073
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.
Of wat een treurige keuzes Roks steeds maakte.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:20:13 #86
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33775722
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:

Maaskant, waar ben je aan begonnen?
Die Paap is echt zo slecht nog niet.

Het is toch zeker niet een van de mindere in de selectie!
.
..
...
....
pi_33776512
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Die Paap is echt zo slecht nog niet.

Het is toch zeker niet een van de mindere in de selectie!
Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.
Hij verzoop de laatste tijd in een elftal dat niet draait.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:49:28 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33776802
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Promovendus het volgende:

[..]

Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.
Hij verzoop de laatste tijd in een elftal dat niet draait.
Het loopt niet, de ervaring ontbreekt...
Planning:
-
pi_33793140
Ik vind die Paap maar een niets toevoegende speler. Hij rent wat rond op het veld, maar verder...

Op papier heeft RBC niet eens 'n heel slechte selectie...
pi_33793513
Dat wordt gezegd, maar dat valt echt wel mee hoor CMT. Zie mijn post eerder.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:51:59 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793569
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt gezegd, maar dat valt echt wel mee hoor CMT. Zie mijn post eerder.
Toch heb ik nog altijd een soortgelijk idee. Ze kunnen beter dan wat ze tot nu toe hebben laten zien!
Planning:
-
pi_33793622
Volders is 'n redelijke keeper uit de Belgische eerste klasse, Acuña is iemand die in de Eredivisie mee zou moeten kunnen, Chileens international geweest volgens mij, Loran is op papier 'n topper uit de GGD, Roumani is een subtopper in België, Wau is 'n uitstekende speler in de GGD, Smolders een voormalig talent van Club Brugge die in de Belgische Eerste Klasse prima mee zou moeten kunnen, De Lange is 'n prima speler in de GGD die net tekort kwam voor de subtop (Heerenveen), El Khatabbi is voor Eredivisie-begrippen geen slechte spits, Paap is brandhout, daar heb je niets aan inderdaad, Kpaka was altijd gewoon een subtopper in België, wist zelfs een transfer naar Genk te verdienen en Daelemans is een prutser...

Met deze selectie slechts 4 punten is een wanprestatie.

Dan hebben ze nu Sillah er bij, dat is ook geen verkeerde speler voor de Eredivisie.

Wij hadden vorig seizoen echt een veel mindere selectie. Alleen Verhaegh en Snoyl zouden echte basisklanten zijn bij RBC van onze selectie van vorig seizoen. Misschien Olfers die in de 2e seizoenshelft werd gehaald ook. Die is wel beter dan Fortes.

pi_33793730
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:00:47 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793789
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
Denk dat Willem II het in de 2de seizoenshelft nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen onderin.
Denk dat Willem II en RBC het onderling mogen uitmaken wie rechtstreeks gaat en wie er play-offs speelt...
Planning:
-
pi_33793825
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk puur op basis van wat die spelers in het verleden hebben gepresteerd, niet naar hun 'prestatie' dit seizoen.

Willem II en Sparta vind ik sowieso minder dan RBC.
pi_33793848
Dan denk ik dat de selectie van Willem II, als je naar het verleden kijkt, op papier veel beter is dan die van RBC hoor.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:04:03 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793874
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
Dan denk ik dat de selectie van Willem II, als je naar het verleden kijkt, op papier veel beter is dan die van RBC hoor.
Het verleden biedt geen perspectief voor het heden...
Planning:
-
pi_33793885
Vind ik ook, maar CMT redeneerde ook zo bij zijn RBC-verhaal. Vandaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:07:04 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33793953
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Vind ik ook, maar CMT redeneerde ook zo bij zijn RBC-verhaal. Vandaar.
Laten we hopen dat RBC en Willem II het elkaar moeilijk kunnen maken. Wordt het onderin ook nog leuk dit seizoen.
Planning:
-
pi_33794002
Dan heb ik bepaalde spelers (Lammens, Marcelino) nog niet eens genoemd. Ik kijk naar het recente verleden, dus vorig seizoen, want dit seizoen speelt RBC gewoon slecht, daar is geen discussie over mogelijk.

Ik vind de selectie van Willem II echt niet zoveel beter dan die van RBC. Dat ze Donny de Groot wegdoen is raar. Die is echt beter dan Daelemans.

Wel is het zo dat Willem II nu goede aankopen heeft gedaan. Al zijn het wel subtoppers uit België, precies het soort spelers waar RBC er ook een aantal van heeft.
pi_33794173
Nou ja, we zullen het zien. Ik vind met dit materiaal die 4 punten niet eens zo verrassend.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')