Ja, of hij nou wel of niet blijft, maakt volgens mij niks uit, het staat voor mij al vast dat RBC degradeerd, spelen echt waardeloos...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef thunderice het volgende:
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
Gezellig.quote:RBC Roosendaal is geschokt en diep bedroefd door het overlijden van Tugrul Pancar. De talentvolle doelman, die dit seizoen in de selectie van de Beloftes uit zou komen, heeft zijn ongelijke strijd, nadat vorig jaar september bij hem een hersentumor werd geconstateerd, op moeten geven. Verschillende operaties in het Utrechts Medisch Centrum en het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam hebben niet mogen baten. Maandagavond 12 december jongstleden is Tugrul op 17-jarige leeftijd om 17.45 uur thuis overleden. Tugrul zal in Turkije worden begraven.
Vanaf de D2 maakte Tugrul deel uit van de voetbalopleiding van RBC Roosendaal. Hij stond bekend als een talentvolle en betrouwbare sluitpost, hetgeen tot uiting kwam in het feit dat Tugrul diverse keren geselecteerd werd voor selecties van zowel de KNVB als de Turkse bond.
RBC Roosendaal wenst zijn vader, moeder, broertje en verdere familie en vrienden enorm veel sterkte toe met dit ondraaglijke verlies.
Eenieder kan zijn of haar medeleven betuigen via het condoleanceregister op deze website, welke op www.RBConline.nl te vinden is.
bron: website RBC
De gemeente wil iig niet oneindig garant staan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
Denk je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
Een aantal clubs minder in Brabant zullen de andere clubs niet slechter van worden. Sponsors zullen niet meteen overstappen.. Maar het schuift wel op natuurlijk.quote:
Die mogen ook jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
Edgar Marcelino, Kpaka, Roumani, Acuña en ook Elkhattabi zijn allen gehuurd, die zullen wel gaan dan. Molenaar zal wel stoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
Voorlopig is Maaskant wel werkeloos, dat is niet echt goed voor zijn onderhandelingspositie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou dom zijn van Maaskant. En waarschijnlijk onbetaalbaar voor RBC. Of Maaskant moet flink inleveren natuurlijk....
Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaskant moet hier niet aan beginnen, dan is z'n trainerscarriere snel naar de knoppen. Ik denk dat Maaskant lekker moet wachten op de juiste club.
Een jonge gast die er graag in wil duiken of iemand die al wat ouder is in de lijn Dwight Lodeweges/ Jan de Jonge.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is de vraag welke trainer er wel aan wil beginnen.
Ik kan zo even geen kandidaat verzinnen....
Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ton Lokhoff zit toch zonder club momenteel? neemt 'ie Pierre toch gewoon mee naar RBC?
daarom ja.. ergens zou het me niet eens heel erg verbazen, maar heeft Lokhoff zelf ook nog een link met RBC? (ben ff te lui om research te doen...)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is hij uiteindelijk ook begonnen..
Zou een kostenbesparende oplossing zijn. Toch denk ik dat ze voor iemand anders gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
Rob Meppelink zal het wel gaan doen.
Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef The_Verve het volgende:
Einde carrière Maaskant dus...
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:19 schreef mbn het volgende:
[..]
Tenzij hij met RBC Willem II voorbij gaat en RBC uiteindelijk in de eredivisie houdt. Ik zie het niet gebeuren, maar voor Maaskant zal dat wel het droomscenario zijn.
Drie februari.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
Eersdaags is er toch Willem II - RBC? Een 0-1 ofzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef Radegast het volgende:
Kan ie weer briefjes onder de deuren doorschuiven met motiverende teksten.
Best wel verrassend. Maar zoals MM al zei, lijkt het me sterk dat hij met deze selectie en het tot nu toe behaald puntenaantal, RBC kan behoeden voor degradatiequote:
Idd, wij wonnen vorig jaar tegen het eind van het seizoen ook van Feyenoord en FC Twente, die tot dat moment aan een ongeslagen reeks bezig waren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor. Ik zou het wel leuk vinden, maar zal er ook geen traan om laten als RBC rechtstreeks degradeert.
quote:Aan de andere kant besef je dat als je maar vier punten uit 18 wedstrijden hebt ze een stok gaan zoeken waarmee ze je slaan.
Met de selectie die RBC heeft is het dus wél een schier onmogelijke opgave. Ik vind het erg gedurfd van Maaskant in ieder geval.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Vogel87 het volgende:
Nou, je hoeft ook niet te overdrijven. De achterstand bedraagt maar 5 punten. Je wint de confrontatie met Willem II en je staat nog maar 2 punten achter. Het is echt geen schier onmogelijke opgave voor Maaskant om RBC naar de nacompetitie te loodsen hoor.
Dan zie je vanuit het stadion zijn enkels al...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef The_Verve het volgende:
Als het hem wel lukt verdient ie een standbeeld in Roosendaal, zo groot als het vrijheidsbeeld...
Wottequote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:34 schreef Promovendus het volgende:
ROOSENDAAL - Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal.
"Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans gisteren over de voormalige technisch directeur van Feyenoord. Toch werd zijn naam wel genoemd in Roosendaal. "Maar alleen door Wotte zelf. Nooit door ons" , aldus Pollemans.
En waarom ze dus zo'n 'positief' doelsaldo hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
En ik heb met Acuña nog geschoven, maar in deze basis zitten eigenlijk maar 2 echte verdedigers. Geeft aan waar de problemen qua blessures en schorsingen gezeten hebben.
Of wat een treurige keuzes Roks steeds maakte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.
Die Paap is echt zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
Paap, dat die zo vaak aan spelen toekomt geeft maar aan hoe treurig het is gesteld met RBC.
Maaskant, waar ben je aan begonnen?
Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die Paap is echt zo slecht nog niet.
Het is toch zeker niet een van de mindere in de selectie!
Het loopt niet, de ervaring ontbreekt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Promovendus het volgende:
[..]
Hij startte goed, maar is een talent. terugslag volgt altijd.
Hij verzoop de laatste tijd in een elftal dat niet draait.
Toch heb ik nog altijd een soortgelijk idee. Ze kunnen beter dan wat ze tot nu toe hebben laten zien!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt gezegd, maar dat valt echt wel mee hoor CMT. Zie mijn post eerder.
Denk dat Willem II het in de 2de seizoenshelft nog wel eens moeilijk kan gaan krijgen onderin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
Ik kijk puur op basis van wat die spelers in het verleden hebben gepresteerd, niet naar hun 'prestatie' dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat je sommigen wel een beetje overschat dan hoor. En daarbij: waar zijn de ploegen die minder zijn dan RBC en onder ze zouden moeten eindigen?
Het verleden biedt geen perspectief voor het heden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
Dan denk ik dat de selectie van Willem II, als je naar het verleden kijkt, op papier veel beter is dan die van RBC hoor.
Laten we hopen dat RBC en Willem II het elkaar moeilijk kunnen maken. Wordt het onderin ook nog leuk dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Vind ik ook, maar CMT redeneerde ook zo bij zijn RBC-verhaal. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |