abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33794173
Nou ja, we zullen het zien. Ik vind met dit materiaal die 4 punten niet eens zo verrassend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33794237
Ik vind het 'n wanprestatie. Ze hebben echt beter materiaal dan FC Den Bosch, Volendam en FC Zwolle in het recente verleden....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33794296
Dat zal allicht, maar het zijn wel allemaal spelers met een krasje. En al die huurlingen, dat werkt ook zelden. Wat kan het Ali Elkhattabi schelen als RBC degradeert?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:19:22 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794330
Maar kijk waarmee NAC toendertijd is gedegradeerd...

Men roept altijd dat er in Limburg teveel clubs op een kluitje zitten, Roda JC MVV & Fortuna Sittard, maar als ik zie hoeveel clubs daar op een kluitje zitten. Wel te verwachten dat er dan een clubje is die geen geld voor versterkingen heeft.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33794371
Al die huurlingen dat werkt ook niet inderdaad. Ik zie het nu bij ons ook. Het interesseert die spelers echt allemaal niets. Ze zitten hun tijd wel uit en volgend seizoen zien ze wel weer waar ze terecht komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:21:43 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794388
Zelfde als al de Afrikaantjes bij ons...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33794412
Juist, ze hebben geen band. Neem Edgar Marcelino. Komt van Sporting Portugal, jeugdinternational. Is gewend dat zijn handdoekje, badslippers en gel al klaar liggen na elke training. Beetje acties maken. Dan speel je bij RBC. Wat is RBC? Geen idee.

Dan krijg je situaties zoals nu, dat hij gewoon van trainingen afloopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794472
Roda JC zit met een vergelijkbare situatie, alleen staan de spelers dan tenminste nog onder contract bij Roda JC en hebben ze wat meer kwaliteit dan de spelers van RBC.

RBC is een bij elkaar geraapt zooitje en ze hebben teveel huurlingen. Heracles heeft ook een zowat compleet nieuw elftal, alleen zijn het geen huurlingen en gaan ze voor elkaar door het vuur. Dat is bij RBC niet het geval.
pi_33794507
Speelt bij Heracles ook mee dat die de gedoodverfde degradant waren in de publieke opinie, wat ook altijd wat extra's los maakt. Plus dat ze Pieckenhagen, Hoogma en Maas hebben en inmiddels ook Nurmela en straks Tanghe. Zeer veel ervaring.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:29:04 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33794589
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
Speelt bij Heracles ook mee dat die de gedoodverfde degradant waren in de publieke opinie, wat ook altijd wat extra's los maakt. Plus dat ze Pieckenhagen, Hoogma en Maas hebben en inmiddels ook Nurmela en straks Tanghe. Zeer veel ervaring.
Tanghe speelt inmiddels ook bij Heracles Die zijn toen ook bezig geweest om Basseigo te halen van Anderlecht...
Planning:
-
pi_33794632
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Tanghe speelt inmiddels ook bij Heracles
Moet nog debuteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_33794641
Heracles huurt ook niet veel, ze halen gericht spelers die ze nodig hebben en die ook een flinke dosis ervaring meebrengen. Ook zie je dat ze kijken naar het karakter van spelers. Weinig lanterfanters lopen er rond in Almelo, dat is bij RBC wel anders met al die Afrikaantjes.
pi_33796720
Ik ben het eens met CherrymoonTraxx dat 4 punten met de huidige selectie (op papier, ik weet het...) een schande is, een grote wanprestatie.

Ik denk zonder dollen dat als ik 18 wedstrijden trainer van RBC was geweest dat we ook 4 punten zouden hebben. Waar ligt dan de meerwaarde van deze duurbetaalde trainer?

In feite is het schandalig dat zo'n man na zo'n prestatie gewoon nog tot het eind van het seizoen wordt doorbetaald...
pi_33806986
Nou ja, je kan je ook afvragen of RBC met een ander al meer dan 4 punten had gehad. Met pakweg Johan Cruijff.
www.thuisuiteten.nl
pi_33807007
4 punten halen is niet zo'n kunst. Dat was FC Emmen of ons ook nog wel gelukt.
pi_33833229
Dit jaar toch in elk geval nog ongeslagen.

4-1 winst tegen amateurclub BSC, alle vier de goals gemaakt door Kpaka.
pi_33833543
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Promovendus het volgende:

Is iig een begin, maar als ze daar al niet meer van winnen hoef je in de Eredivisie al niet meer op het veld te stappen.
sig verwijderd door FA
pi_33835051
BSC, welk niveau is dat? Geen hoofdklasse iig. Dat durven ze na Gemert niet meer denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33835230
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:32 schreef Promovendus het volgende:

Die speler die dat BSC-doelpunt maakte; is dat niks voor RBC?
pi_33835248
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
BSC, welk niveau is dat? Geen hoofdklasse iig. Dat durven ze na Gemert niet meer denk ik.
Derde klasse.
sig verwijderd door FA
pi_33835274
Okee, dan is het eigenlijk een vrij slechte uitslag.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 januari 2006 @ 16:57:27 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33835809
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:40 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Die speler die dat BSC-doelpunt maakte; is dat niks voor RBC?
Planning:
-
pi_33839398
Was ook een slechte wedstrijd hoor, maar je bent al snel tevreden tegenwoordig he...
pi_33877329
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef Promovendus het volgende:
Was ook een slechte wedstrijd hoor, maar je bent al snel tevreden tegenwoordig he...
Deze week nog oefenen tegen Cluzona of Hoeven? En dan nog billen knijpen denk ik.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:43 #125
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33903578
Henk Vos gaat weer voor RBC Voetballen!

.
..
...
....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: