abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34725502
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Henk Vos alles los!

Heeft hij nog steeds witte schoenen?
Die lag meer op de grond dan dat ie voetbalde. Me oma voetbalt nog meer (Ok, die scoort dan geen goal maar toch)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:24:22 #202
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725505
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
1-1 was inderdaad een meer terechte uitslag geweest, maar 2-0 en 3-0
Het had idd al 2/3-0 kunnen staan als die portugese kerel zijn medespelers had zien staan. Zaadwedstrijd was het verder, jammer dat Jol zo'n beslissende rol moet spelen...
pi_34725520
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
pi_34725533
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.

Maar ja, 5 punten uit 22 wedstrijden zegt genoeg natuurlijk.
Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he Als, dan bestaat niet in het voetbal. Als Willem II goed had gespeeld, zoals ze kunnen spelen dan was het 5-0 of meer geweest.... Zelfde type argument als dat van jullie portugees!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:25:53 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725555
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef SCH het volgende:
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
Als ze nou allemaal zo waren als op 13-01..
pi_34725567
existenz , het team is compleet anders vergeleken met toen Maaskant vertrok. RBC had zeker kunnen winnen, vooral als Marcelino afgespeeld had naar de beste man van RBC: Henk Vos. Niettemin was 1-1 idd terecht geweest. Je zegt wel dat Maaskant z'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
sig verwijderd door FA
pi_34725610
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he
Noem mij maar eens de 4 kansen van Willem II?

Het gaat niet om een mogelijk schotkans oid, maar die kerel kon de bal pamklaar neerleggen op de 11 meter voor Vos, die hij waarschijnlijk niet gemist had.. De tweede was dat schot huizenhoog over :'), terwijl die bal gewoon naar rechts had gemoeten. Had Vos weer een 100% kans gehad.
pi_34725640
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Je zegt wel dat Maaskant z\\\'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!

Bij Willem II kwam het tenminste nog tot goede schoten waar de keeper nooit bij had gekunt, maar er kon net steeds een speler van RBC iets tussen komen of ze waren gewoon net zo lomp gemikt en hadden ze afgeschoven moeten worden.
pi_34725688
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!
Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
sig verwijderd door FA
pi_34725691
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Nou niet dus, want na 1 minuut lag ie er al in
pi_34725726
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
Wat heeft dat met die 0-1 te maken Ik heb toch niets gezegd over de 4 aanvallers van Maaskant? Dat effect heeft inderdaad de uitwerking niet gemist. En vroeg scoren is geen garantie voor meer doelpunten.,... Ik had het over zijn uitspraken achteraf, die zoals gewoonlijk bij verlies weer gebaseerd zijn op halve waarheden, "als" theorien en positief geouwehoer. Tijdens Carnaval noem je zo'n persoon een "Ton-praoter".
pi_34726258
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt 'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
sig verwijderd door FA
pi_34726544
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt \'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
2-1 en 3-1 jij je zin, maar je snapt ieg wat ik bedoel neem ik aan?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:57:50 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34726588
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34726738
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
pi_34727102
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:14:30 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34727172
Lekkere strafschop gister zeg
Jol
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34727313
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:20:01 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34727365
Al had het wel 0-3 moeten staan bij rust, leg die bal 2x af op Vos...

En het commentaar op tv rondom die penalty 'en deze debiele muziek hoort hier zeker niet bij'...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34727476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
RBC werd gisteren inderdaad genaaid.
Tegen Twente werd willem II inderdaad genaaid.

Maar hieruit de conclusie trekken dat er "tegen je" word gefloten vind ik niet terecht. Ploegen die genaaid worden hebben pech / zijn ongelukkig. Het zal echt niet zo zijn dat Jol tégen RBC was gisteren, hij zal toch echt wel geprobeerd te hebben om zo objectief mogelijk te fluiten.
pi_34727781
Ik denk dat het onbewust toch meespeelt bij scheidsrechters. Ignace van Swieten gaf ooit ook toe onbewust vaker voor topclubs te fluiten. Zo kan het ook andersom zijn.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:13:23 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34728910
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34728960
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
pi_34734399
Dan hebben we volgend jaar hopelijk de scheids meestal mee dus...
pi_34734534
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort, ik denk wel dat laagstaande teams vaker op cruciale momenten de scheidsrechter tegen hebben.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')