Dumpen? Bedoel je met een blok beton in de Noordzee gooien?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
De koikarpersgrap is nu wel erg uitgemolken hoor...
Maar ik weet niet of Twente veel salaris aan Touzani moet overmaken, dan zou dumpen een optie kunnen zijn, aangezien ze nog wat spelers willen halen.
Ik vind dat je het naar je andere spelers niet kunt maken iemand speeltijd te beloven, wanneer de rest er keihard voor moet werken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef JorgeCampos het volgende:
toch een beetje knullig van Maaskant. Hij kon die man toch wel wat speeltijd beloven
Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef JorgeCampos het volgende:
vond Maaskant ook.
(maar.. maar.. hij koopt die speler toch niet voor de bank, dus kan hij ook wel zeggen "ja je komt zeker aan spelen toe)
Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud isquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.
Iedere zichzelf respecterende trainer zal dat weigeren.
Of hij moet zich aan gaan melden bij een vereniging die in de lagere regionen van het amateurvoetbal verblijft.
Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef mbn het volgende:
[..]
Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud is. In dat beleid past natuurlijk niet dat je een speler binnenhaalt die weer allerlei beloftes heeft gekregen.
Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.
De koffie is blijkbaar van goede kwaliteit bij RBC. Nu het voetballen nog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:42 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.
?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef Promovendus het volgende:
Is hij nog steeds geheim agent??
Jij kan na dit seizoen je username gaan veranderenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Parkeren geen probleem, ook gratis. Maximaal tien minuutjes lopen.
Okee, dank je wel =)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Parkeren geen probleem, ook gratis. Maximaal tien minuutjes lopen.
Zo'n gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
Komende wedstrijd de eerste keer drie punten dit seizoen? Ik denk het wel.
Oud-Hollands zakken vullen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Promovendus het volgende:
Wat heeft die Roks in vredesnaam al die maanden gedaan?
Dan zijn ik en een vriend van me (twee ras-Feyenoorders) daarbij :Uquote:
Dat doet hij nog steeds. Tot het eind van het seizoen doorbetaald. Ongelooflijk toch eigenlijk, je werk niet naar behoren uitvoeren en betaald thuis mogen zitten.quote:
Je moet wel rondlopen, flinke tippel nog. Station uit, rechts. Langs het spoor blijven lopen tot de eerste spoorwegovergang (ze zijn daar nog wel aan het werk, maar volgens mij kun je er lopend altijd wel langs). Over de spoorwegovergang, eerste rechts, nogmaals eerste rechts, dan alsmaar de weg volgen (water aan je linkerhand). Bij de brug rechts en dan zie je het vanzelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:30 schreef Thetallguy het volgende:
vanaf het perron zie je het stadion liggen, dus ernaartoe lopen zal ook niet al te moeilijk zijn schat ik
Een fase van 23 seconden bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Promovendus het volgende:
een fase waarin Heerenveen niet wist waar het te zoeken
De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef Promovendus het volgende:
@ Ambrosius: is een keer op? begrijp ik niet. Het gaat om het verhogen van de garantstelling naar het oorspronkelijke bedrag. RBC had al een flink deel afgelost.
Gedaan. Paar biertjes gedronken in Moeder Overste, wel leuke kroeg, alleen beetje rommelig, ze waren boven aan het verbouwen. Wel een aardig centrum in Roosendaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Beschouw het volgende:
Als je nog tijd over hebt, ga dan naar de Nieuwe Markt. Leuke kroegen daar.
Garantstelling blijft zoals hij oorspronkelijk was (nu is hij dus inmiddels lager dan hij eerst was door aflossing). Bovendien is garantstaan voor dus geen geld pompen in zoals bij sommige andere clubs is gedaan. Dit kost de gemeenschap geen cent.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.
Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
Tja jammer voor RBC, maar Maaskant\'s positivisme over 2-0 en 3-0 is wel erg overdreven, want Robert vergeet voor het gemak ook even die bal van Bobson op de paal en nog een paar andere ballen die maar net uit het net gehouden werden (vaak ook nog per ongeluk door de betreffende RBC speler). Deze kansen waren toch echt talrijker dan die paar van RBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |