abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33939115
Niet echt meer, denk ik. Of hij moet een vreselijk zwaar op de begroting drukkend salaris hebben...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33940747
Misschien is Henk Vos zo genereus geweest om een van zijn koikarpers te verkopen en van de opbrengst daarvan Touzani te betalen. Die Vos heeft toch maar een echt RBC-hart......
pi_33947459
De koikarpersgrap is nu wel erg uitgemolken hoor...

Maar ik weet niet of Twente veel salaris aan Touzani moet overmaken, dan zou dumpen een optie kunnen zijn, aangezien ze nog wat spelers willen halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33961032
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
De koikarpersgrap is nu wel erg uitgemolken hoor...

Maar ik weet niet of Twente veel salaris aan Touzani moet overmaken, dan zou dumpen een optie kunnen zijn, aangezien ze nog wat spelers willen halen.
Dumpen? Bedoel je met een blok beton in de Noordzee gooien?
  donderdag 12 januari 2006 @ 08:26:24 #155
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33965073
De komst van Touzani is afgeketst.
Hij wilde de garantie krijgen op veel speeltijd, maar die garantie kon en wilde Maaskant hem niet geven.

Er was ook interesse in Humprey Rudge, en die stond ook op het punt om te tekenen, maar die is een beetje aan de kant geschoven toen het erop leek dat Touzani ging tekenen.
Daar is hij toen best kwaad om geworden, dat er zo met hem om werd gegaan, dus het is dan twijfelachtig of hij nu alsnog wil tekenen...

Kunnen ze weer van voren af aan gaan zoeken naar een verdediger!
.
..
...
....
pi_33966389
toch een beetje knullig van Maaskant. Hij kon die man toch wel wat speeltijd beloven
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:04:47 #157
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33966438
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef JorgeCampos het volgende:
toch een beetje knullig van Maaskant. Hij kon die man toch wel wat speeltijd beloven
Ik vind dat je het naar je andere spelers niet kunt maken iemand speeltijd te beloven, wanneer de rest er keihard voor moet werken.
.
..
...
....
pi_33966649
vond Maaskant ook.

(maar.. maar.. hij koopt die speler toch niet voor de bank, dus kan hij ook wel zeggen "ja je komt zeker aan spelen toe)
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:18:15 #159
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33966756
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef JorgeCampos het volgende:
vond Maaskant ook.

(maar.. maar.. hij koopt die speler toch niet voor de bank, dus kan hij ook wel zeggen "ja je komt zeker aan spelen toe)
Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.

Iedere zichzelf respecterende trainer zal dat weigeren.

Of hij moet zich aan gaan melden bij een vereniging die in de lagere regionen van het amateurvoetbal verblijft.
.
..
...
....
pi_33967070
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Touzani wilde de garantie hebben van een basisplaats geloof ik.

Iedere zichzelf respecterende trainer zal dat weigeren.

Of hij moet zich aan gaan melden bij een vereniging die in de lagere regionen van het amateurvoetbal verblijft.
Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud is . In dat beleid past natuurlijk niet dat je een speler binnenhaalt die weer allerlei beloftes heeft gekregen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:37:19 #161
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_33967209
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef mbn het volgende:

[..]

Daarnaast is Maaskant juist de 'vedettes' bij RBC wat strenger aan het behandelen. Spelers mogen bijvoorbeeld niet meer tijdens de training even binnen een kopje koffie gaan zitten drinken omdat het koud is . In dat beleid past natuurlijk niet dat je een speler binnenhaalt die weer allerlei beloftes heeft gekregen.
Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.
.
..
...
....
pi_33967310
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:37 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Marcelinho kan niet echt goed tegen kou.
Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.
pi_33974810
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:42 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik hoorde het verhaal over een paar andere spelers die dat zouden hebben gedaan. Maar goed, nieuwe trainer, nieuwe kansen. En volgend jaar in de eerste divisie kunnen ze gaan bouwen aan een echt elftal.
De koffie is blijkbaar van goede kwaliteit bij RBC. Nu het voetballen nog.
pi_33995557
Soms schaam je je toch gewoon kapot voor je cluppie...

Ik ben erg trots geweest de afgelopen jaren, en heb ook niemand over de tactiek van late, kwalitatief goede aankopen doen gehoord toen we 13e en 12e werden, maar dat kan ook een keer fout gaan. Ligt mijns inziens niet aan de voorzitter.
De algemene instabiliteit binnen de club wel natuurlijk. Het beleid getuigt momenteel niet van daadkracht.

En dan nog 'zo'n stunt als het terughalen van Henkie Vos. Gekker moet het niet worden hoor. Kom maar op met die Sieb Dijkstra!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:52:44 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33999892
Sieb zit toch zonder club op het moment en traint mee met een amateurclub hier uit de buurt. Laatst nog met hem gesproken toen hij bij mij op 't werk was.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34034280
Is hij nog steeds geheim agent??
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:06:21 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34034325
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef Promovendus het volgende:
Is hij nog steeds geheim agent??
?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34078661
Dat is hij geworden nadat hij stopte bij RBC. Hij wilde prive-detective worden of zoiets, verkleed mensen achtervolgen en zo.

Is hier destijds de aanleiding geweest voor talloze grappen.
pi_34131865
1-1 tegen RKC. Dat zegt niet zoveel.

Maar na 8 trainingen en 1 oefenpot tegen een derdeklasser zit er lijn in, een heldere tactiek en de ploeg straalt vertrouwen uit.

Wat heeft die Roks in vredesnaam al die maanden gedaan?
pi_34261025
Ik heb een vraag over parkeren als je een wedstrijd van RBC wilt bezoeken, namelijk, kan dat bij het stadion en zo ja, wat kost dit dan?

Alvast bedankt!
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
pi_34261078
Parkeren geen probleem, ook gratis. Maximaal tien minuutjes lopen.
pi_34261145
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Jij kan na dit seizoen je username gaan veranderen .
[/inkoppertje]
pi_34261268
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef Promovendus het volgende:
Okee, dank je wel =)
pi_34264290
Komende wedstrijd de eerste keer drie punten dit seizoen? Ik denk het wel.
pi_34264551
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
Komende wedstrijd de eerste keer drie punten dit seizoen? Ik denk het wel.
Zo'n gevoel heb ik ook.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:46:16 #176
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34264601
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Promovendus het volgende:
Wat heeft die Roks in vredesnaam al die maanden gedaan?
Oud-Hollands zakken vullen.
Planning:
-
pi_34265815
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook.
Dan zijn ik en een vriend van me (twee ras-Feyenoorders) daarbij :U
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:05:14 #178
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_34270053
Op naar de 3 punten!

Willem II mag zich zorgen gaan maken!
.
..
...
....
pi_34315866
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Oud-Hollands zakken vullen.
Dat doet hij nog steeds. Tot het eind van het seizoen doorbetaald. Ongelooflijk toch eigenlijk, je werk niet naar behoren uitvoeren en betaald thuis mogen zitten.
pi_34504029
De gemeente Roosendaal staat toch weer garant voor 850.000 euro, had het niet verwacht, want het is een keer op natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_34505166
Ik kom zaterdag (morgen) met de trein naar Roosendaal, maar hoe kom ik van het station bij het stadion? Is dit lopend te doen en zo ja, welke kant loop ik op?
pi_34507244
vanaf het perron zie je het stadion liggen, dus ernaartoe lopen zal ook niet al te moeilijk zijn schat ik
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_34509633
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:30 schreef Thetallguy het volgende:
vanaf het perron zie je het stadion liggen, dus ernaartoe lopen zal ook niet al te moeilijk zijn schat ik
Je moet wel rondlopen, flinke tippel nog. Station uit, rechts. Langs het spoor blijven lopen tot de eerste spoorwegovergang (ze zijn daar nog wel aan het werk, maar volgens mij kun je er lopend altijd wel langs). Over de spoorwegovergang, eerste rechts, nogmaals eerste rechts, dan alsmaar de weg volgen (water aan je linkerhand). Bij de brug rechts en dan zie je het vanzelf.
sig verwijderd door FA
pi_34520474
Okee klasse.
pi_34535509
Als je nog tijd over hebt, ga dan naar de Nieuwe Markt. Leuke kroegen daar.
pi_34554183
Oude Markt bedoel je.

@ Ambrosius: is een keer op? begrijp ik niet. Het gaat om het verhogen van de garantstelling naar het oorspronkelijke bedrag. RBC had al een flink deel afgelost.
pi_34563936
Oude Markt... Je zult wel gelijk hebben. Waar ze 's zomers twintig terrassen hebben. Nu zal alles wel binnen zitten.
Overigens: hoe zit het met de puntenjacht van Maaskant?
pi_34564212
Nog geen punten. Maar het spel was vanavond in de tweede helft opnieuw van en zeer acceptabel niveau.
Het wordt al snel duidelijk na een paar wedstrijden Maaskant: we hadden dit jaar niet zozeer de slechtste spelersgroep, maar met afstand de slechtste trainer van de eredivisie.

Overigens ronduit schandalig dat de zuivere penalty voor RBC (tweede helft, Sillah onderuit getrokken) niet eens in de samenvatting zit. Was 1-1 geweest in een fase waarin Heerenveen niet wist waar het te zoeken en het stadion achter de ploeg.
pi_34564683
Ach jo, kleine clubjes worden altijd genaaid. Dat is 100 jaar zo.
pi_34565146
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Promovendus het volgende:
een fase waarin Heerenveen niet wist waar het te zoeken
Een fase van 23 seconden bedoel je?
pi_34565691
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Een fase van 23 seconden bedoel je?
In de samenvatting wel ja. In het stadion langer.
pi_34569390
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:31 schreef Promovendus het volgende:
@ Ambrosius: is een keer op? begrijp ik niet. Het gaat om het verhogen van de garantstelling naar het oorspronkelijke bedrag. RBC had al een flink deel afgelost.
De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.
sig verwijderd door FA
pi_34571751
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Beschouw het volgende:
Als je nog tijd over hebt, ga dan naar de Nieuwe Markt. Leuke kroegen daar.
Gedaan. Paar biertjes gedronken in Moeder Overste, wel leuke kroeg, alleen beetje rommelig, ze waren boven aan het verbouwen. Wel een aardig centrum in Roosendaal. En wat een meesterlijke broodjes donerkebab bij die toko tegenover de kerk.
pi_34573518
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De gemeente zal er niet steeds meer geld blijven pompen lijkt mij.
Garantstelling blijft zoals hij oorspronkelijk was (nu is hij dus inmiddels lager dan hij eerst was door aflossing). Bovendien is garantstaan voor dus geen geld pompen in zoals bij sommige andere clubs is gedaan. Dit kost de gemeenschap geen cent.
pi_34725203
Definitief over dus.
sig verwijderd door FA
pi_34725233
Lijkt me ook.

9 punten achterstand, 12 duels te gaan. Nu hebben ze er 5 uit 22, dus lijkt me sterk dat ze dat gaan halen. Zeker omdat je er dan vermoedelijk nog niet bent, want Willem II zal ook nog wel punten pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_34725383
Tja jammer voor RBC, maar Maaskant's positivisme over 2-0 en 3-0 is wel erg overdreven, want Robert vergeet voor het gemak ook even die bal van Bobson op de paal en nog een paar andere ballen die maar net uit het net gehouden werden (vaak ook nog per ongeluk door de betreffende RBC speler). Deze kansen waren toch echt talrijker dan die paar van RBC.

1-1 was inderdaad een meer terechte uitslag geweest, maar 2-0 en 3-0?? Open je ogen eens! Willem II speelde niet goed in de eerste helft. We kregen geen grip op de tactiek van Maaskant, die natuurlijk het voordeel had dat hij bij RBC met een team speelt, wat hij in het verleden grotendeels heeft samengesteld en dat hij de krachten/gebreken van Willem II kent en dat resulteerde ook in de 1-0.

Ieg veel succes volgend jaar bij Katja en dat we elkaar dan niet tegen mogen komen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34725402
Ik denk dat RBC nog wel een bedankje stuurt naar Jol
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:22:43 #199
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34725461
Henk Vos alles los!

Heeft hij nog steeds witte schoenen?
A.M.A.B
pi_34725476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
Tja jammer voor RBC, maar Maaskant\'s positivisme over 2-0 en 3-0 is wel erg overdreven, want Robert vergeet voor het gemak ook even die bal van Bobson op de paal en nog een paar andere ballen die maar net uit het net gehouden werden (vaak ook nog per ongeluk door de betreffende RBC speler). Deze kansen waren toch echt talrijker dan die paar van RBC.
Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.

Maar ja, 5 punten uit 22 wedstrijden zegt genoeg natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')