abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34725502
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Cart_man het volgende:
Henk Vos alles los!

Heeft hij nog steeds witte schoenen?
Die lag meer op de grond dan dat ie voetbalde. Me oma voetbalt nog meer (Ok, die scoort dan geen goal maar toch)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:24:22 #202
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725505
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef existenz het volgende:
1-1 was inderdaad een meer terechte uitslag geweest, maar 2-0 en 3-0
Het had idd al 2/3-0 kunnen staan als die portugese kerel zijn medespelers had zien staan. Zaadwedstrijd was het verder, jammer dat Jol zo'n beslissende rol moet spelen...
pi_34725520
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
pi_34725533
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als die Marcelinho die bal gewoon twee keer goed voorgeeft op Vos, in plaats voor eigen succes te gaan. Tja, dan staat het waarschijnlijk 0-2, misschien 0-3 in de eerste helft. Had me niet kunnen voorstellen dat zelfs RBC dat nog weg had gegeven.

Maar ja, 5 punten uit 22 wedstrijden zegt genoeg natuurlijk.
Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he Als, dan bestaat niet in het voetbal. Als Willem II goed had gespeeld, zoals ze kunnen spelen dan was het 5-0 of meer geweest.... Zelfde type argument als dat van jullie portugees!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:25:53 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725555
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef SCH het volgende:
Kunnen ze die vrijdagavondwedstrijd niet gewoon weer afschaffen?
Als ze nou allemaal zo waren als op 13-01..
pi_34725567
existenz , het team is compleet anders vergeleken met toen Maaskant vertrok. RBC had zeker kunnen winnen, vooral als Marcelino afgespeeld had naar de beste man van RBC: Henk Vos. Niettemin was 1-1 idd terecht geweest. Je zegt wel dat Maaskant z'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
sig verwijderd door FA
pi_34725610
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Eej, zo ken ik nog 3 spelers van Willem II waar hetzelfde voor geldt, dan was het in de eerste helft al 4-1 geweest voor Willem II! Dat is dus een non argument he
Noem mij maar eens de 4 kansen van Willem II?

Het gaat niet om een mogelijk schotkans oid, maar die kerel kon de bal pamklaar neerleggen op de 11 meter voor Vos, die hij waarschijnlijk niet gemist had.. De tweede was dat schot huizenhoog over :'), terwijl die bal gewoon naar rechts had gemoeten. Had Vos weer een 100% kans gehad.
pi_34725640
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Je zegt wel dat Maaskant z\\\'n ogen moet openen, maar iedereen die meer dan 50% zicht heeft kon ook zien dat het geen penalty was, jammer dat het daardoor beslist moet worden.
Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!

Bij Willem II kwam het tenminste nog tot goede schoten waar de keeper nooit bij had gekunt, maar er kon net steeds een speler van RBC iets tussen komen of ze waren gewoon net zo lomp gemikt en hadden ze afgeschoven moeten worden.
pi_34725688
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik had 100% zicht op die schitterende duik van Kerekes En ik zeg ook niet dat het geen schwalbe was. Want dat was het ook heel duidelijk. Dat ogen openen ging weer over het positivisme van Maaskant, waar zo tezien heel RBC weer intuint. \"Ja, we hadden 2-0 3-0 kunnen staan als..\" . Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II!!!
Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
sig verwijderd door FA
pi_34725691
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef existenz het volgende:

[..]

Nou niet dus, want na 1 minuut lag ie er al in
pi_34725726
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij stond het binnen anderhalve minuut 0-1, dus dat gaat niet op.
Wat heeft dat met die 0-1 te maken Ik heb toch niets gezegd over de 4 aanvallers van Maaskant? Dat effect heeft inderdaad de uitwerking niet gemist. En vroeg scoren is geen garantie voor meer doelpunten.,... Ik had het over zijn uitspraken achteraf, die zoals gewoonlijk bij verlies weer gebaseerd zijn op halve waarheden, "als" theorien en positief geouwehoer. Tijdens Carnaval noem je zo'n persoon een "Ton-praoter".
pi_34726258
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt 'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
sig verwijderd door FA
pi_34726544
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef Ambrosius het volgende:
Heeft heel veel met die 0-1 te maken, jij zegt \'Ja laat dat nu precies ook gelden voor Willem II (over 2-0 of 3-0 staan), dat kon dus niet. Maar goed, we kunnen er lang en breed over praten, misschien is het maar beter zo voor RBC. Met zo weinig punten heb je weinig in de Eredivisie te zoeken, daar kan ik wel zo realistisch over zijn.
2-1 en 3-1 jij je zin, maar je snapt ieg wat ik bedoel neem ik aan?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:57:50 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34726588
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34726738
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
Jammer dat de KNVB de degradatiestrijd zo beslist...
Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
pi_34727102
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Scheidsrechters zijn in Nederland nooit goed geweest qua niveau. Willem II had hier de afgelopen 4 wedstrijden al enorm last van en nu dus RBC...... Je moet minimaal in het eerste rijtje staan, anders heb je de scheids tegen je.
Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:14:30 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34727172
Lekkere strafschop gister zeg
Jol
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34727313
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Bullshit, ieder team heeft af en toe last van een ongelukkig fluitende scheids. En scheidsrechters gaan echt niet tegen je fluiten omdat je in het rechterrijtje staat.
Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:20:01 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34727365
Al had het wel 0-3 moeten staan bij rust, leg die bal 2x af op Vos...

En het commentaar op tv rondom die penalty 'en deze debiele muziek hoort hier zeker niet bij'...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34727476
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jawel. Je ziet dat gisteren RBC genaaid werd als lagerstaande ploeg en tegen Twente werd Willem II genaaid als lagerstaande. Als je onderin staat wordt er gewoon eerder tegen je gefloten.
RBC werd gisteren inderdaad genaaid.
Tegen Twente werd willem II inderdaad genaaid.

Maar hieruit de conclusie trekken dat er "tegen je" word gefloten vind ik niet terecht. Ploegen die genaaid worden hebben pech / zijn ongelukkig. Het zal echt niet zo zijn dat Jol tégen RBC was gisteren, hij zal toch echt wel geprobeerd te hebben om zo objectief mogelijk te fluiten.
pi_34727781
Ik denk dat het onbewust toch meespeelt bij scheidsrechters. Ignace van Swieten gaf ooit ook toe onbewust vaker voor topclubs te fluiten. Zo kan het ook andersom zijn.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:13:23 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34728910
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef EKterror het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34728960
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Geen bullshit.

Ik zie het wel met de FC de laatste jaren.

Speel je top GGD dan heb je vrijwel altijd de scheids mee.
Speel je kelder eredivisie dan heb je ze tegen.

Simple as that.
pi_34734399
Dan hebben we volgend jaar hopelijk de scheids meestal mee dus...
pi_34734534
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort, ik denk wel dat laagstaande teams vaker op cruciale momenten de scheidsrechter tegen hebben.
That's all folks!
pi_34734624
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Na 34 wedstrijden sta je waar je hoort
Dat is ook weer zon verschrikkelijke dooddoener

Scheidsrechters verneuken bijna wekelijks wedstrijden door hun blunders. En dat is gewoon een kwalijke zaak.
pi_34734665
Een dooddoener is het zeker, maar in deze wel een gepaste.
That's all folks!
pi_34763568
Klopt meestal wel ja. Eigenlijk zouden we volgend seizoen eens gewoon ieder in het clubtopic moeten bijhouden hoeveel keer de arbitrage een duel positief of negatief heeft beïnvloed. Want ze zeggen altijd, nog een dooddoener, dat je dat aan het eind kunt wegstrepen tegen elkaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34765338
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Want ze zeggen altijd, nog een dooddoener, dat je dat aan het eind kunt wegstrepen tegen elkaar.
Dat zou voor Willem II betekenen dat we de nacompetitie ontlopen. Immers 4 negatieve beslissingen (in 5 laatste wedstrijden) min 1 positieve is 3 positieve beslissingen over, zijn toch mooi 9 punten
pi_34765691
Lijkt me best interessant als in elk clubtopic van de eredivisie iemand dat volgend seizoen doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_34765762
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me best interessant als in elk clubtopic van de eredivisie iemand dat volgend seizoen doet.
Alleen is het wel lastig te bepalen wanneer een scheidsrechter de wedstrijd positief of negatiev beïnvloedt. Ieder vindt namelijk wat anders..
sig verwijderd door FA
pi_34765991
Ja, maar dan moet je denken aan echt onterechte strafschoppen, ten onrechte afgekeurde goals en dubieuze rode kaarten.
www.thuisuiteten.nl
pi_34766261
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan moet je denken aan echt onterechte strafschoppen, ten onrechte afgekeurde goals en dubieuze rode kaarten.
Dit weekend dus een streepje voor RBC en Sparta.
pi_34766429
Precies en dan dus voor een heel seizoen, kijken of het nou echt zo erg is.
www.thuisuiteten.nl
pi_35062506
RBC Roosendaal kan weer even opgelucht ademhalen. Vanavond, in een extra ingelaste raadsvergadering, kreeg de club te horen dat de gemeente Roosendaal een verhoging van de garantstelling met zeven ton goedkeurde. Ondanks het feit dat RBC Roosendaal hoopte op een verhoging van de garantstelling met ¤ 850.000,- brak er vervolgens toch een groot feest los op de Roosendaalse Markt onder de aanwezige supporters die de club deze avond massaal hebben gesteund tijdens deze raadsvergadering.

Bron: rbconline.nl
pi_35128918
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Promovendus het volgende:
RBC Roosendaal kan weer even opgelucht ademhalen. Vanavond, in een extra ingelaste raadsvergadering, kreeg de club te horen dat de gemeente Roosendaal een verhoging van de garantstelling met zeven ton goedkeurde. Ondanks het feit dat RBC Roosendaal hoopte op een verhoging van de garantstelling met ¤ 850.000,- brak er vervolgens toch een groot feest los op de Roosendaalse Markt onder de aanwezige supporters die de club deze avond massaal hebben gesteund tijdens deze raadsvergadering.

Bron: rbconline.nl
Helaas begint dat echt meer op uitstel van executie te lijken....
pi_35131757
Waar baseer je dat dan op?
pi_35132675
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef Promovendus het volgende:
Waar baseer je dat dan op?
Nee, dat geld krijgen ze EXTRA boven op de lening omdat ze zo goed positief draaien
pi_35132735
Er was toch ook nog een nieuwe sponsor die zich aan de club verbond, zodat het helemaal rond is (in ieder geval voor dit seizoen)?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35133852
Je moet wel spreken met kennis van feiten als je zulke boute uitspraken doet.
Inderdaad, Suijk, is nu de weg vrij voor een veilige toekomst na degradatie.

Soms is dit juist nodig om zaken structureel op te lossen, dus uitstel van executie lijkt me een loze kreet.
Bovendien maakt dit de lening weer zoals hij oorspronkelijk was, voordat RBC zelf die 7 ton had afgelost.
pi_35134240
Nou ja, ik denk dat ze nu weer extra geld nodig hebben. Zelfs het weer zit RBC namelijk tegen.
pi_35134912
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Promovendus het volgende:
Je moet wel spreken met kennis van feiten als je zulke boute uitspraken doet.
Inderdaad, Suijk, is nu de weg vrij voor een veilige toekomst na degradatie.

Soms is dit juist nodig om zaken structureel op te lossen, dus uitstel van executie lijkt me een loze kreet.
Bovendien maakt dit de lening weer zoals hij oorspronkelijk was, voordat RBC zelf die 7 ton had afgelost.
Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.
pi_35162073
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_35162112
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
De provisorische lichtmasten schijnen op het dak van de tribune geknald te zijn?
Ja, dat hoorde ik ook.
pi_35162152
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Klopt, door de hevige storm eergisteren. Schade aan natuurlijk die lichtmasten, dak en stoeltjes. Weer wat extra kosten dus.
sig verwijderd door FA
pi_35162198
Okee, maar geen gevaar voor het doorgaan van thuisduels dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_35162281
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar geen gevaar voor het doorgaan van thuisduels dus.
Dat niet volgens mij, al moeten er weer nieuwe lichtmasten geplaatst worden om het benodigde aantal lux te halen, maar daar is nog even de tijd voor.
sig verwijderd door FA
pi_35162311
Die lichtmasten had RBC toch geleend van PSV?
pi_35202236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Het is alleen de zoveelste keer voor RBC en ook de zoveelste keer dat ik een RBC aanhanger dit riedeltje zie afdraaien (no offence). Wel ff aantekenen dat dit dus niet alleen voor RBC geldt, dat zou oneerlijk zijn om alleen RBC hierover te noemen. Dat ze een sponsor hebben, goed zo. Ik hoop dat RBC zonder steun van de gemeente kan gaan draaien, leuke club, leuke wedstrijden altijd.
No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.

Hoewel ik dus begrijp dat dit soort verhalen al vaak zijn gehoord, is niet ieder verhaal hetzelfde. Allereerst zijn de bedragen stukken lager, en ten tweede is er geen euro gemeenschapsgeld in gegaan. Ten derde zijn er geen overige lijken uit de kast komen vallen, openheid van zaken is dus meteen gegeven, voordat het onoplosbaar werd. (afkloppen...)
pi_35217320
Als er geen euro gemeenschapsgeld in is gegaan, waar heeft de gemeente dan die achtenhalve ton vandaan gehaald?
pi_35218204
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Promovendus het volgende:

[..]

No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.

Hoewel ik dus begrijp dat dit soort verhalen al vaak zijn gehoord, is niet ieder verhaal hetzelfde. Allereerst zijn de bedragen stukken lager, en ten tweede is er geen euro gemeenschapsgeld in gegaan. Ten derde zijn er geen overige lijken uit de kast komen vallen, openheid van zaken is dus meteen gegeven, voordat het onoplosbaar werd. (afkloppen...)
Geld van de gemeente is overheidsgeld = mijn geld = betaald door alle fans van alle clubs!
pi_35222315
Dat geef ik dus al aan. De lening van zeven ton is gewoon afgesloten bij een bank.

Alleen kunnen BVO's (geen enkele dus) geen leningen afsluiten zonder dat iemand garant staat voor dat bedrag. Meer doet de gemeente dus niet, en het kost dus geen euro.
pi_35226019
Ja, ja. En straks kan RBC het niet aflossen. En dan?
pi_35227810
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Ja, ja. En straks kan RBC het niet aflossen. En dan?
Een dooddoener natuurlijk, Beschouw.
Dat geldt namelijk voor ALLE leningen die de BVO's hebben.

Het feit dat een gemeenteraad een garantie geeft, geeft juist aan dat ze op basis van het bedrijfsplaatje dat er ligt, vertrouwen hebben in het toekomstig beleid van de club. Nogmaals, ik begrijp alle scepsis, maar dit is een wezenlijk ander geval dan met clubs in het verleden (en ook met wezenlijk andere bedragen dacht ik zo).
pi_35231870
Zit jij soms in het bestuur bij RBC?
pi_35233097
Nope. Maar de club is vrij open in haar beleid geweest de afgelopen weken.
pi_35233115
Ik vraag me af waarom mensen zo over de zeik gaan als een gemeente bestuur wat geld in een club stopt of garant staan voor aflossing. Oké zodra het de zoveelste keer gebeurd dat een club hulp nodig heeft dan snap ik het nog.

Maar één keer moet kunnen, mensen vergeten even dat een voetbal club ook de stad geld opleverd en het toch een naamsbekendheid geeft aan je stad als er een BVO speelt. En aangezien de meest trouwe supporters vaak locals zijn mag je er best als gemeente voor zorgen dat die hun clubje behouden.

En liever geld in een lokale voetbal club dan in weer een zooi nieuwbouw waar niemand wat aan heeft (zie bijv Gorinchem waar ze druk aan het bouwen zijn maar het voor geen meter verkoopt)
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35234820
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
pi_35234875
Ajax Amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Veel succes morgen boys, hoeveel mensen komen er mee. Ik gok 5 of 6?:P
pi_35253523
Niet te goed je best doen, he...
Klik dan als je durft
pi_35254155
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
Waarom niet? Zo is het juist.
pi_35257698
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Jasza het volgende:
Ajax Amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Veel succes morgen boys, hoeveel mensen komen er mee. Ik gok 5 of 6?:P
Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.
www.thuisuiteten.nl
pi_35257913
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Op dit moment is daar nog geen sprake van, en ik denk dat RBC wijs genoeg is om er weer bovenop te komen . Ze hebben niet die gevaarlijke drang naar boven .

Zoals MVV en Vitesse bijv, die gooien/gooide geld over de balk in de hoop hogerop te komen en het geld dan terug te verdienen.

Dan vind ik dat een Heerenveen het netjes doet bijv, gelijdelijk aan geld uitgeven en zorgen dat het te verantwoorden is
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35257992
Mooie uitslag!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35258784
Alvast voor volgend seizoen
quote:
01 U start in de Borchwerf en rijdt 246 m naar de Stepvelden.
02 Verlaat nu de Borchwerf en sla links af de Stepvelden in. Volg deze weg voor 773 m.
03 Verlaat de Stepvelden en ga bij oprit Ind. Borchwerf (20) de A17 op in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A17. Volg de A17 voor 11.34 km.
04 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Noordhoek van snelweg. U gaat hier van de A17 naar de A59 in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A59. Volg de A59 voor 30.58 km
05 U moet van snelweg veranderen bij verkeersknooppunt Knooppunt Hooipolder. U gaat van de A59 naar de A27. Volg deze A27 voor 50.20 km.
06 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Rijnsweerd van snelweg. U gaat hier van de A27 naar de A28 in de richting van A28, Rijnsweerd, Veemarkt. Volg de A28 voor 173.04 km
07 U verlaat de A28 bij afrit Vries (35) in de richting van Zuidlaren en vervolgt uw route op de . Volg deze weg voor 348 m.
08 Neem de rotondeN386 en verlaat deze bij de 3. afrit. Dit is de Vriezerweg (N386).
09 Vervolg uw route voor 8.42 km op de Vriezerweg (N386).
10 U rijdt nu Tynaarlo (De Groeve) binnen.
11U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Vriezerweg (N386), gaat nu over in de Hunzeweg (N386). Volg deze weg voor 941 m.
12 Verlaat nu de Hunzeweg (N386) en sla rechts af de Semsweg (N962) in. Volg deze weg voor 378 m.
13 U verlaat nu Tynaarlo (De Groeve).
14 U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Semsweg (N962), gaat nu over in de N962. Volg deze weg voor 3.91 km.
15 Verlaat nu de N962 en sla rechts af de Kielsterachterweg (N385) in. Volg deze weg voor 2.33 km.
16 Verlaat nu de Kielsterachterweg (N385) en sla rechts af de Veendammerweg (N963) in. Volg deze weg voor 3.37 km.
17 Verlaat nu de Veendammerweg (N963) en sla rechts af de Langeleegte in. Volg deze weg voor 13 m.
18 U bent na 285.94 km en 3:05 h op uw bestemming, de Langeleegte aangekomen.
pi_35259105
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Alvast voor volgend seizoen
[..]

Thanks!
pi_35259143
Ik had medelijden met die gozers die langs me reden in de bus, de RBC supporters dus, zag er niet echt vrolijk uit daar
pi_35298188
Mooi stukje. Heb het ook op het forum van rbconline gezet.
pi_35303000
Raar, dat je met 6-0 verliest en dat er dan toch meer in had gezeten.
Klik dan als je durft
pi_35303069
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.
Euh nee, waren er hooguit 25 ofzo, 3/4e van dat uitvak is een vak voor Ajax supporters tegen clubs als RBC he
pi_35327565
Okee, dan zaten ze mis op de radio.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:10:30 #273
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35461867
Hebben ze toch zomaar ineens gewonnen!

Als ze de rest nou ook nog weten te winnen degraderen ze misschien toch nog net niet.
.
..
...
....
pi_35462756
Eerste overwinning dit seizoen
Gefeli dan maar jongens
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_35463026
Feli Boys
Op naar het linker rijtje
pi_35467540
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Hebben ze toch zomaar ineens gewonnen!

Als ze de rest nou ook nog weten te winnen degraderen ze misschien toch nog net niet.
Dat blijft natuurlijk onrealistisch. Daarbij maakt het het nu wel extra zuur dat er een paar weken geleden van Willem II is verloren.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 25 februari 2006 @ 04:17:03 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35468756
Kampioenûh!
Planning:
-
pi_35472221
Toch wel aardig dat Edgar Marcelino beide goals voorbereid heeft. Qua assists doet hij het dan nog aardig.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:02:51 #279
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35472348
Vond hem gister, zo in de samenvatting, ook wel aardig ballen. Lijkt me toch iets te goed voor de GG divisie.
pi_35472457
Die gaat na dit seizoen ook weer terug naar Sporting en die zullen hem dan wel verkopen / verhuren aan een middenmoter in de Superliga.

Dat is het nadeel van zo'n jongen, die heeft geen binding met RBC en speelt alleen leuk als hij er veel zin in heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_35479009
Whoehoe! Mijn carnaval kan niet stuk.
pi_35485125
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 04:17 schreef DarkShine het volgende:
Kampioenûh!
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:25:40 #283
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35636802
Woehoe!! We zijn los.. NAC is de volgende zaterdag!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:09:32 #284
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35639445
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef Springsteen27 het volgende:
Positief denken is een Roosendalerniet vreemd.

Of je bent nog steeds dronken van de carnava.l
.
..
...
....
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:18:05 #285
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35639712
Als we NEC al kunnen pakken moet NAC ook zeker lukken..zit maar één letter verschil in.. En we hebben vorig jaar ook al gewonnen daar!
pi_35724625
Net terug uit Breda.

Pfff... wat een bedroevend niveau deze wedstrijd. En wat is er van dat Avondje NAC overgebleven??
pi_35731548
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef Springsteen27 het volgende:
Helaas
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35743758
quote:
Op zondag 5 maart 2006 03:26 schreef dndiek het volgende:

[..]

Helaas
Pindakaas
pi_35743828
RBC Roosendaal topic #3 Met Maaskant op periodekampioenjacht
pi_35743847
We moeten alleen zorgen dat het niet te Brabants gezellig wordt in de toto als NAC en Willem II ook voor de bijl gaan
pi_35743904
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:11 schreef existenz het volgende:
We moeten alleen zorgen dat het niet te Brabants gezellig wordt in de toto als NAC en Willem II ook voor de bijl gaan
Ach, dan noemen we de GGD gewoon GBD, de Gouden Brabant Divisie.
pi_35743920
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:12 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ach, dan noemen we de GGD gewoon GBD, de Goeie Brabant Divisie.
P$V zijn we dan immers kwijt
  maandag 6 maart 2006 @ 13:24:29 #293
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35771926
Volgens mij stopt Gouden Gids volgend jaar met de sponsoring, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...

NAC en Willem II zullen zich wel handhaven.. Wellicht dat Willem II de nacompetitie nog wel ontloopt..
pi_35774844
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:24 schreef Springsteen27 het volgende:
Volgens mij stopt Gouden Gids volgend jaar met de sponsoring, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...
Klopt
  maandag 6 maart 2006 @ 15:17:56 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35775393
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt
De GGD expert weet dat wel.
Planning:
-
pi_35775642
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De GGD expert weet dat wel.
Den Bosch kan het weeeten, we zijn er geweest
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:05:45 #297
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_35851512
Vitesse is de volgende..heeeeeeeeeeeeeeeeee..heeeeeeeeeee!!
pi_35852205
Heb je er toch meer vertrouwen in dan ik...
pi_35852235
RBC heeft er ooit eens gewonnen, maar dat zal nu niet gebeuren verwacht ik.
sig verwijderd door FA
pi_35852266
Meer dan eens zelfs toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')