Geld van de gemeente is overheidsgeld = mijn geld = betaald door alle fans van alle clubs!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Promovendus het volgende:
[..]
No offence taken. Maar daar zit het hem dus ook. Het is niet de zoveelste keer. Wel voor een aantal clubs, maar voor RBC is dit de eerste keer dat ze met een tekort zitten. De lening waarop ze aflossen is de hypotheek op het (eigen) stadion. Nu is de hypotheek gewoon weer op de originele waarde van het stadion.
Hoewel ik dus begrijp dat dit soort verhalen al vaak zijn gehoord, is niet ieder verhaal hetzelfde. Allereerst zijn de bedragen stukken lager, en ten tweede is er geen euro gemeenschapsgeld in gegaan. Ten derde zijn er geen overige lijken uit de kast komen vallen, openheid van zaken is dus meteen gegeven, voordat het onoplosbaar werd. (afkloppen...)
Een dooddoener natuurlijk, Beschouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Ja, ja. En straks kan RBC het niet aflossen. En dan?
Waarom niet? Zo is het juist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Jasza het volgende:
Ajax AmsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaamVeel succes morgen boys, hoeveel mensen komen er mee. Ik gok 5 of 6?:P
Op dit moment is daar nog geen sprake van, en ik denk dat RBC wijs genoeg is om er weer bovenop te komenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Beschouw het volgende:
MrDoegewoon, ik ben t helemaal met je eens. Maar niemand moet zeggen dat het geen gemeenschapsgeld is dat de gemeente Roosendaal (eventueel) in RBC stopt.
quote:01 U start in de Borchwerf en rijdt 246 m naar de Stepvelden.
02 Verlaat nu de Borchwerf en sla links af de Stepvelden in. Volg deze weg voor 773 m.
03 Verlaat de Stepvelden en ga bij oprit Ind. Borchwerf (20) de A17 op in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A17. Volg de A17 voor 11.34 km.
04 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Noordhoek van snelweg. U gaat hier van de A17 naar de A59 in de richting van Rotterdam, Dordrecht, A59. Volg de A59 voor 30.58 km
05 U moet van snelweg veranderen bij verkeersknooppunt Knooppunt Hooipolder. U gaat van de A59 naar de A27. Volg deze A27 voor 50.20 km.
06 Verander bij verkeersknooppunt Knooppunt Rijnsweerd van snelweg. U gaat hier van de A27 naar de A28 in de richting van A28, Rijnsweerd, Veemarkt. Volg de A28 voor 173.04 km
07 U verlaat de A28 bij afrit Vries (35) in de richting van Zuidlaren en vervolgt uw route op de . Volg deze weg voor 348 m.
08 Neem de rotondeN386 en verlaat deze bij de 3. afrit. Dit is de Vriezerweg (N386).
09 Vervolg uw route voor 8.42 km op de Vriezerweg (N386).
10 U rijdt nu Tynaarlo (De Groeve) binnen.
11U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Vriezerweg (N386), gaat nu over in de Hunzeweg (N386). Volg deze weg voor 941 m.
12 Verlaat nu de Hunzeweg (N386) en sla rechts af de Semsweg (N962) in. Volg deze weg voor 378 m.
13 U verlaat nu Tynaarlo (De Groeve).
14 U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Semsweg (N962), gaat nu over in de N962. Volg deze weg voor 3.91 km.
15 Verlaat nu de N962 en sla rechts af de Kielsterachterweg (N385) in. Volg deze weg voor 2.33 km.
16 Verlaat nu de Kielsterachterweg (N385) en sla rechts af de Veendammerweg (N963) in. Volg deze weg voor 3.37 km.
17 Verlaat nu de Veendammerweg (N963) en sla rechts af de Langeleegte in. Volg deze weg voor 13 m.
18 U bent na 285.94 km en 3:05 h op uw bestemming, de Langeleegte aangekomen.
Euh nee, waren er hooguit 25 ofzo, 3/4e van dat uitvak is een vak voor Ajax supporters tegen clubs als RBC hequote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uitvak zat vol, hoorde ik. Misschien wel de laatste keer in de Arena in jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |