dat ligt aan jou hoorquote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.quote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
wie is huubke dan?quote:op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef braun het volgende:
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.
wat hij zegt!quote:op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef harrynack het volgende:
stervende hoeren kanker tvp
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:32 schreef the900 het volgende:
vinden jullie die kachel nou nog steeds zo leuk?
maf volk.
kachel.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!quote:
ik doe het in het dagelijks leven ook, met mijn kornuiten die het nog steeds even grappig vinden als ik.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!!
!
1
ergens in de edisonstraat?quote:op vrijdag 2 december 2005 08:34 schreef renz0r het volgende:
juah!!!! deeltje 5, jubileum topic...meet!
hey, puike usericon!quote:op vrijdag 2 december 2005 11:01 schreef anthonyzeus het volgende:
om in traditie en eer van dit topic te blijven...
kèèèèèèèèènker káchel.....
quote:op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef anthonyzeus het volgende:
er was net bij mijn werk een vrachtwagen van janssen vervoersbedrijf en zn...er kwam een man uitlopen, hij had kort haar, een louche figuur was het...ik had bij voorbaat al rare ideën bij de man....toen deed hij zijn klep open...
[afbeelding]
mijn hart keerde om, dacht aan cees...en een warm gevoel vulde mijn lichaam...ik mocht hem wel!
daar is inderdaad onduidelijkheid over. maar ik denk dat zijn officiële doopnaam cornelis is en zijn roepnaam keesquote:
jank niet....burger!quote:op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef dementor het volgende:
hier gaat dus ons belastinggeld naar toe.
maar hebben we d´r plezier van, ofnie?quote:op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef dementor het volgende:
hier gaat dus ons belastinggeld naar toe.
ach het is leuker om naar te kijken dan de betuwe lijnquote:op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
maar hebben we d´r plezier van, ofnie?
het zijn trouwens krieltjes. check maar de verpakking.quote:op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef zijle het volgende:
ik heb besloten om vandaag geheel in de geest van kees, aardappeltjes, sprojtes en euh... sloahvink te gaan eten![]()
ik durf niet...quote:op vrijdag 2 december 2005 16:02 schreef xtravical het volgende:
bel je toch zelf -_-
hij neemt direct op
ik denk eerder dat hij zo opgenomen zou hebben:quote:op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef zijle het volgende:
hoe nam hij op dan? of nam ruud op: met ruud... goffedomme
wat is het nummer dan?quote:op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef xtravical het volgende:
ja?
lo, met wie spreek ik?
cees
cees van die kankerkachel?
ja die ja
nou ik heb diep respect voor jou en je taalgebruik en zou je nog 1 keer speciaal
voor mij kankerkachel willen zeggen ?
jahoorkanker ku.. kankerkachel :\
nou bedankt he ;d later
daag
dat was et gesprek dus
je kachelt me de woorden uit de mond...quote:op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!!
!
1
geef 'm de link van dit topic.quote:op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef xtravical het volgende:
erm ik bel zo nog wel een keer
maar moet je wel ff zeggen wat ik moet zeggen want verder dan een kankerkachel kom ik ff niet
zal ik eerlijk zijn?ja,dat zie ik zeker voor me!!!whahahahahah!!!!!quote:op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef xtravical het volgende:
ja hey cees..
ga ff naar stervende hoeren kankerkachel - deel 5
zie je et al voor je ¬_¬?
wehehehequote:op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef thunderice het volgende:
haha ik belde 'm net op en hijs is echt grappig haha
ik vroeg zo: ben jij van die kankerkachel? *andre hazes op de achtergrond*
''joa dat bennik''
je staat op fok vriend.
''godverdomme wat is dat?''
een website.
''kost dat geld?''
nee tuurlijk niet
''oh dan zalk wel n's ff gaan praten''.
nah kees doe je kallem an?
''ja bedankt''
''houdoe''
![]()
![]()
![]()
gej bent de bestequote:op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef xtravical het volgende:
ik zal em nu wel ff bellen dan en opnemen
quote:op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef thunderice het volgende:
haha ik belde 'm net op en hijs is echt grappig haha
...
![]()
![]()
![]()
"stervende hoeren kankertelefoon"quote:
"doar gan die gaste van kpn nog wa van heure!"quote:op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef ludosanders het volgende:
[..]
"stervende hoeren kankertelefoon"
is goedquote:op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef xtravical het volgende:
ik doe dat zo wel maar hij neemt atm niet op -_-
dus als je nou eens dat nummer weg zou halen in je nieuwe post en mijn quote..
dan bel ik em zo wel, ik zou ook niet meer opnemen als ik door 20 man gebeld wordt :/
sorryquote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
geen telefoonnummers hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
oke laten we beginnen met de vragenlijst!quote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef xtravical het volgende:
nou ik neem dat telefoontje wel op me dan
for kees' sake;you are right.quote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
geen telefoonnummers hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
wat vond jezelf van de tv uitzending?quote:op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef xtravical het volgende:
hoe is het met die lamlul ruud? heeft je broer ruud nog steeds de kriebelziekte?
is het nog steeds een boerenlul lamlul omdat hij met antiek loopt te rommelen?
sorteerd hij nog pallets? of is hij hogerop gegaan sinds zijn tv-performance?
heeft hij al kasten voor zijn auto'tjes??![]()
heeft huubke inderdaad al met mieke gebalt?![]()
heeft hij die dominicaanse "natte" nog een keer gepakt?
heeft hij "nog nooit zo goed genaaid" sinds de afleveringen?
hoe is het met zijn lievelings dvd? kan hij die uitbrengen/kopiëren zodat wij hem kunnen zien??
step on it dude!quote:op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef xtravical het volgende:
vandaag, morgen of het einde van de week
we moeten sowieso ff een vragenlijstje ofzo he
voor de rest doe ik dat gebel wel en ik zal et wel opnemen ook
hoi keesquote:op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef fonzarelli het volgende:
trouwens nog een bedankje voor degene die assen op videogoogle heeft gegooid! tvp
+1quote:op vrijdag 2 december 2005 17:44 schreef renz0r het volgende:
voor in de op!!!
de post van pool op pagina 1 en de post vanyvonne hier een paar postst boven
/einde mededeling.
he hoe heet die website eigenlijk, waarbij je dit kunt doenquote:
http://www.myheritage.com/fp/company/tryfacerecognition.php?s=1&u=g0〈=enquote:op zaterdag 3 december 2005 14:27 schreef falco het volgende:
[..]
he hoe heet die website eigenlijk, waarbij je dit kunt doen?
dat had ik gister ook gedaan en kreeg hetzelfde resultaat, ook met die vent van beetje stelen beetje zuipen kreeg ik ook een leuke uitslagquote:
dat is wel heul verantwoordelijk!quote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
ik heb er lang over nagedacht gister nacht met een fles bacardi.. en ik denk dat ik snap hoe hij pallets op naam zet. het zijn geen lege pallets maar pallets met troep erop voor klanten dus hij sorteert op klantnaam
ik hoop dat ie een heftruck heeftquote:op zondag 4 december 2005 13:15 schreef ludosanders het volgende:
en erg zwaar. lege pallets gaat nog wel, maar als deze helemaal vol staan.
onjuist. kees werkt waarschijnlijk bij een firma als deze: http://www.palamatic.com/(...)pallets/pallets2.htmquote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
ik heb er lang over nagedacht gister nacht met een fles bacardi.. en ik denk dat ik snap hoe hij pallets op naam zet. het zijn geen lege pallets maar pallets met troep erop voor klanten dus hij sorteert op klantnaam
quote:op zondag 4 december 2005 13:25 schreef braun het volgende:
[..]
onjuist. kees werkt waarschijnlijk bij een firma als deze: http://www.palamatic.com/(...)pallets/pallets2.htm
hij is dus vermoedelijk werkzaam bij een bedrijf dat oude/versleten pallets opkoopt, ze repareert en ze dan weer verkoopt alszijnde nieuwe pallets. de rol van kees in dit hele proces is het sorteren van de verschillende pallet types, want ja, pallets hebben een naam. ik schaam mij dat ik dit weet.
ik vond 'm wat te controversieel.quote:op zondag 4 december 2005 14:28 schreef neo2000 het volgende:
braun, je moslimavatar, wat doe je? of heeft mehmet die frikandel al gebracht?
hopelijk niet op alfabetische volgorde.quote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
quote:op zondag 4 december 2005 21:44 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
hopelijk niet op alfabetische volgorde.
nee geen opas uit spanje | ja wel natte spaanse sloeriesquote:op zondag 4 december 2005 22:49 schreef blue_mnm het volgende:
zou kees trouwens een "o" of een "+" op z'n deur hebben. ik wil trouwens niet weten hoe t er aan toe gaat morgen " in huize kees" , (cadeautjes door z'n schoorsteen) (stervende hoeren kanker open haard) ?![]()
dat bedoel ik juist.quote:op zondag 4 december 2005 21:48 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
dan verwacht je dat kees het alfabet kent?
wat een vreselijke minachting voor kees!!quote:op maandag 5 december 2005 09:29 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist.![]()
als de pallets op alfabetische volgorde moet worden gesorteerd, maakt kees er een kankerzooitje van.
helemaal eens!quote:op maandag 5 december 2005 09:43 schreef anthonyzeus het volgende:
[..]
wat een vreselijke minachting voor kees!!![]()
ik geloof toch echt wel dat hij minimaal tot groep 8 op school heeft gezeten, daar zijn ouders vast niet gek zijn!! en als ruud zelfs een opleiding heeft gehad...zal die van kees vast niet uitgebleven zijn...
puh...schamen jullie je niet??!? dat jullie zo'n minachting hebben voor goede hardwerkende mensen als kees!? stel je voor dat pallet-sorteerders als kees er niet zouden zijn....dan zou je allerlei verschillende pallets krijgen....en dan?!?!?!?!
en een lamlul met de kriebelziektequote:op maandag 5 december 2005 09:54 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
helemaal eens!
ruud is zelfs tegelzetter en timmerman enzo... hij is alleen zn papieren kwijt
dit zijn mijn remixen, die "echte 1e" was maar een korte van 20 sec. en niet zo'n leuke, die is uit de op weggelaten.quote:op maandag 5 december 2005 15:26 schreef drdentz het volgende:
hah, die is 2e remix veranderd ofzo? eerst was het toch kees met een lage stem "steeerveeende hoeeereeeen" en gehoest erdoorheen, nu is het gehijg van de spaanse en kees die zn verhaaltje vertelt! waar is die oude geblevende nieuwe is trouwens ook supergoed.. vooral het eind "zonder ziekte dan. de kriebelziekte"
![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:37 schreef maddoxx het volgende:
jaja hier hebk een nieuwe
[afbeelding]
sambal bij?nee,wel een bende appelmoes.quote:op maandag 5 december 2005 20:19 schreef sterke_yerke het volgende:
straks is kees zo beroemd, komen er allemaal japanners met fototoestel, een rondleiding langs kees zijn huis krijgen
dat lijkt me wel lachenquote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef falco het volgende:
he kom op! wie gaat er vanavond kees bellen en het gesprek opnemen?
"dèh zou lache zijn!"quote:op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef maddoxx het volgende:
[..]
je bedoeld:
dat lijkt me wel lachen heur !
"al is het maar 20 miljoen ofzo."quote:op dinsdag 6 december 2005 08:23 schreef dementor het volgende:
we moeten kees bellen en hem ervan overtuigen de lotterij gewonnen te hebben.
ik he het hem zo gegunt!quote:op dinsdag 6 december 2005 08:35 schreef braun het volgende:
[..]
"al is het maar 20 miljoen ofzo."
of wat zegt ie ook alweer voor astronomisch bedrag?
quote:op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef maddoxx het volgende:
[..]
nee!
ik heb 'm dat zoe gere gegunt!
je bedoelt:quote:op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef maddoxx het volgende:
[..]
je bedoeld:
dat lijkt me wel lachen heur !
quote:op maandag 5 december 2005 18:37 schreef maddoxx het volgende:
jaja hier hebk een nieuwe
[afbeelding]
ja, dat viel mij ook gelijk op.quote:op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef veldmuis het volgende:
vinden jullie ook dat huubke zo vreemd praat, alsof ie moet schijten en interessant aan het vertellen is tegelijk ofzo?
21:38quote:op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef braun het volgende:
[..]
ja, dat viel mij ook gelijk op.
vooral: "omdat ze zelf ook zoveel lult." komt er érg belabberd uit. echt alsof er een dikke stront dwars zit.
gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.quote:op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef maddoxx het volgende:
vanaf nu weurd er alleen nog mer in zien toal gesproke hé
vo zoiet moogde van mij een opmerking krijge zenne want dees neigt na rascismequote:op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef braun het volgende:
[..]
gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.
of in beschaafd ossisch: zunne.quote:op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef braun het volgende:
[..]
gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.
die jas heeft maikuul ookquote:op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef maddoxx het volgende:
ja boeie hij zegt het zo ook
[afbeelding]
[afbeelding]
dan is ie ook zo zat als een malle volgens mij.quote:op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef drdentz het volgende:
dat vind ik zo'n vage scene op het eind, de zingende kees met ontbloot bovenlijf
toen kwam hij volgens mij net uit dat café.quote:op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef drdentz het volgende:
dat vind ik zo'n vage scene op het eind, de zingende kees met ontbloot bovenlijf
inderdaad. in de aflevering zegt kees ook dat die spaanse op vakantie is tot 20 januari.quote:op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef maddoxx het volgende:
dat is een andere hoer
neenquote:op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef rool.and.the.gang het volgende:
is kees nu naar zijn favoriete hoer geweest? ja toch?
idd same here. dit was gewoon een andere natte sloeriequote:op woensdag 7 december 2005 03:37 schreef maddoxx het volgende:
3 of 4 keer maar ?
komop zeg ik heb deze aflevering al 70 keer gezien ofzo !
ik ben een kees fan
indien dit op waarheid berust lijkt het mij duidelijk dat je hier even wat meer details van de ontmoeting zal moeten doorspelen.quote:op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef halfgedraaide het volgende:
ik was ze vandaag tegen gekomen!!![]()
ben je ook besmet met het stervende hoeren kankerkachel-virus?quote:op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef trents het volgende:
oh lieve help... dit is geweldig. ik heb die aflevering net gezien.![]()
![]()
ik zag die hoerenloper (hoe heet ie ook alweer) met huubke lopen in eindhoven in de stad. gewoon samen met elkaar druk aan het ouwehoeren.quote:op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef siemen het volgende:
[..]
indien dit op waarheid berust lijkt het mij duidelijk dat je hier even wat meer details van de ontmoeting zal moeten doorspelen.
heb je ze aangeraakt?quote:op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
ik zag die hoerenloper (hoe heet ie ook alweer) met huubke lopen in eindhoven in de stad. gewoon samen met elkaar druk aan het ouwehoeren.![]()
beter een tienrittenkaart naar de hoeren.quote:op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef picht het volgende:
zullen we eens met zijn allen op visite gaan bij kees? we kunnen hem dan een pallet kado doen.
klinkt lekker hoor.quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
khad ook weer es niks te doen en kwam sample van kees tegen ....![]()
http://punnik.nl/fok/punnik-kachel.mp3
tis maar een preview , geen idee of het nummer ooit af komt![]()
ik denk het wel.quote:op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef damzkieee het volgende:
[..]
ben je ook besmet met het stervende hoeren kankerkachel-virus?welkom!
zeer tof!quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
werkelijk geweldig!quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
5 downloads tot nu toequote:op donderdag 8 december 2005 22:03 schreef rainboww het volgende:
die krijge van de week gelijk nog een remix te heure!
►cocain' cees & hugh' huupke ◄
presents:
► in da pimpin' pallet club ◄
[afbeelding]
mp3 listen link: --komt later, met dank aan @home--
mp3 download link: http://rapidshare.de (max. 14 d/l's per uur)
geweldig.quote:op donderdag 8 december 2005 22:03 schreef rainboww het volgende:
die krijge van de week gelijk nog een remix te heure!
►cocain' cees & hugh' huupke ◄
presents:
► in da pimpin' pallet club ◄
[afbeelding]
mp3 listen link: --komt later, met dank aan @home--
mp3 download link: http://rapidshare.de (max. 14 d/l's per uur)
ik denk heel weinig soeps.quote:op donderdag 8 december 2005 23:29 schreef halfgedraaide het volgende:
wat heeft huubke eigenlijk voor een baan?![]()
ik zag in een ander topic trouwens het telefoonnummer van kees. heeft iemand daar nou al heen gebeld voor een telefonisch interview?quote:
je hebt er wel een lekker nummertje van gemaaktquote:op donderdag 8 december 2005 23:43 schreef punnik het volgende:
-update-![]()
http://punnik.nl/fok/punnik-stervendehoerekankerkachel.mp3
je moet toch wat he![]()
quote:op donderdag 8 december 2005 23:43 schreef punnik het volgende:
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
hij is goed!quote:op donderdag 8 december 2005 23:43 schreef punnik het volgende:
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
edit: hij is al in het .txt bestandjequote:op donderdag 8 december 2005 23:43 schreef punnik het volgende:
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
zo, heb hem eindelijk ook kunnen uploaden bij putfile.com!quote:
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
-update-![]()
je moet toch wat he![]()
donequote:op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef rainboww het volgende:
[..]
zo, heb hem eindelijk ook kunnen uploaden bij putfile.com!
cocain' cees vs hugh' huupke - in da pimpin' pallet club
misschien dat renz0r de link in de op kan fixen.
neenee, sterven hoeren kankerscooter.quote:op vrijdag 9 december 2005 09:13 schreef edvandeberg het volgende:
als kees en huubke samen zouden overlijden bij een ongeluk tijdens het boeken op de scooter ofzo, zouden ze dan ook een graf delen?
ik stel me er dan zoiets bij voor:
[afbeelding]
quote:op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef falco het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/kankerkachel
ik heb 'm wat aangepast.quote:op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef falco het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/kankerkachel
ik bedacht me net dat ze misschien wel eerder kans hebben in hun slaap te overlijden door koolmonidevergiftiging vanwege een slecht functionerende combiketel!quote:op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef trents het volgende:
[..]
neenee, sterven hoeren kankerscooter.
quote:op vrijdag 9 december 2005 13:58 schreef edvandeberg het volgende:
ik bedacht me net dat ze misschien wel eerder kans hebben in hun slaap te overlijden door koolmonidevergiftiging vanwege een slecht functionerende combiketel!
fixed.quote:op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef trents het volgende:
hmm ik heb een foutje gemaakt op wiki, even editen.
bel kees dan even dat ie het kankerkachelhok goed lucht!quote:
quote:op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
bel kees dan even dat ie het kankerkachelhok goed lucht!
"goedenmiddag, met trents van het fok! forum, afdeling onz. spreek ik met dhr kees van de velde? ja? goedzo. kunt u het raam in de ruimte bij de combiketel op een kier zetten?"
-"de watte?"
"sorry, ik bedoel de kankerkachel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |