dat ligt aan jou hoorquote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.quote:op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef #ANONIEM het volgende:
ging het nou trouwens alleen om dat stukje van kankerkachel? ik begrijp er namelijk nog steeds geen zak van.
wie is huubke dan?quote:op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef braun het volgende:
het gaat om 'probleemwijken' van sbs6 in het algemeen, maar kees, ruud en huubke in het bijzonder.
wat hij zegt!quote:op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef harrynack het volgende:
stervende hoeren kanker tvp
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:32 schreef the900 het volgende:
vinden jullie die kachel nou nog steeds zo leuk?
maf volk.
kachel.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:34 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
ach, om een kachel raak je niet gauw uitgelachen, zeg ik altijd maar.
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!quote:
ik doe het in het dagelijks leven ook, met mijn kornuiten die het nog steeds even grappig vinden als ik.quote:op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!!
!
1
ergens in de edisonstraat?quote:op vrijdag 2 december 2005 08:34 schreef renz0r het volgende:
juah!!!! deeltje 5, jubileum topic...meet!
hey, puike usericon!quote:op vrijdag 2 december 2005 11:01 schreef anthonyzeus het volgende:
om in traditie en eer van dit topic te blijven...
kèèèèèèèèènker káchel.....
quote:op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef anthonyzeus het volgende:
er was net bij mijn werk een vrachtwagen van janssen vervoersbedrijf en zn...er kwam een man uitlopen, hij had kort haar, een louche figuur was het...ik had bij voorbaat al rare ideën bij de man....toen deed hij zijn klep open...
[afbeelding]
mijn hart keerde om, dacht aan cees...en een warm gevoel vulde mijn lichaam...ik mocht hem wel!
daar is inderdaad onduidelijkheid over. maar ik denk dat zijn officiële doopnaam cornelis is en zijn roepnaam keesquote:
jank niet....burger!quote:op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef dementor het volgende:
hier gaat dus ons belastinggeld naar toe.
maar hebben we d´r plezier van, ofnie?quote:op vrijdag 2 december 2005 14:31 schreef dementor het volgende:
hier gaat dus ons belastinggeld naar toe.
ach het is leuker om naar te kijken dan de betuwe lijnquote:op vrijdag 2 december 2005 14:44 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
maar hebben we d´r plezier van, ofnie?
het zijn trouwens krieltjes. check maar de verpakking.quote:op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef zijle het volgende:
ik heb besloten om vandaag geheel in de geest van kees, aardappeltjes, sprojtes en euh... sloahvink te gaan eten![]()
ik durf niet...quote:op vrijdag 2 december 2005 16:02 schreef xtravical het volgende:
bel je toch zelf -_-
hij neemt direct op
ik denk eerder dat hij zo opgenomen zou hebben:quote:op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef zijle het volgende:
hoe nam hij op dan? of nam ruud op: met ruud... goffedomme
wat is het nummer dan?quote:op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef xtravical het volgende:
ja?
lo, met wie spreek ik?
cees
cees van die kankerkachel?
ja die ja
nou ik heb diep respect voor jou en je taalgebruik en zou je nog 1 keer speciaal
voor mij kankerkachel willen zeggen ?
jahoorkanker ku.. kankerkachel :\
nou bedankt he ;d later
daag
dat was et gesprek dus
je kachelt me de woorden uit de mond...quote:op vrijdag 2 december 2005 01:54 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die uitgelachen raken om deze hilarische zinssnedes. het is toch hartstikke grappig ze te pas en te onpas te gebruiken!!
!
1
geef 'm de link van dit topic.quote:op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef xtravical het volgende:
erm ik bel zo nog wel een keer
maar moet je wel ff zeggen wat ik moet zeggen want verder dan een kankerkachel kom ik ff niet
zal ik eerlijk zijn?ja,dat zie ik zeker voor me!!!whahahahahah!!!!!quote:op vrijdag 2 december 2005 16:28 schreef xtravical het volgende:
ja hey cees..
ga ff naar stervende hoeren kankerkachel - deel 5
zie je et al voor je ¬_¬?
wehehehequote:op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef thunderice het volgende:
haha ik belde 'm net op en hijs is echt grappig haha
ik vroeg zo: ben jij van die kankerkachel? *andre hazes op de achtergrond*
''joa dat bennik''
je staat op fok vriend.
''godverdomme wat is dat?''
een website.
''kost dat geld?''
nee tuurlijk niet
''oh dan zalk wel n's ff gaan praten''.
nah kees doe je kallem an?
''ja bedankt''
''houdoe''
![]()
![]()
![]()
gej bent de bestequote:op vrijdag 2 december 2005 16:33 schreef xtravical het volgende:
ik zal em nu wel ff bellen dan en opnemen
quote:op vrijdag 2 december 2005 16:30 schreef thunderice het volgende:
haha ik belde 'm net op en hijs is echt grappig haha
...
![]()
![]()
![]()
"stervende hoeren kankertelefoon"quote:
"doar gan die gaste van kpn nog wa van heure!"quote:op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef ludosanders het volgende:
[..]
"stervende hoeren kankertelefoon"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |