Anders ga je als Zwarte Pietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet wel een beetje aan mijn reputatie denken, dus als ik undercoverkledij weet te vinden ga ik mee.
Voorlopig misschien.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat veilig in Woensel-west?
Veel plezier in Eindhoven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:11 schreef veldmuis het volgende:
De bedoeling is om te verzamelen op station Eindhoven Beukenlaan, rond 14.00 vertrekken we vanaf daar te voet naar de Edisonstraat, waar we op bezoek zullen gaan bij Kees. Daarna gaan we een hapje eten bij de snackbar, da's ongeveer de buurman van Kees, dus dat komt ook goed!
Na die vette hap gaan we nog even bij Kees langs, een van z'n favo DVDtjes bekijken.
De meeting wordt afgesloten bij d'n overkant, een haske gezellige kroeg in hartje Eindhoven..
Zeker mee:
veldmuis
Misschien:
Zeker niet:
Geen ideequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |