gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.quote:op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef maddoxx het volgende:
vanaf nu weurd er alleen nog mer in zien toal gesproke hé
vo zoiet moogde van mij een opmerking krijge zenne want dees neigt na rascismequote:op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef braun het volgende:
[..]
gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.
of in beschaafd ossisch: zunne.quote:op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef braun het volgende:
[..]
gij proat meer maastrichts, gek. toffe brabanders zeggen geen 'zien', maar 'zèn'.
die jas heeft maikuul ookquote:op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef maddoxx het volgende:
ja boeie hij zegt het zo ook
[afbeelding]
[afbeelding]
dan is ie ook zo zat als een malle volgens mij.quote:op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef drdentz het volgende:
dat vind ik zo'n vage scene op het eind, de zingende kees met ontbloot bovenlijf
toen kwam hij volgens mij net uit dat café.quote:op woensdag 7 december 2005 00:15 schreef drdentz het volgende:
dat vind ik zo'n vage scene op het eind, de zingende kees met ontbloot bovenlijf
inderdaad. in de aflevering zegt kees ook dat die spaanse op vakantie is tot 20 januari.quote:op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef maddoxx het volgende:
dat is een andere hoer
neenquote:op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef rool.and.the.gang het volgende:
is kees nu naar zijn favoriete hoer geweest? ja toch?
idd same here. dit was gewoon een andere natte sloeriequote:op woensdag 7 december 2005 03:37 schreef maddoxx het volgende:
3 of 4 keer maar ?
komop zeg ik heb deze aflevering al 70 keer gezien ofzo !
ik ben een kees fan
indien dit op waarheid berust lijkt het mij duidelijk dat je hier even wat meer details van de ontmoeting zal moeten doorspelen.quote:op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef halfgedraaide het volgende:
ik was ze vandaag tegen gekomen!!![]()
ben je ook besmet met het stervende hoeren kankerkachel-virus?quote:op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef trents het volgende:
oh lieve help... dit is geweldig. ik heb die aflevering net gezien.![]()
![]()
ik zag die hoerenloper (hoe heet ie ook alweer) met huubke lopen in eindhoven in de stad. gewoon samen met elkaar druk aan het ouwehoeren.quote:op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef siemen het volgende:
[..]
indien dit op waarheid berust lijkt het mij duidelijk dat je hier even wat meer details van de ontmoeting zal moeten doorspelen.
heb je ze aangeraakt?quote:op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
ik zag die hoerenloper (hoe heet ie ook alweer) met huubke lopen in eindhoven in de stad. gewoon samen met elkaar druk aan het ouwehoeren.![]()
beter een tienrittenkaart naar de hoeren.quote:op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef picht het volgende:
zullen we eens met zijn allen op visite gaan bij kees? we kunnen hem dan een pallet kado doen.
klinkt lekker hoor.quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
khad ook weer es niks te doen en kwam sample van kees tegen ....![]()
http://punnik.nl/fok/punnik-kachel.mp3
tis maar een preview , geen idee of het nummer ooit af komt![]()
ik denk het wel.quote:op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef damzkieee het volgende:
[..]
ben je ook besmet met het stervende hoeren kankerkachel-virus?welkom!
zeer tof!quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
werkelijk geweldig!quote:op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef punnik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |