is goedquote:op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef xtravical het volgende:
ik doe dat zo wel maar hij neemt atm niet op -_-
dus als je nou eens dat nummer weg zou halen in je nieuwe post en mijn quote..
dan bel ik em zo wel, ik zou ook niet meer opnemen als ik door 20 man gebeld wordt :/
sorryquote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
geen telefoonnummers hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
oke laten we beginnen met de vragenlijst!quote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef xtravical het volgende:
nou ik neem dat telefoontje wel op me dan
for kees' sake;you are right.quote:op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
geen telefoonnummers hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
wat vond jezelf van de tv uitzending?quote:op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef xtravical het volgende:
hoe is het met die lamlul ruud? heeft je broer ruud nog steeds de kriebelziekte?
is het nog steeds een boerenlul lamlul omdat hij met antiek loopt te rommelen?
sorteerd hij nog pallets? of is hij hogerop gegaan sinds zijn tv-performance?
heeft hij al kasten voor zijn auto'tjes??![]()
heeft huubke inderdaad al met mieke gebalt?![]()
heeft hij die dominicaanse "natte" nog een keer gepakt?
heeft hij "nog nooit zo goed genaaid" sinds de afleveringen?
hoe is het met zijn lievelings dvd? kan hij die uitbrengen/kopiëren zodat wij hem kunnen zien??
step on it dude!quote:op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef xtravical het volgende:
vandaag, morgen of het einde van de week
we moeten sowieso ff een vragenlijstje ofzo he
voor de rest doe ik dat gebel wel en ik zal et wel opnemen ook
hoi keesquote:op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef fonzarelli het volgende:
trouwens nog een bedankje voor degene die assen op videogoogle heeft gegooid! tvp
+1quote:op vrijdag 2 december 2005 17:44 schreef renz0r het volgende:
voor in de op!!!
de post van pool op pagina 1 en de post vanyvonne hier een paar postst boven
/einde mededeling.
he hoe heet die website eigenlijk, waarbij je dit kunt doenquote:
http://www.myheritage.com/fp/company/tryfacerecognition.php?s=1&u=g0〈=enquote:op zaterdag 3 december 2005 14:27 schreef falco het volgende:
[..]
he hoe heet die website eigenlijk, waarbij je dit kunt doen?
dat had ik gister ook gedaan en kreeg hetzelfde resultaat, ook met die vent van beetje stelen beetje zuipen kreeg ik ook een leuke uitslagquote:
dat is wel heul verantwoordelijk!quote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
ik heb er lang over nagedacht gister nacht met een fles bacardi.. en ik denk dat ik snap hoe hij pallets op naam zet. het zijn geen lege pallets maar pallets met troep erop voor klanten dus hij sorteert op klantnaam
ik hoop dat ie een heftruck heeftquote:op zondag 4 december 2005 13:15 schreef ludosanders het volgende:
en erg zwaar. lege pallets gaat nog wel, maar als deze helemaal vol staan.
onjuist. kees werkt waarschijnlijk bij een firma als deze: http://www.palamatic.com/(...)pallets/pallets2.htmquote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
ik heb er lang over nagedacht gister nacht met een fles bacardi.. en ik denk dat ik snap hoe hij pallets op naam zet. het zijn geen lege pallets maar pallets met troep erop voor klanten dus hij sorteert op klantnaam
quote:op zondag 4 december 2005 13:25 schreef braun het volgende:
[..]
onjuist. kees werkt waarschijnlijk bij een firma als deze: http://www.palamatic.com/(...)pallets/pallets2.htm
hij is dus vermoedelijk werkzaam bij een bedrijf dat oude/versleten pallets opkoopt, ze repareert en ze dan weer verkoopt alszijnde nieuwe pallets. de rol van kees in dit hele proces is het sorteren van de verschillende pallet types, want ja, pallets hebben een naam. ik schaam mij dat ik dit weet.
ik vond 'm wat te controversieel.quote:op zondag 4 december 2005 14:28 schreef neo2000 het volgende:
braun, je moslimavatar, wat doe je? of heeft mehmet die frikandel al gebracht?
hopelijk niet op alfabetische volgorde.quote:op zondag 4 december 2005 13:07 schreef barracupracuda het volgende:
quote:op zondag 4 december 2005 21:44 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
hopelijk niet op alfabetische volgorde.
nee geen opas uit spanje | ja wel natte spaanse sloeriesquote:op zondag 4 december 2005 22:49 schreef blue_mnm het volgende:
zou kees trouwens een "o" of een "+" op z'n deur hebben. ik wil trouwens niet weten hoe t er aan toe gaat morgen " in huize kees" , (cadeautjes door z'n schoorsteen) (stervende hoeren kanker open haard) ?![]()
dat bedoel ik juist.quote:op zondag 4 december 2005 21:48 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
dan verwacht je dat kees het alfabet kent?
wat een vreselijke minachting voor kees!!quote:op maandag 5 december 2005 09:29 schreef edvandeberg het volgende:
[..]
dat bedoel ik juist.![]()
als de pallets op alfabetische volgorde moet worden gesorteerd, maakt kees er een kankerzooitje van.
helemaal eens!quote:op maandag 5 december 2005 09:43 schreef anthonyzeus het volgende:
[..]
wat een vreselijke minachting voor kees!!![]()
ik geloof toch echt wel dat hij minimaal tot groep 8 op school heeft gezeten, daar zijn ouders vast niet gek zijn!! en als ruud zelfs een opleiding heeft gehad...zal die van kees vast niet uitgebleven zijn...
puh...schamen jullie je niet??!? dat jullie zo'n minachting hebben voor goede hardwerkende mensen als kees!? stel je voor dat pallet-sorteerders als kees er niet zouden zijn....dan zou je allerlei verschillende pallets krijgen....en dan?!?!?!?!
en een lamlul met de kriebelziektequote:op maandag 5 december 2005 09:54 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
helemaal eens!
ruud is zelfs tegelzetter en timmerman enzo... hij is alleen zn papieren kwijt
dit zijn mijn remixen, die "echte 1e" was maar een korte van 20 sec. en niet zo'n leuke, die is uit de op weggelaten.quote:op maandag 5 december 2005 15:26 schreef drdentz het volgende:
hah, die is 2e remix veranderd ofzo? eerst was het toch kees met een lage stem "steeerveeende hoeeereeeen" en gehoest erdoorheen, nu is het gehijg van de spaanse en kees die zn verhaaltje vertelt! waar is die oude geblevende nieuwe is trouwens ook supergoed.. vooral het eind "zonder ziekte dan. de kriebelziekte"
![]()
quote:op maandag 5 december 2005 18:37 schreef maddoxx het volgende:
jaja hier hebk een nieuwe
[afbeelding]
sambal bij?nee,wel een bende appelmoes.quote:op maandag 5 december 2005 20:19 schreef sterke_yerke het volgende:
straks is kees zo beroemd, komen er allemaal japanners met fototoestel, een rondleiding langs kees zijn huis krijgen
dat lijkt me wel lachenquote:op maandag 5 december 2005 19:14 schreef falco het volgende:
he kom op! wie gaat er vanavond kees bellen en het gesprek opnemen?
"dèh zou lache zijn!"quote:op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef maddoxx het volgende:
[..]
je bedoeld:
dat lijkt me wel lachen heur !
"al is het maar 20 miljoen ofzo."quote:op dinsdag 6 december 2005 08:23 schreef dementor het volgende:
we moeten kees bellen en hem ervan overtuigen de lotterij gewonnen te hebben.
ik he het hem zo gegunt!quote:op dinsdag 6 december 2005 08:35 schreef braun het volgende:
[..]
"al is het maar 20 miljoen ofzo."
of wat zegt ie ook alweer voor astronomisch bedrag?
quote:op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef maddoxx het volgende:
[..]
nee!
ik heb 'm dat zoe gere gegunt!
je bedoelt:quote:op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef maddoxx het volgende:
[..]
je bedoeld:
dat lijkt me wel lachen heur !
quote:op maandag 5 december 2005 18:37 schreef maddoxx het volgende:
jaja hier hebk een nieuwe
[afbeelding]
ja, dat viel mij ook gelijk op.quote:op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef veldmuis het volgende:
vinden jullie ook dat huubke zo vreemd praat, alsof ie moet schijten en interessant aan het vertellen is tegelijk ofzo?
21:38quote:op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef braun het volgende:
[..]
ja, dat viel mij ook gelijk op.
vooral: "omdat ze zelf ook zoveel lult." komt er érg belabberd uit. echt alsof er een dikke stront dwars zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |