Ik schakel nu pas in, maar ze zitten nog met drinken, dus die zitten er nog wel even. Wat is er precies aan de hand?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef neusaap het volgende:
ben wél benieuwd hoe lang het publiek blijft zitten
Het publiek bestaat uit een heleboel BBN'ers en medewerkers denk ik,quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef neusaap het volgende:
ben wél benieuwd hoe lang het publiek blijft zitten
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, maar ze zitten nog met drinken, dus die zitten er nog wel even. Wat is er precies aan de hand?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.
(o.a. Holland Sport staat op de nominatie om te moeten verdwijnen).
Mathijs las een verklaring voor en weigerde verder aan de uitzending mee te werken en liep weg.![]()
Tja, grappig. Het is serieus, mensen raken hun baan kwijt, het treft zoveel mensen. Alles wordt omgegooid zonder overleg.quote:
Nouja zeg, je hoeft het ook weer niet zo serieus te nemenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Tja, grappig. Het is serieus, mensen raken hun baan kwijt, het treft zoveel mensen. Alles wordt omgegooid zonder overleg.
Ik vind 'keigrappig' niet echt een term hiervoor eigenlijk, het is niet één presentator die dit zomaar even beslist, er zitten misschien wel 20 man daar op de achtergrond die dit ook besloten hebben.
Geniet er nog maar even van. Holland Sport moet ook verdwijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie dit maar niet flikt maandag bij Holland Sport![]()
Ja inderdaad en soms ook nog mooie vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Kom je teminsten op tv daar
Weet het. Echt schandaligquote:Op donderdag 1 december 2005 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Holland Sport moet ook verdwijnen
Je kan dit zeker makenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef BdR het volgende:
Dat je een arbeidsconflict heb, okee. Maar dit kan je toch niet maken, het publiek en de kijkers zo laten zitten...?![]()
![]()
De jakhalzen. Ze hebben een item in het programma. Het zijn dus gewoon medewerkers.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een mongolen in dat zwarte pak. Wat moeten die voorstellen? Aandacht studentjes ofzo?
quote:114 Teletekst do 01 dec
Medewerkers Nederland 3 in actie
HILVERSUM Medewerkers van de VARA,VPRO
en NPS,de omroepen die op Nederland 3
uitzenden,voeren actie tegen de plannen
van de omroepen om zendgemachtigden hun
eigen 'thuisnet' te ontnemen.Vanochtend
verstoorden actievoerende medewerkers
een vergadering van Publieke Omroep.
In het VARA-programma 'De Wereld draait
door' zijn alleen beelden te zien van
het publiek.Ook in andere programma's
op Nederland 3 wordt actie gevoerd.
Publieke Omroep wil dat omroepen vanaf
najaar 2006 al naar gelang het genre
worden verspreid over de drie publieke
netten.Zo wil PO meer kijkers bedienen
en ook meer STER-inkomsten binnenhalen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.
(o.a. Holland Sport staat op de nominatie om te moeten verdwijnen).
Mathijs las een verklaring voor en weigerde verder aan de uitzending mee te werken en liep weg.![]()
Er zal toch wel een of andere presentator aanwezig zijn op het "media park" ??quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef NanKing het volgende:
Die mensen in zwart pak waren waarschijnlijk gasten lol.
Voor de rest vind ik dit wel een strakke actie van mathijs 14.gif.
Laat de publieke omroep maar even voelen.
Ik snap alleen niet dat alle mensen blijven zitten. Volgens mij is het nu nog 3 kwartier mensen kijken op ned. 3 hehe.
Je moet het programma eens wat vaker kijken, dat zijn de jakhalzen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een mongolen in dat zwarte pak. Wat moeten die voorstellen? Aandacht studentjes ofzo?
Dit dient een goed doel snorremansquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waarom heb ik dit programma nog aanstaan?
Waarom blijven die mensen zitten?
Waarom kijken we met zn allen er nog naar?
Waarom is dit niet kansloos?
Oja die groep die van die ''leipe'' ackties uithaalt.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef BigFire het volgende:
[..]
De jakhalzen. Ze hebben een item in het programma. Het zijn dus gewoon medewerkers.
trouwens, meer info op de site: http://actie.vara.nl/
Whehe, ja, jouw belastinggeldquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef KonnieKipke het volgende:
hahaha, dat kost geld!
Kan ik me eerst nog wel douchenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef achterop23 het volgende:
Om 19:30 weer meer info
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef achterop23 het volgende:
Om 19:30 weer meer info
Je hoeft echt niet te tekenen hoor, voor zo'n showtje. Desalniettemin staan ze temelijk voor paal, ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een lamme takken, allereerst is het kut voor het publiek dat er zit en ze moeten doen waar ze voor getekend hebben.
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een lamme takken, allereerst is het kut voor het publiek dat er zit en ze moeten doen waar ze voor getekend hebben.
Waarom ging drie en een half jaar geleden de Sonja Barend-aflevering waar ik aanwezig was wél gewoon door!? Ik had ook wel legendarisch publiek willen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.
Nee. Van de Raad van Bestuur moet zo'n 50% van de he huidige programma's weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef sportfreak het volgende:
De VARA wil dit programma wegens bezuinigingen schrappen.
En uit protest is er vandaag geen uitzending.
Geweldige actie dit. Ik kijk dit programma nooit maar zapte toevallig voorbij toen Mathijs van Nieuwkerk de sitiuatie uitlegde.
Yeh, maar zomaar cancellen gaat denk ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef the-bloody-mob het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te tekenen hoor, voor zo'n showtje. Desalniettemin staan ze temelijk voor paal, ja.
Ze moeten zich schamen, naar een show van die linkse honden gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.
nog een minuut of 20quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef kanaiken het volgende:
hoe lang duurt dit?
Dat zijn geen studenten, maar medewerkers, zak hooiquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef achterop23 het volgende:
die studenten in het zwart klapten niet :S
Voor de gemiddelde Fok!ker misschien niet maar voor de niet-zo-gemiddelde Fok!ker wel en dat is nou net waar het om gaat. Mooie programma's die de niet-zo-gemiddelde Fok!ker aanspreken maar niet door de massa worden bekeken dreigen te verdwijnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als ik de gemiddelde fokker zo inschat is de meerderheid voor de plannen van de publieke omroep. Zo slecht zijn die plannen helemaal niet.
Idd, slim aangepaktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef SkaterSam het volgende:
Gewoon weer hetzelfde
Dit programma trekt vandaag de hoogste kijkcijfers ooit![]()
Uhm...misschien blijven ze daar zitten vanwege de GRATIS drank?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Murray het volgende:
Dat publiek blijft daar ook gewoon zitten?
Ik was echt allang weggelopen?
maar jij bent vreemdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Murray het volgende:
Dat publiek blijft daar ook gewoon zitten?
Ik was echt allang weggelopen?
fijn, maar ze klapten niet iigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zijn geen studenten, maar medewerkers, zak hooi
Owkee, bedanktquote:
Man, dit heeft niks met links of rechts te makenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef the-bloody-mob het volgende:
Okee. Die linkse huillie's hebben hun punt. 't Is goed zo.
Tuurlijk wel! Alles wat publiek is is links! Net als De Kogel!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Man, dit heeft niks met links of rechts te maken
ENKELE UREN VOOR DEZE UITZENDING.... grmblquote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef eduard112 het volgende:
wat stond er nou onderin het beeld? ik kijk steeds te laat om het te lezen :s
De Kogel! En de linkse media! En Marcel van Dam! En Henk! Vooral Henk!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Alles wat publiek is is links! Net als De Kogel!
Wat een kulverhaal, je snapt er echt geen zak van.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Potus het volgende:
Het is duidelijk dat Vara-programmamakers het plan niet hebben gelezen, maar blind varen op wat er in de kranten staat en dat is allemaal weer gebaseerd op een persbericht van VPRO en VARA, die ook duidelijk het plan niet hebben gelezen.
Ja, ik heb het plan wel gelezen.
Nergens in het plan staat dat er ook maar 1 programmatitel verdwijnt.
Als gewoon doorgegaan wordt met het huidige thuisnetmodel zijn de tekorten in 2007 (bezuinigingen van het kabinet en dalende Sterinkomsten) groter dan in het plan van de Raad van Bestuur. Als er dus niets gebeurt, moeten er meer programma's weg en dus ook meer VARA-programma's.
Vanochtend hebben VARA-medewerkers actie gevoerd bij een vergadering waarbij de Raad van Bestuur aanwezig was. Daar hebben ze afgesproken ik geloof volgende week een bijeenkomst tussen Raad en programmamakers te beleggen. Dan nu een heilige verontwaardiging tonen is een beetje huichelachtig.
In het plan van de Raad van Bestuur komt de kijker centraal te staan, net als bij de VRT en bij de BBC. Die kijker ziet die identiteit van de meeste omroepverenigingen toch niet maar krijgt als het plan doorgaat als het goed is wel een publieke omroep waarin hij zich veel beter herkent.
Het plan gaat vooral uit van een herschikking van bestaande programma's. Dat er 50 procent moet verdwijnen is dus onzin. Maar ja, de VARA-medewerkers hadden immers het plan niet gelezen. Jammer, beetje sneue actie zo
Maar ja, de VARA-medewerkers hebben vanochtend ook niet oog in oog gestaan en met Harm Bruins Slot of zoquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Potus het volgende:
Maar ja, de VARA-medewerkers hadden immers het plan niet gelezen. Jammer, beetje sneue actie zo
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Potus het volgende:
In het plan van de Raad van Bestuur komt de kijker komende reclame-inkomsten centraal te staan, net als bij de VRT en bij de BBC.
dit treft meerdere programs, Paul de Leeuw heeft vanochtend ook al geprotesteerd door met andere medewerkers de vergaderzaal van die beslissers binnen te vallen en te zeggen dat ze wilde vergaderen in de zaal tegen hun plannen, na een half uur zijn ze alsnog vertrokken.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:33 schreef St.Domo het volgende:
ik kijk elke avond trouw en zo nog velen met mij....
dus denk dat er wel meer mensen "wakker" van liggen...zonde...
Wil jij dat bank 1 per direct de studio uit moet?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Dementor het volgende:
We kijken nu naar de Big Brother versie van de Vara.
Die vergelijking met de BBC is dan ook kul.quote:
Ik heb de voorstel schema's gezien, slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Die vergelijking met de BBC is dan ook kul.
Nederland 1 - Nederland A - wordt straks een slap aftreksel van RTL 4.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:39 schreef Verbal het volgende:
Zou Twee Voor Twaalf wel doorgaan? Die zitten midden in een competitie, die kunnen toch niet zomaar een uitzending laten vervallen?
V.
Ga ik jou zien manquote:
Mmmh, heb ik niet langs zien komenquote:
Wat een bullshit. Er gaat wel degelijk de helft weg, zoniet meer. En er wordt niet naar de kijker gekeken, maar naar de ADVERTEERDER. Het wordt een commerciele publieke omroep.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Potus het volgende:
Het is duidelijk dat Vara-programmamakers het plan niet hebben gelezen, maar blind varen op wat er in de kranten staat en dat is allemaal weer gebaseerd op een persbericht van VPRO en VARA, die ook duidelijk het plan niet hebben gelezen.
Ja, ik heb het plan wel gelezen.
Nergens in het plan staat dat er ook maar 1 programmatitel verdwijnt.
Als gewoon doorgegaan wordt met het huidige thuisnetmodel zijn de tekorten in 2007 (bezuinigingen van het kabinet en dalende Sterinkomsten) groter dan in het plan van de Raad van Bestuur. Als er dus niets gebeurt, moeten er meer programma's weg en dus ook meer VARA-programma's.
Vanochtend hebben VARA-medewerkers actie gevoerd bij een vergadering waarbij de Raad van Bestuur aanwezig was. Daar hebben ze afgesproken ik geloof volgende week een bijeenkomst tussen Raad en programmamakers te beleggen. Dan nu een heilige verontwaardiging tonen is een beetje huichelachtig.
In het plan van de Raad van Bestuur komt de kijker centraal te staan, net als bij de VRT en bij de BBC. Die kijker ziet die identiteit van de meeste omroepverenigingen toch niet maar krijgt als het plan doorgaat als het goed is wel een publieke omroep waarin hij zich veel beter herkent.
Het plan gaat vooral uit van een herschikking van bestaande programma's. Dat er 50 procent moet verdwijnen is dus onzin. Maar ja, de VARA-medewerkers hadden immers het plan niet gelezen. Jammer, beetje sneue actie zo
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er gaat wel degelijk de helft weg, zoniet meer. En er wordt niet naar de kijker gekeken, maar naar de ADVERTEERDER. Het wordt een commerciele publieke omroep.
Je wil niet weten hoe goed ik dat snap. Niets doen is dodelijk en alleen op Nederland 1 functioneert het thuisnetmodel en we schijnen nog meer tv-zenders te hebben. Je kunt niet met droge ogen beweren dat het thuisnetmodel "enorm goed functioneert" als dat op tweederde van de zenders niet functioneert.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kulverhaal, je snapt er echt geen zak van.
Dit plan is dodelijk en de Raad van Bestuur zet iedereen maar onder druk met hun programmeringsmodel terwijl het thuismodel enorm goed functioneert, zeker op Nederland 1.
De programmamakers hebben groot gelijk met hun acties(ja, ik ook )
Plan lezen en dan je woorden inslikken.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er gaat wel degelijk de helft weg, zoniet meer. En er wordt niet naar de kijker gekeken, maar naar de ADVERTEERDER. Het wordt een commerciele publieke omroep.
Ik had je zo hoog zitten.quote:
Maar het is gelul om te doen alsof je het voor de kijker doet want dat is niet zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:58 schreef Potus het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe goed ik dat snap. Niets doen is dodelijk en alleen op Nederland 1 functioneert het thuisnetmodel en we schijnen nog meer tv-zenders te hebben. Je kunt niet met droge ogen beweren dat het thuisnetmodel "enorm goed functioneert" als dat op tweederde van de zenders niet functioneert.
En of je het wil of niet, de VRT en de BBC programmeren, op Nederland C na (daar heeft de BBC trouwens een digitaal kanaal voor), hetzelfde, maar dan zonder reclame.
Wil je de reclame afschaffen? Prima. Hou dan rekening met 200 miljoen minder budget voor de publieke omroep, die niet, ik herhaal, niet door Den Haag zal worden gecompenseerd, zelfs niet wanneer PvdA en CDA in 2007 (dan is het eigenlijk al te laat) aan de macht komen. Voordat zij een nieuwe wet in elkaar gefabriekt hebben en die wet door Eerste en Tweede Kamer heen is (reken gerust op een jaar of 2) dan is de patiënt al lang overleden.
Of we gooien de reclame er uit en donderen er een net af. Moet je eens zien hoeveel programma's er dan sneuvelen.
Sorry, maar ik nodig je uit om hier op de redacties, vanmiddag bv. voor 200 van mijn collega's die bij elkaar waren, dit te vertellen. Je wordt echt weggehoond. En terecht.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef Potus het volgende:
[..]
Ik had je zo hoog zitten.
Hoe kan je nou beweren dat de Raad van Bestuur commercieel gaat programmeren als er als het programmeringsmodel draait minder reclame is dan nu? Het plan probeert de schade beperkt te houden door de netten voor de KIJKER te optimaliseren. Is de kijker niet degene die via de inkomstenbelasting de publieke omroep betaalt? Zou die niet een optimale omroep mogen hebben?
Alsof de commerciële aanpak gegarandeerd werktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:58 schreef Potus het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe goed ik dat snap. Niets doen is dodelijk en alleen op Nederland 1 functioneert het thuisnetmodel en we schijnen nog meer tv-zenders te hebben. Je kunt niet met droge ogen beweren dat het thuisnetmodel "enorm goed functioneert"
De PO's laten de plannen opnieuw doorrekenen, ook de andere modellen en geven zich echt niet zomaar gewonnen voor de enorme druk die de RvB nu ineens op de zaak zet. Ze spelen het spelletje echt heel erg laag. Ik denk dat Bruins Slot het niet lang meer gaat meemaken op deze manier.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alsof de commerciële aanpak gegarandeerd werkt
Maar het probleem is niet dat de PO-medewerkers niets willen veranderen, het probleem is dat er de afgelopen dagen een plan is uitgelekt waarover verder niets is gecommuniceerd en dat over twee weken als een onomkeerbare oekase wordt neergeplempt. In het plan wordt geschermd met cijfers zonder onderbouwing, en verder nog met cijfers die ze liever weglaten. Verder worden er nogal onzuivere vergelijkingen gemaakt met andere landen. Niets doen, maar dit? Dacht het niet.
V.
Op de radio zitten alle omroepen al lang op verschillende zenders, dus daar is het programmeringsmodel al lang een feit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar het is gelul om te doen alsof je het voor de kijker doet want dat is niet zo.
De omroepen worden echt kapot gemaakt zo. Ze moeten zich van de politiek profileren en hebben zich daarop ingesteld maar de Raad van Bestuur wil totaal iets anders.
Als je mensen wilt motiveren dan moet je het echt zo doen.
Ik weet dat je er verstand van hebt maar wel op een ambtelijke en formele manier, ik denk dat je ondreshcat wat dit met de vloer en de kijkers doet. Dit soort plannen zijn echt de doodsteek, die worden allemaal door ambtenaren verzonnen zonder gevoel voor het medium.
Om over de radio nog maar te zwijgen![]()
Volgens mij is dat toch echt onzin. Het lijkt er eerder op dat bepaalde figuren binnen de PO hun manier van tv-maken hebben verheven tot de manier en alles wat niet in hun straatje past is per definitie slecht. En ja, als je bij voorbaat met die instelling programma's maakt is het inderdaad wachten op de ondergang.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet dat je er verstand van hebt maar wel op een ambtelijke en formele manier, ik denk dat je ondreshcat wat dit met de vloer en de kijkers doet. Dit soort plannen zijn echt de doodsteek, die worden allemaal door ambtenaren verzonnen zonder gevoel voor het medium.
Ga binnenkort maar de Raad van Bestuur weghonen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, maar ik nodig je uit om hier op de redacties, vanmiddag bv. voor 200 van mijn collega's die bij elkaar waren, dit te vertellen. Je wordt echt weggehoond. En terecht.
Het plan is er niet voor de kijker. Het is er voor het geld. Nederland A wordt een tweede RTL4 en zal over 3 jaar niet meer bestaan en dan heb je echt een publiek omroepghetto.
Hier is echt niks optimaals aan, alleen verwarrend om zoveel verschillende signalen uit te zenden en dwars op de politieke signalen te gaan staan.
Ik heb het HELE plan gelezen. Ik heb ook het voorgestelde business TV schema gezien.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:58 schreef Potus het volgende:
[..]
Plan lezen en dan je woorden inslikken.
Nou... en da's een gigantisch succes. Kijk maar naar Radio 3.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef Potus het volgende:
[..]
Op de radio zitten alle omroepen al lang op verschillende zenders, dus daar is het programmeringsmodel al lang een feit.
Wijs eens aan waar dat in het plan staat.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Potus, je liegt dat je barst. Er sneuvelen heel wat belangrijke programma's - juist de profileringsprogramma's. Het is laf om dat te ontkennen. De NCRV kan nauwelijks nog levensbeschouwelijke programma's maken wat ze juist van de politiek wel moet doen. Er klopt echt geen hout van.
Het is niet gebaseerd op emotie, juist niet.
Daar zijn programmamakers in het algemeen wel voorstander van ja. Beter dan dit semi-commerciele geneuzel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Potus het volgende:
[..]
Ga binnenkort maar de Raad van Bestuur weghonen.
Medy's plan gaat overigens uit van een programmeringsmodel in 2008, maar je bedoelt ongetwijfeld de dagdromen van de PvdA en het CDA over een reclamevrije omroep met ruimhartige compensatie. Datzelfde CDA stemt nu voor een wet die voorziet in de uitbreiding van het reclameregime bij de publieke omroep. Veel schizofrener kan het niet. De VVD is ook voor een reclamevrije omroep, maar dan mag er meteen een net van af. Is dat de bedoeling?
En wat is er mis met het voorbeeldschema? Mis je wat programma's?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik heb het HELE plan gelezen. Ik heb ook het voorgestelde business TV schema gezien.
Heel Hilversum staat in rep en roer. Lul aub niet uit je bek!
De vorige keer dat er wat werd veranderd, werden we getracteerd op het "verbeterd thuisnetmodel." Daarvan had Kijk en Luisteronderzoek van voorspeld dat het drie procent lager kijktijdaandeel op zou leveren. Onzin, riepen de omroepdirecteuren. En lo and behold: KLO had gewoon gelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:21 schreef Verbal het volgende:
Het grappige (ironische, whatever) is dat de argumenten die NU worden gehanteerd, bij de vorige plannen ook werden gehanteerdNice going
V.
Integendeel, het ies erg overzichtelijk en logisch. 2 voor 12 op A, Per Seconde Wijzer op B, net als That's The Question, en Lingo staat weer op A. O ja, na 2 voor 12 komt er nog een kennisquiz. Geweldige programmering. Logisch ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:21 schreef Potus het volgende:
[..]
En wat is er mis met het voorbeeldschema? Mis je wat programma's?
Heel veel. En dat is dan nog het begin.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:21 schreef Potus het volgende:
[..]
En wat is er mis met het voorbeeldschema? Mis je wat programma's?
Aan dat dat programmeervoorbeeld is geen boekhouder aan te pas gekomen maar mensen die meer weten van wie er naar wat voor programma kijkt dan wij. Dat jij een ander idee hebt over het samenstellen van een tv-avond dan de mensen die er wel verstand van hebben wil dus, het ligt voor de hand, niet betekenen dat je er ook daadwerkelijk verstand van hebt.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Integendeel, het ies erg overzichtelijk en logisch. 2 voor 12 op A, Per Seconde Wijzer op B, net als That's The Question, en Lingo staat weer op A. O ja, na 2 voor 12 komt er nog een kennisquiz. Geweldige programmering. Logisch ook
Maar ja, als boekhouders gaan programmeren
V.
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef Potus het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar dat in het plan staat.
Ik vind het overigens niet erg aangenaam dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik lieg namelijk niet. Misschien moet ik je maar even laten uitrazen?
Wat is er mis met een lager kijktijdaandeel in een omroepsysteem dat snel verandert.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Potus het volgende:
[..]
De vorige keer dat er wat werd veranderd, werden we getracteerd op het "verbeterd thuisnetmodel." Daarvan had Kijk en Luisteronderzoek van voorspeld dat het drie procent lager kijktijdaandeel op zou leveren. Onzin, riepen de omroepdirecteuren. En lo and behold: KLO had gewoon gelijk.
Welk deel van voorbeeldschema van een willekeurige winterweek begrijp je niet? Het VOORBEELD-gedeelte wellicht? Ze hadden zo een schema kunnen maken met al die programma's die je mist, en dan had je weer geklaagd dat de programma's die er eerder op stonden, zouden verdwijnen. Als er helemaal geen schema was gemaakt dan had je geklaagd dat het een vaag plan is, en dat de RvB niet eens in staat is om een voorbeeldschema te maken. Het is dus nooit goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Heel veel. En dat is dan nog het begin.
1. De cijfers van de RvB zijn alleen doorberekend door KLO en niet door externe partijen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef Potus het volgende:
Oh, en de Raad van Bestuur heeft al weken gesmeekt om alternatieve scenario's. Inderdaad bij de omroepdirecteuren. Als die de medewerkers daarover dan niet informeren, is dat dan helemaal de schuld van de Raad van Bestuur?
Ik kan een ding garanderen: als er een alternatief plan komt dat met het thuisnetmodel de schade net zo beperkt houdt als het programmeringsmodel, en dan natuurlijk ook goed doorberekend (wie de cijfers van het RvB-plan niet gelooft daag ik uit met bewijzen te komen dat ze niet kloppen), dan sta ik harder te juichen dan SCH en mag het van mij zo uitgevoerd worden.
Ze had nog ZO beloofd het niet te doenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Astrid Joosten laat nu trouwens haar borsten zien op tv uit protest
Alsof jouw dat wat interesseertquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Astrid Joosten laat nu trouwens haar borsten zien op tv uit protest
Je verwacht ook nog medelijden in je ivoren toren?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef Potus het volgende:
. Het is dus nooit goed.
Het verdwijnen van al die programma's is geen gevolg van het plan maar van de 80 miljoen die het kabinet de PO laat bezuinigen en van de sterk dalende reclame-inkomsten de komende jaren. Ik heb nergens beweerd dat er in het programmeringsmodel geen titels gaan verdwijnen, maar dat er als er niets gebeurt er nog veel meer gaan verdwijnen. Ik heb volgens mij de woorden "de schade beperkt houden" gebruikt (maar ik ben te lui om dat weer terug te zoeken), maar daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.
Nou noem je me alweer een leugenaar: wat weet jij er nou van wat de RvB aan je directeur heeft gevraagd? Laten we hopen dat die druk een creatief en haalbaar alternatief oplevert. Ik zal de eerste zijn die een dergelijk plan omarmt.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
1. De cijfers van de RvB zijn alleen doorberekend door KLO en niet door externe partijen.
2. Er zit nog wel ruimte tussen het programmeringsmodel en het handhaven van het huidige model.
3. Al weken smeken om scenario's? Sorry hoor, hier moet ik heel hard om lachen. De RvB tovert dit uit de hoge hoed en voeren de druk enorm op en leggen de zwarte piet nu bij de omroepdirecteuren en spelen hen heel slim maar vilein tegen elkaar uit. As always.
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.
Moet ik hier serieus op ingaan? Je hebt geen idee wat ik doe en met wie ik allemaal spreek. Je aanname is in ieder geval nogal verkeerd. Net als die over het RvB-lpan, maar laten we vaststellen dat we het helemaal niet eens zijn en dat je besloten hebt het hele plan de diskwalificeren, voorlopig meer op emotie (die ik echt, heel erg, begrijp) dan op onderbouwde diskwalificatie van de cijfers en aannames in het plan.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je verwacht ook nog medelijden in je ivoren toren?
Daal eens neer en praat met wat mensen in plaats van in je rapporten en cijferlijsten te snuffelen![]()
Onzin - het verdwijnen van die programma's is de verantwoordelijkheid van de RvB die liever populaire kutprogramma's wil laten bestaan als TV-toppers dan Schepper & Co.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Potus het volgende:
[..]
Het verdwijnen van al die programma's is geen gevolg van het plan maar van de 80 miljoen die het kabinet de PO laat bezuinigen en van de sterk dalende reclame-inkomsten de komende jaren. Ik heb nergens beweerd dat er in het programmeringsmodel geen titels gaan verdwijnen, maar dat er als er niets gebeurt er nog veel meer gaan verdwijnen. Ik heb volgens mij de woorden "de schade beperkt houden" gebruikt (maar ik ben te lui om dat weer terug te zoeken), maar daar komt het wel op neer.
Ik heb dus niet gelogen, want ik heb niet gezegd wat jij meent dat ik heb gezegd.
Waren we maar weer terug in 1988, dan hadden we nu geen probleem, want iedereen keek toen nog publieke omroep.
Bronquote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Dracaena het volgende:
De leugen regeert staakt ook!!
nee, maar ze zouden best kunnen staken, gaat ook hun ten harte.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Viking84 het volgende:
dat van twee voor twaalf was geen hh, hoor. Die mensen zijn er idd al eerder geweest, maar die zijn in de kwartfinale beland waar vandaag dus een begin meer werd gemaakt.
Staken de andere zenders (ned 1, 2) ook?
Komt nog wel - niet alle acties tegelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik vind het alleen een beetje jammer dat andere omroepen zich er niet bij aansluiten.
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Ook geen uitzending: "vanwege het zoveelste heilloze plan"
Chapeau, bravo.
Laat het publiek maar weten hoe er gesold wordt met hun belastinggeld
Kijk jij naar de Vara dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
Niet betaald van belastinggeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.![]()
IK mag toch hopen dat het verschil tussen reclamebudgetten en belastinggeld zelfs bij jou duidelijk is. Trouwens maken reclamebudgetten het product niet per definitie duurder. Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, van de reclamebudgetten van producten die daardoor duurder zijn
Als ze er met 1 avond actievoeren er voor kunnen zorgen dat er straks weer jaren goede tv kan worden gemaakt lijkt mij dat toch een een goede zet.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef nikk het volgende:
Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.
Ben ik het niet mee eens. Mijn mening maar ook die van SCH is duidelijk. Dat Polus steeds het tegendeel moet bewijzen en daar met argumentatie komt dat ridicuul is is dan weer een tweede. Sommige mensen kunnen een slecht idee goed verkopen. In die zin is Polus uiterst goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...
Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Yep.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?
Da's wel weer waarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef nikk het volgende:
In ieder geval is elke vergelijking tussen belastinggeld en reclamegeld () onzinnig.
Niet dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Toad het volgende:
Pauls Parenavond gaat wel door zo te horen.
Hij komt niet met argumenten aanzetten maar met een kant-en-klaar-plan dat van bovenaf wordt gedropt en gebruikt ook nog eens leugens om het te onderbouwen: bijvoorbeeld dat het niet ten koste zou gaan van programma's en dat het er voor de kijker is. Dat laatste is echt hilarisch. De kijker wordt zo langzamerhand dolgedraaid.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...
Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.quote:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.
Dit intellectuele onafhankelijke journalistieke programma wordt mede-mogelijk gemaakt door OB-tampons.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.
Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik vond de speech van Paul de Leeuw indrukwekkend. Een beetje emotioneel maar wel uit het hart.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Wat is de functie van Potus binnen de PO?
Beleidsmaker van RvB ofzo?
Bij de omroepen is altijd discussie over de vraag of je dit moet doen. Of je actie moet voeren in je eigen programma's. Wij zijn er heel terughoudend in en ik heb er ook heel dubbele gevoelens bij hoe de VARA het doet.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.
ja, zoals bijvoorbeeld.. erh.. "Kaft"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken.
Volgens mij gaat het nu even niet zozeer om een specifiek programma (hoe sympathiek ik je initiatief ook vindt) maar om het totale plaatjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat in dit kader mijn protest-aktie tegen het mogelijk wegbezuinigen van Holland Sport ook wordt opgepikt door wat anderen.
Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
Ik verlaat het omroepgebouw, zwaai je zo naar me Verbal
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelen
V.
Klinkt als een soort van Kulturkammer, zoals ze dat hadden in Nazi-Duitsland. De overheid bepaalt wel wat je mag zien en niet zien...quote:We verliezen zeggenschap over onze programma's en mogen slechts maken wat de Raad van Bestuur bij ons bestelt. We zijn daarmee een productiehuis geworden. Dat druist in tegen alles waardoor wij zijn geworden wie we zijn. Programma's maak je vanuit een bepaalde bezieling, inspiratie en achtergrond. Dat raak je kwijt als je productiehuis wordt. En als de plannen van de Raad van Bestuur een feit zijn, is dat onomkeerbaar.
"Zometeen in Kaft een gesprek met Georgina Verbaan, Xander de Buisonjé treedt op en we praten ook nog met Saskia Noort over haar debuutroman"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef BdR het volgende:
[..]
ja, zoals bijvoorbeeld.. erh.. "Kaft"
Als je de volgende keer maar wel zwaaitquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Een lesbisch dwergje inderdaad.
Ik moest haar overtuigen van het nut van acties Verbal - Aksie Aksie Aksie![]()
sorry![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je de volgende keer maar wel zwaait
V.
Als een onomkeerbare wattes?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:09 schreef Verbal het volgende:
..als een onomkeerbare oekase wordt neergeplempt..
Ahh, het is met een 'z'quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:31 schreef SCH het volgende:
oe·ka·ze (de ~, ~n/~s)
1 bevel dat absoluut moet worden opgevolgd
Klopt, maar aangezien reclame de producten (in principe) niet duurder maakt, maakt dat vrij weinig uit. Belastinggeld daarentegen...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's wel weer waarMaar toch betaal je mee aan de commerciële omroep door producten die je koopt. Je betaalt hoe dan ook.
Ik weet niet wie je bedoelt met 'jullie' maar er wordt 'Jan met de Pet' in ieder geval helemaal niets ontzegd. De commerciele omroepen plus avro en tros en bnn bv zitten vol met vermaak, films, series ed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Ippon het volgende:
Typisch Vara, typisch socialistische aktie. Het is vooral socialistisch om de meerderheid te laten betalen voor de programma's van de elite.
Jan met de Pet heeft helemaal geen behoefte aan socialistische vorming, die wil een pot bier en lekkere wijven op tv. Wie zijn jullie om hen dat te ontzeggen?
Dit zijn de programma's die genoemd worden door de programmamakers en die kennelijk nadrukkelijk wel of niet in de documenten van het bestuur staan als zijnde op de tocht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef nikk het volgende:
Waar staat dat die programma's moeten verdwijnen?
Oh, je praat gewoon de volstrekt neutrale programmamakers na? ALs je het plan nou eens zelf las en dan aanwees waar staat dat die programma's moeten verdwijnen? Ik heb het plan meerdere keren gelezen en ik heb het nog niet kunnen ontedekken. Verras me.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef fayle het volgende:
[..]
Dit zijn de programma's die genoemd worden door de programmamakers en die kennelijk nadrukkelijk wel of niet in de documenten van het bestuur staan als zijnde op de tocht.
woenstijnruiters staat er schijnbaar helemaal niet in, omdat het plan dateert van vóor woestijnruiters (kamerlid in De Ochtenden); zembla en tegenlicht worden gehalveerd, hetgeen financieel en dus ook redactioneel consequenties heeft. DWDD komt ook niet in het voorstel voor.
Wat kan jij ongelofelijk dom lullen zeg. Geen touw aan vast te knopen. Nog een keer dan voor jouw achtergestelde, progressieve hersentjes: "het volk is kotsmisselijk van de socialistische kijk op de wereld die de staatstelevisie geeft; het wil bier zuipen en veel blote tieten zien"quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:01 schreef fayle het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met 'jullie' maar er wordt 'Jan met de Pet' in ieder geval helemaal niets ontzegd. De commerciele omroepen plus avro en tros en bnn bv zitten vol met vermaak, films, series ed.
Het gaat juist om de programma's die níet bij de commercielen uitgezonden worden en die ook hun waarde hebben. Die programma's zijn nu in gevaar, wanneer de kijkcijfers de inhoud gaan dicteren. Korom, niet 'jan met de pet' maar juist diegenen die graag dit soort programma's kijken wordt programma's ontzegd.
overigens, het is niet de vara of de socialisten die de 'meerderheid' laten betalen voor 'programma's van de eilte'. Ten eerste zijn deze programma's niet zozeer elitair als wel kritisch, diepgaand en meer en ten tweede is niet de vara aan de macht in nederland, noch de socialisten die het omroep beleid tot dusver dicteerden. Je zwamt dus.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:19 schreef Ippon het volgende:
Nog een keer dan voor jouw achtergestelde, progressieve hersentjes: "het volk is kotsmisselijk van de socialistische kijk op de wereld die de staatstelevisie geeft; het wil bier zuipen en veel blote tieten zien"
![]()
Je bent blijkbaar niet goed op de hoogte van wat er momenteel bij de omroepen momenteel zelf gebeurt. De omroepen bekijken wat de gevolgen van het ABC-plan voor hen zelf zou betekenen en maken dan alvast plaatjes die ze aan de medewerkers voorleggen. Er valt redelijk te voorspellen hoe het zal gaan en dat betekent dan ook dat er een groot aantal programma's op de tocht komt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:19 schreef Potus het volgende:
[..]
Oh, je praat gewoon de volstrekt neutrale programmamakers na? ALs je het plan nou eens zelf las en dan aanwees waar staat dat die programma's moeten verdwijnen? Ik heb het plan meerdere keren gelezen en ik heb het nog niet kunnen ontedekken. Verras me.
Natuurlijk speelt het behoud van je baan ook mee, is dat zo gek?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:40 schreef nikk het volgende:
Mensen zijn gewoon bang hun baan te verliezen. En er is geen garantie meer dat de omroepen hun programma's afnemen.
Met angst voor achteruitgang van de PO heeft het m.i. niets te maken.
Jij bent waarschijnlijk niet goed op de hoogte wat er gebeurt. Ik heb hier vanmiddag in het gebouw bezorgde programmamakers van Nederland 3 in het gebouw gezien die kwamen praten met de Raad van Bestuur. Na dat gesprek spraken ze heel wat genuanceerder over de plannen van de Raad dan daarvoor. Kennelijk scheelt het als iemand gewoon uitlegt wat de plannen wel en niet inhouden, in plaats van blind te varen op de onzin die de omroepvoorzitters hebben verspreid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet goed op de hoogte van wat er momenteel bij de omroepen momenteel zelf gebeurt. De omroepen bekijken wat de gevolgen van het ABC-plan voor hen zelf zou betekenen en maken dan alvast plaatjes die ze aan de medewerkers voorleggen. Er valt redelijk te voorspellen hoe het zal gaan en dat betekent dan ook dat er een groot aantal programma's op de tocht komt.
Het wordt op Nederland B gewoon te druk - veel van de programma's die hier genoemd worden zijn Nederland B programma's. De fans van de Rijdende Rechter kunnengerust zijn, dat soort programma'skrijgt alle ruimte![]()
Onderbelicht is nog dat de Champions League en Uefa cup naar Nederland C gaan - de jongerenzender, ook al zo'n onvoorstelbare keuze.
Ooh dan val ik (en velen met mij niet onder het volk)quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Wat kan jij ongelofelijk dom lullen zeg. Geen touw aan vast te knopen. Nog een keer dan voor jouw achtergestelde, progressieve hersentjes: "het volk is kotsmisselijk van de socialistische kijk op de wereld die de staatstelevisie geeft; het wil bier zuipen en veel blote tieten zien"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |