Ik schakel nu pas in, maar ze zitten nog met drinken, dus die zitten er nog wel even. Wat is er precies aan de hand?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef neusaap het volgende:
ben wél benieuwd hoe lang het publiek blijft zitten
Het publiek bestaat uit een heleboel BBN'ers en medewerkers denk ik,quote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef neusaap het volgende:
ben wél benieuwd hoe lang het publiek blijft zitten
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in, maar ze zitten nog met drinken, dus die zitten er nog wel even. Wat is er precies aan de hand?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.
(o.a. Holland Sport staat op de nominatie om te moeten verdwijnen).
Mathijs las een verklaring voor en weigerde verder aan de uitzending mee te werken en liep weg.![]()
Tja, grappig. Het is serieus, mensen raken hun baan kwijt, het treft zoveel mensen. Alles wordt omgegooid zonder overleg.quote:
Nouja zeg, je hoeft het ook weer niet zo serieus te nemenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Tja, grappig. Het is serieus, mensen raken hun baan kwijt, het treft zoveel mensen. Alles wordt omgegooid zonder overleg.
Ik vind 'keigrappig' niet echt een term hiervoor eigenlijk, het is niet één presentator die dit zomaar even beslist, er zitten misschien wel 20 man daar op de achtergrond die dit ook besloten hebben.
Geniet er nog maar even van. Holland Sport moet ook verdwijnenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ie dit maar niet flikt maandag bij Holland Sport![]()
Ja inderdaad en soms ook nog mooie vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Kom je teminsten op tv daar
Weet het. Echt schandaligquote:Op donderdag 1 december 2005 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Holland Sport moet ook verdwijnen
Je kan dit zeker makenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef BdR het volgende:
Dat je een arbeidsconflict heb, okee. Maar dit kan je toch niet maken, het publiek en de kijkers zo laten zitten...?![]()
![]()
De jakhalzen. Ze hebben een item in het programma. Het zijn dus gewoon medewerkers.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een mongolen in dat zwarte pak. Wat moeten die voorstellen? Aandacht studentjes ofzo?
quote:114 Teletekst do 01 dec
Medewerkers Nederland 3 in actie
HILVERSUM Medewerkers van de VARA,VPRO
en NPS,de omroepen die op Nederland 3
uitzenden,voeren actie tegen de plannen
van de omroepen om zendgemachtigden hun
eigen 'thuisnet' te ontnemen.Vanochtend
verstoorden actievoerende medewerkers
een vergadering van Publieke Omroep.
In het VARA-programma 'De Wereld draait
door' zijn alleen beelden te zien van
het publiek.Ook in andere programma's
op Nederland 3 wordt actie gevoerd.
Publieke Omroep wil dat omroepen vanaf
najaar 2006 al naar gelang het genre
worden verspreid over de drie publieke
netten.Zo wil PO meer kijkers bedienen
en ook meer STER-inkomsten binnenhalen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Protestaktie van de makers tegen de verdere bezuinigingen bij de Publieke Omroep.
(o.a. Holland Sport staat op de nominatie om te moeten verdwijnen).
Mathijs las een verklaring voor en weigerde verder aan de uitzending mee te werken en liep weg.![]()
Er zal toch wel een of andere presentator aanwezig zijn op het "media park" ??quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef NanKing het volgende:
Die mensen in zwart pak waren waarschijnlijk gasten lol.
Voor de rest vind ik dit wel een strakke actie van mathijs 14.gif.
Laat de publieke omroep maar even voelen.
Ik snap alleen niet dat alle mensen blijven zitten. Volgens mij is het nu nog 3 kwartier mensen kijken op ned. 3 hehe.
Je moet het programma eens wat vaker kijken, dat zijn de jakhalzen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een mongolen in dat zwarte pak. Wat moeten die voorstellen? Aandacht studentjes ofzo?
Dit dient een goed doel snorremansquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waarom heb ik dit programma nog aanstaan?
Waarom blijven die mensen zitten?
Waarom kijken we met zn allen er nog naar?
Waarom is dit niet kansloos?
Oja die groep die van die ''leipe'' ackties uithaalt.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:17 schreef BigFire het volgende:
[..]
De jakhalzen. Ze hebben een item in het programma. Het zijn dus gewoon medewerkers.
trouwens, meer info op de site: http://actie.vara.nl/
Whehe, ja, jouw belastinggeldquote:Op donderdag 1 december 2005 19:18 schreef KonnieKipke het volgende:
hahaha, dat kost geld!
Kan ik me eerst nog wel douchenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef achterop23 het volgende:
Om 19:30 weer meer info
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef achterop23 het volgende:
Om 19:30 weer meer info
Je hoeft echt niet te tekenen hoor, voor zo'n showtje. Desalniettemin staan ze temelijk voor paal, ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een lamme takken, allereerst is het kut voor het publiek dat er zit en ze moeten doen waar ze voor getekend hebben.
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een lamme takken, allereerst is het kut voor het publiek dat er zit en ze moeten doen waar ze voor getekend hebben.
Waarom ging drie en een half jaar geleden de Sonja Barend-aflevering waar ik aanwezig was wél gewoon door!? Ik had ook wel legendarisch publiek willen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.
Nee. Van de Raad van Bestuur moet zo'n 50% van de he huidige programma's weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:08 schreef sportfreak het volgende:
De VARA wil dit programma wegens bezuinigingen schrappen.
En uit protest is er vandaag geen uitzending.
Geweldige actie dit. Ik kijk dit programma nooit maar zapte toevallig voorbij toen Mathijs van Nieuwkerk de sitiuatie uitlegde.
Yeh, maar zomaar cancellen gaat denk ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef the-bloody-mob het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te tekenen hoor, voor zo'n showtje. Desalniettemin staan ze temelijk voor paal, ja.
Ze moeten zich schamen, naar een show van die linkse honden gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat publiek zit in een nu al legendarische uitzending en praten over 25 jaar nog over het feit dat ZIJ er bij waren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |