abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 21:14:10 #226
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_32737665
De leugen regeert ook niet meer , maar nu met een uitgebreidere verklaring.
Oh
pi_32737678
Volgens mij is er een herhaling van 2voor12 uitgezonden ---> de leugen regeert leest nu een statement voor.
pi_32737707
Ook geen uitzending: "vanwege het zoveelste heilloze plan"

Chapeau, bravo.

Laat het publiek maar weten hoe er gesold wordt met hun belastinggeld
  donderdag 1 december 2005 @ 21:17:00 #229
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32737761
Kan er niet wat gesnoeid worden in de salarissen van de RvB?

Wat zouden die lui verdienen, eigenlijk? Dure pakken hadden ze aan, vanochtend. Lelijk maar duur

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32737800
ik sta achter deze acties, hoop dat het helpt!!
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 1 december 2005 @ 21:19:34 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32737846
dat van twee voor twaalf was geen hh, hoor. Die mensen zijn er idd al eerder geweest, maar die zijn in de kwartfinale beland waar vandaag dus een begin meer werd gemaakt.
Staken de andere zenders (ned 1, 2) ook?
Niet meer actief op Fok!
pi_32738084
De leugen regeert staakt ook!!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:28:40 #233
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_32738189
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Dracaena het volgende:
De leugen regeert staakt ook!!
Bron

Ik vind het alleen een beetje jammer dat andere omroepen zich er niet bij aansluiten.
Oh
pi_32738197
Ik verlaat het omroepgebouw, zwaai je zo naar me Verbal
pi_32738218
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Viking84 het volgende:
dat van twee voor twaalf was geen hh, hoor. Die mensen zijn er idd al eerder geweest, maar die zijn in de kwartfinale beland waar vandaag dus een begin meer werd gemaakt.
Staken de andere zenders (ned 1, 2) ook?
nee, maar ze zouden best kunnen staken, gaat ook hun ten harte.
het gaat allemaal zo onduidelijk worden, geen ned.3 is toch ondenkbaar, ben als VARAkijker zo gewend, het is een soort thuis maar helaas mag kennelijk niet zo zijn.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32738281
Respect voor de VARA en VPRO.
Jammer dat de NPS niet mee doet.
pi_32738340
haha strakke actie ben wel na 5 minuten weg gegaan moest nog boodschappen doe nenzo maar ze hebben het dus de hele tijd volgehouden. hulde.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32738345
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Bron

Ik vind het alleen een beetje jammer dat andere omroepen zich er niet bij aansluiten.
Komt nog wel - niet alle acties tegelijk
pi_32738511
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Ook geen uitzending: "vanwege het zoveelste heilloze plan"

Chapeau, bravo.

Laat het publiek maar weten hoe er gesold wordt met hun belastinggeld
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.

Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.

En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
pi_32738576
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.

Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.

En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
Kijk jij naar de Vara dan?
pi_32738644
quote:

[..]

voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.
pi_32738692
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk jij naar de Vara dan?
Vaak genoeg. Ze hebben gewoon leuke programma's hoor. Waarom zou ik niet mogen kijken?
pi_32738772
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.
Niet betaald van belastinggeld.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:50:01 #244
136 V.
pi_32738929
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef nikk het volgende:

[..]

Niet betaald van belastinggeld.
Nee, van de reclamebudgetten van producten die daardoor duurder zijn

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32739009
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, van de reclamebudgetten van producten die daardoor duurder zijn
IK mag toch hopen dat het verschil tussen reclamebudgetten en belastinggeld zelfs bij jou duidelijk is. Trouwens maken reclamebudgetten het product niet per definitie duurder. Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.
  Redactie Sport donderdag 1 december 2005 @ 21:53:39 #246
109131 crew  sportfreak
pi_32739032
quote:

[..]

Als ze er met 1 avond actievoeren er voor kunnen zorgen dat er straks weer jaren goede tv kan worden gemaakt lijkt mij dat toch een een goede zet.

Natuurlijk zijn er mischien andere oplossingen denkbaar maar dit lijkt mij een actie waarmee je in een keer een hoop publiciteit scoort en de directie het hardst treft. Kortom, goede actie.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:59:47 #247
136 V.
pi_32739241
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef nikk het volgende:

Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.
Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32739242
Pauls Parenavond gaat wel door zo te horen. Hij staat wel even stil bij de actie.

De RvB heeft inmiddels boos gereageerd:
http://www.nos.nl/nosjour(...)ederland3_actie.html
pi_32739770
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...

Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Ben ik het niet mee eens. Mijn mening maar ook die van SCH is duidelijk. Dat Polus steeds het tegendeel moet bewijzen en daar met argumentatie komt dat ridicuul is is dan weer een tweede. Sommige mensen kunnen een slecht idee goed verkopen. In die zin is Polus uiterst goed.

Héél veel kritische programma's verdwijnen. Heel veel doelgroep gerichte en publieke omroepen gerichte programma's verdwijnen. Omdat die niet scoren in de commercieel belangrijke 20-49 groep. Tóch moeten ze zich sterker profileren. Nogmaals een voorbeeld. Hoe in GODSVREDENSNAAM, kan een omroep als MAX, dan een programma uitzenden ? Immers is HUN publiek 50+. En toch is het 50+ publiek zo oninteressant als de nete voor de reclame bureau's en dus voor de adverteerders.

Men wil een commerciele omroep van de publieke omroep maken. Dáár sta ik niet achter nee. En ook dat de netten na 50 jaar helemaal omhoop geschopt moeten worden. Sta ik niet achter nee. En ook dat er honderden ontslagen vallen. Sta ik NIET achter nee. En niet dat de omroepen productie maatschappijen worden, sta ik NIET achter nee.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_32739835
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?
Yep.

Overigens speelt de reclame ook mee in het houden van marktaandeel.

Wat dacht jij dan? Dat ze voor de gein miljoenen uitgeven aan reclamejongens?

In ieder geval is elke vergelijking tussen belastinggeld en reclamegeld ( ) onzinnig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')