Bronquote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Dracaena het volgende:
De leugen regeert staakt ook!!
nee, maar ze zouden best kunnen staken, gaat ook hun ten harte.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Viking84 het volgende:
dat van twee voor twaalf was geen hh, hoor. Die mensen zijn er idd al eerder geweest, maar die zijn in de kwartfinale beland waar vandaag dus een begin meer werd gemaakt.
Staken de andere zenders (ned 1, 2) ook?
Komt nog wel - niet alle acties tegelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik vind het alleen een beetje jammer dat andere omroepen zich er niet bij aansluiten.
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Ook geen uitzending: "vanwege het zoveelste heilloze plan"
Chapeau, bravo.
Laat het publiek maar weten hoe er gesold wordt met hun belastinggeld
Kijk jij naar de Vara dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
Niet betaald van belastinggeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.![]()
IK mag toch hopen dat het verschil tussen reclamebudgetten en belastinggeld zelfs bij jou duidelijk is. Trouwens maken reclamebudgetten het product niet per definitie duurder. Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, van de reclamebudgetten van producten die daardoor duurder zijn
Als ze er met 1 avond actievoeren er voor kunnen zorgen dat er straks weer jaren goede tv kan worden gemaakt lijkt mij dat toch een een goede zet.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef nikk het volgende:
Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.
Ben ik het niet mee eens. Mijn mening maar ook die van SCH is duidelijk. Dat Polus steeds het tegendeel moet bewijzen en daar met argumentatie komt dat ridicuul is is dan weer een tweede. Sommige mensen kunnen een slecht idee goed verkopen. In die zin is Polus uiterst goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...
Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Yep.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet per definitie. Denk jij echt dat mensen Coca Cola kopen omdat er reclame voor wordt gemaakt. Dusdanig veel dat die reclame door extra verkopen wordt terugverdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |