Aan dat dat programmeervoorbeeld is geen boekhouder aan te pas gekomen maar mensen die meer weten van wie er naar wat voor programma kijkt dan wij. Dat jij een ander idee hebt over het samenstellen van een tv-avond dan de mensen die er wel verstand van hebben wil dus, het ligt voor de hand, niet betekenen dat je er ook daadwerkelijk verstand van hebt.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Integendeel, het ies erg overzichtelijk en logisch. 2 voor 12 op A, Per Seconde Wijzer op B, net als That's The Question, en Lingo staat weer op A. O ja, na 2 voor 12 komt er nog een kennisquiz. Geweldige programmering. Logisch ook
Maar ja, als boekhouders gaan programmeren
V.
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef Potus het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar dat in het plan staat.
Ik vind het overigens niet erg aangenaam dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik lieg namelijk niet. Misschien moet ik je maar even laten uitrazen?
Wat is er mis met een lager kijktijdaandeel in een omroepsysteem dat snel verandert.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Potus het volgende:
[..]
De vorige keer dat er wat werd veranderd, werden we getracteerd op het "verbeterd thuisnetmodel." Daarvan had Kijk en Luisteronderzoek van voorspeld dat het drie procent lager kijktijdaandeel op zou leveren. Onzin, riepen de omroepdirecteuren. En lo and behold: KLO had gewoon gelijk.
Welk deel van voorbeeldschema van een willekeurige winterweek begrijp je niet? Het VOORBEELD-gedeelte wellicht? Ze hadden zo een schema kunnen maken met al die programma's die je mist, en dan had je weer geklaagd dat de programma's die er eerder op stonden, zouden verdwijnen. Als er helemaal geen schema was gemaakt dan had je geklaagd dat het een vaag plan is, en dat de RvB niet eens in staat is om een voorbeeldschema te maken. Het is dus nooit goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Heel veel. En dat is dan nog het begin.
1. De cijfers van de RvB zijn alleen doorberekend door KLO en niet door externe partijen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef Potus het volgende:
Oh, en de Raad van Bestuur heeft al weken gesmeekt om alternatieve scenario's. Inderdaad bij de omroepdirecteuren. Als die de medewerkers daarover dan niet informeren, is dat dan helemaal de schuld van de Raad van Bestuur?
Ik kan een ding garanderen: als er een alternatief plan komt dat met het thuisnetmodel de schade net zo beperkt houdt als het programmeringsmodel, en dan natuurlijk ook goed doorberekend (wie de cijfers van het RvB-plan niet gelooft daag ik uit met bewijzen te komen dat ze niet kloppen), dan sta ik harder te juichen dan SCH en mag het van mij zo uitgevoerd worden.
Ze had nog ZO beloofd het niet te doenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Astrid Joosten laat nu trouwens haar borsten zien op tv uit protest
Alsof jouw dat wat interesseertquote:Op donderdag 1 december 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Astrid Joosten laat nu trouwens haar borsten zien op tv uit protest
Je verwacht ook nog medelijden in je ivoren toren?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef Potus het volgende:
. Het is dus nooit goed.
Het verdwijnen van al die programma's is geen gevolg van het plan maar van de 80 miljoen die het kabinet de PO laat bezuinigen en van de sterk dalende reclame-inkomsten de komende jaren. Ik heb nergens beweerd dat er in het programmeringsmodel geen titels gaan verdwijnen, maar dat er als er niets gebeurt er nog veel meer gaan verdwijnen. Ik heb volgens mij de woorden "de schade beperkt houden" gebruikt (maar ik ben te lui om dat weer terug te zoeken), maar daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.
Nou noem je me alweer een leugenaar: wat weet jij er nou van wat de RvB aan je directeur heeft gevraagd? Laten we hopen dat die druk een creatief en haalbaar alternatief oplevert. Ik zal de eerste zijn die een dergelijk plan omarmt.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
1. De cijfers van de RvB zijn alleen doorberekend door KLO en niet door externe partijen.
2. Er zit nog wel ruimte tussen het programmeringsmodel en het handhaven van het huidige model.
3. Al weken smeken om scenario's? Sorry hoor, hier moet ik heel hard om lachen. De RvB tovert dit uit de hoge hoed en voeren de druk enorm op en leggen de zwarte piet nu bij de omroepdirecteuren en spelen hen heel slim maar vilein tegen elkaar uit. As always.
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de consequenties van het plan, dat weet jij ook, dat er veel programma's gaan sneuvelen. Jij zegt dat het niet zo is, en dat is dus een leugen, het spijt me, maar zo is het wel.
Moet ik hier serieus op ingaan? Je hebt geen idee wat ik doe en met wie ik allemaal spreek. Je aanname is in ieder geval nogal verkeerd. Net als die over het RvB-lpan, maar laten we vaststellen dat we het helemaal niet eens zijn en dat je besloten hebt het hele plan de diskwalificeren, voorlopig meer op emotie (die ik echt, heel erg, begrijp) dan op onderbouwde diskwalificatie van de cijfers en aannames in het plan.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je verwacht ook nog medelijden in je ivoren toren?
Daal eens neer en praat met wat mensen in plaats van in je rapporten en cijferlijsten te snuffelen![]()
Onzin - het verdwijnen van die programma's is de verantwoordelijkheid van de RvB die liever populaire kutprogramma's wil laten bestaan als TV-toppers dan Schepper & Co.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Potus het volgende:
[..]
Het verdwijnen van al die programma's is geen gevolg van het plan maar van de 80 miljoen die het kabinet de PO laat bezuinigen en van de sterk dalende reclame-inkomsten de komende jaren. Ik heb nergens beweerd dat er in het programmeringsmodel geen titels gaan verdwijnen, maar dat er als er niets gebeurt er nog veel meer gaan verdwijnen. Ik heb volgens mij de woorden "de schade beperkt houden" gebruikt (maar ik ben te lui om dat weer terug te zoeken), maar daar komt het wel op neer.
Ik heb dus niet gelogen, want ik heb niet gezegd wat jij meent dat ik heb gezegd.
Waren we maar weer terug in 1988, dan hadden we nu geen probleem, want iedereen keek toen nog publieke omroep.
Bronquote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Dracaena het volgende:
De leugen regeert staakt ook!!
nee, maar ze zouden best kunnen staken, gaat ook hun ten harte.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:19 schreef Viking84 het volgende:
dat van twee voor twaalf was geen hh, hoor. Die mensen zijn er idd al eerder geweest, maar die zijn in de kwartfinale beland waar vandaag dus een begin meer werd gemaakt.
Staken de andere zenders (ned 1, 2) ook?
Komt nog wel - niet alle acties tegelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik vind het alleen een beetje jammer dat andere omroepen zich er niet bij aansluiten.
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
Ook geen uitzending: "vanwege het zoveelste heilloze plan"
Chapeau, bravo.
Laat het publiek maar weten hoe er gesold wordt met hun belastinggeld
Kijk jij naar de Vara dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit is de meest grove manier van sollen die ik ken. Wanprestatie vanavond. Schande.
Ik mag toch hopen dat het belastinggeld die vanavond door de plee is gespoeld verhaald word op de stakers.
En wat is het allemaal weer lekker objectief en informatief... inderdaad, de leugen regeert
Niet betaald van belastinggeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
voor arbeiders zoals jij hebben we dan ook rtl4/5/6/ sbs6 net5 enz.![]()
IK mag toch hopen dat het verschil tussen reclamebudgetten en belastinggeld zelfs bij jou duidelijk is. Trouwens maken reclamebudgetten het product niet per definitie duurder. Immers wanneer er door middel van reclame geen winstmaximalisatie zou plaatsvinden was die reclame niet gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, van de reclamebudgetten van producten die daardoor duurder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |