nog een minuut of 20quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef kanaiken het volgende:
hoe lang duurt dit?
Dat zijn geen studenten, maar medewerkers, zak hooiquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef achterop23 het volgende:
die studenten in het zwart klapten niet :S
Voor de gemiddelde Fok!ker misschien niet maar voor de niet-zo-gemiddelde Fok!ker wel en dat is nou net waar het om gaat. Mooie programma's die de niet-zo-gemiddelde Fok!ker aanspreken maar niet door de massa worden bekeken dreigen te verdwijnen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als ik de gemiddelde fokker zo inschat is de meerderheid voor de plannen van de publieke omroep. Zo slecht zijn die plannen helemaal niet.
Idd, slim aangepaktquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef SkaterSam het volgende:
Gewoon weer hetzelfde
Dit programma trekt vandaag de hoogste kijkcijfers ooit![]()
Uhm...misschien blijven ze daar zitten vanwege de GRATIS drank?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Murray het volgende:
Dat publiek blijft daar ook gewoon zitten?
Ik was echt allang weggelopen?
maar jij bent vreemdquote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Murray het volgende:
Dat publiek blijft daar ook gewoon zitten?
Ik was echt allang weggelopen?
fijn, maar ze klapten niet iigquote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat zijn geen studenten, maar medewerkers, zak hooi
Owkee, bedanktquote:
Man, dit heeft niks met links of rechts te makenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:32 schreef the-bloody-mob het volgende:
Okee. Die linkse huillie's hebben hun punt. 't Is goed zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |