abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32739880
En trouwens. Zo'n fan ben ik ook niet van het huidige omroep bestel.
Maar de plannen doen alleen maar kwaad.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  donderdag 1 december 2005 @ 22:22:44 #252
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32739986
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef nikk het volgende:

In ieder geval is elke vergelijking tussen belastinggeld en reclamegeld ( ) onzinnig.
Da's wel weer waar Maar toch betaal je mee aan de commerciële omroep door producten die je koopt. Je betaalt hoe dan ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32742181
Publieke omroep
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 december 2005 @ 23:29:26 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32742270
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Toad het volgende:
Pauls Parenavond gaat wel door zo te horen.
Niet dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32742281
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...

Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Hij komt niet met argumenten aanzetten maar met een kant-en-klaar-plan dat van bovenaf wordt gedropt en gebruikt ook nog eens leugens om het te onderbouwen: bijvoorbeeld dat het niet ten koste zou gaan van programma's en dat het er voor de kijker is. Dat laatste is echt hilarisch. De kijker wordt zo langzamerhand dolgedraaid.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:31:13 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32742323
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:27 schreef JohnDope het volgende:
Publieke omroep
Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32742391
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 december 2005 @ 23:36:02 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32742477
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:

Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.
Dit intellectuele onafhankelijke journalistieke programma wordt mede-mogelijk gemaakt door OB-tampons.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32742505
Ik vond de speech van Paul de Leeuw indrukwekkend. Een beetje emotioneel maar wel uit het hart.

Ik zou er nog het volgende aan willen toevoegen, dat is ook wat Potus (die dus letterlijk mede-verantwoordelijk is voor deze plannen, vandaar mijn boosheid op hem) steeds vergeet te melden.

De publieke omroepen zijn er met een opdracht, ze zenden uit van hun achtergrond en dat wordt ze ook door de politiek opgedragen, juist in toenemende mate. Profilering is het sleutelwoord en daar zijn de PO's momenteel hard mee bezig. De vraag naar hun eigen bestaansrecht is zeer actueel en wordt intern enorm bediscussieerd. Het beeld van een PO waarin programmamakers tevreden achterover leunen op kosten van de belastingbetaler is volstrekt achterhaald. Je moet tegenwoordig knokken voor je programma en keihard nadenken waarom je wat maakt. En dat is goed, dat is belangrijk en inspirerend.

De Raad van Bestuur haalt dat in de nieuwe plannen voor een groot deel onderuit. Paul de Leeuw heeft gelijk dat nu vooral wordt ingezet op targets, marktaandelen etc. Niet volstrekt onbelangrijk maar het is niet het geboorterecht van de PO> Die is er ook voor om kleine doelgroepen te bedienen, om zaken naar voren te brengen die riskant, experimenteel, vernieuwend en spannend zijn. Dat verdwijnt. Want de Raad van Bestuur mist visie. Dat is echt wat mist in deze plannen: visie.

Er ligt gewoon geen inhoudelijke visie aan ten grondslag behalve kijkcijfers en marktaandeel. En dat is nou juist niet de grootste opdracht van de PO's. Ik hoop van harte dat de Raad van Bestuur de schellen van de ogen vallen en voor de Publieke Omroep kiest, en voor de kijkers - in plaats van tegen ze.
pi_32742540
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik vond de speech van Paul de Leeuw indrukwekkend. Een beetje emotioneel maar wel uit het hart.
Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:38:29 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32742555
Wat is de functie van Potus binnen de PO?
Beleidsmaker van RvB ofzo?
Poef.....gone! ©golfer
pi_32742566
Ik vraag me af in hoeverre deze plannen nog terug te draaien zijn als Balkenende 2 oprot. Paul de Leeuw had een heel duidelijk en helder betoog dat iedereen kan begrijpen.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32742577
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Wat is de functie van Potus binnen de PO?
Beleidsmaker van RvB ofzo?
Volgens mij heet het officieel beleidsadviseur oid.
pi_32742633
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet dus.
Nee. Hij kondigde het allemaal wel geloofwaardig aan.
pi_32742653
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.
Bij de omroepen is altijd discussie over de vraag of je dit moet doen. Of je actie moet voeren in je eigen programma's. Wij zijn er heel terughoudend in en ik heb er ook heel dubbele gevoelens bij hoe de VARA het doet.

Maar wat wel zo is: het publiek snapt logischerwijs geen hout van al dat Hilversumse geneuzel en na vanavond hopelijk ietsje meer. Het is toch een manier om duidelijk te maken dat er echt iets helemaal fout gaat en dat waardeer ik er wel weer aan. Al blijf ik erbij dat je je zendtijd niet te snel moet gebruiken voor je eigen doelen. Maar deze actie is heel spontaan opgekomen en dat heeft wel wat.
  donderdag 1 december 2005 @ 23:42:40 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32742697
Ik hoop dat in dit kader mijn protest-aktie tegen het mogelijk wegbezuinigen van Holland Sport ook wordt opgepikt door wat anderen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 december 2005 @ 23:44:54 #267
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_32742774
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken.
ja, zoals bijvoorbeeld.. erh.. "Kaft"

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_32742803
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat in dit kader mijn protest-aktie tegen het mogelijk wegbezuinigen van Holland Sport ook wordt opgepikt door wat anderen.
Volgens mij gaat het nu even niet zozeer om een specifiek programma (hoe sympathiek ik je initiatief ook vindt) maar om het totale plaatje
pi_32743280
vermolming, negatieve spiraal, marktaandelen, sterinkomsten, blabla....
pi_32748136
Radio 1- VPRO, gaat de hele ochtend over de omroepproblematiek.
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:47:56 #271
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32748402
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
Ik verlaat het omroepgebouw, zwaai je zo naar me Verbal
Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32748429
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelen

V.
Een lesbisch dwergje inderdaad.

Ik moest haar overtuigen van het nut van acties Verbal - Aksie Aksie Aksie

sorry
pi_32748457
Hey!
Geen grappen over dwergen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_32748467
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 09:51 schreef dwerg het volgende:
Hey!
Geen grappen over dwergen.
Dwergen zijn hartstikke hot man
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:55:21 #275
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32748510
potus heeft een amerikaanse vlag als avatar....

dan kan ie redeneren wattie wil maar ik geloof er toch geen barst meer van.
(lekker bevooroordeeld he? heerlijk!)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')