Da's wel weer waarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef nikk het volgende:
In ieder geval is elke vergelijking tussen belastinggeld en reclamegeld () onzinnig.
Niet dus.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef Toad het volgende:
Pauls Parenavond gaat wel door zo te horen.
Hij komt niet met argumenten aanzetten maar met een kant-en-klaar-plan dat van bovenaf wordt gedropt en gebruikt ook nog eens leugens om het te onderbouwen: bijvoorbeeld dat het niet ten koste zou gaan van programma's en dat het er voor de kijker is. Dat laatste is echt hilarisch. De kijker wordt zo langzamerhand dolgedraaid.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ken het hele plan niet, maar potus komt nog tenminste met argumenten aanzetten...
Aan 10 keer "het is een leugen!" hebben we weinig in een discussie...
Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.quote:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, laten we het in de toekomst verder maar doen met sms-spelletjes en diepgaande uitzendingen van de commerciëlen.
Dit intellectuele onafhankelijke journalistieke programma wordt mede-mogelijk gemaakt door OB-tampons.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken. Kan jij ook doen als jij goede plannen hebt.
Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik vond de speech van Paul de Leeuw indrukwekkend. Een beetje emotioneel maar wel uit het hart.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
Wat is de functie van Potus binnen de PO?
Beleidsmaker van RvB ofzo?
Bij de omroepen is altijd discussie over de vraag of je dit moet doen. Of je actie moet voeren in je eigen programma's. Wij zijn er heel terughoudend in en ik heb er ook heel dubbele gevoelens bij hoe de VARA het doet.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Duidelijk en begrijpbaar voor iedereen verwoordde die het. Denk dat iedereen het wel door heeft nu.
ja, zoals bijvoorbeeld.. erh.. "Kaft"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef JohnDope het volgende:
Commerciele omroepen kunnen ook programma's voor de intellectueel maken.
Volgens mij gaat het nu even niet zozeer om een specifiek programma (hoe sympathiek ik je initiatief ook vindt) maar om het totale plaatjequote:Op donderdag 1 december 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Ik hoop dat in dit kader mijn protest-aktie tegen het mogelijk wegbezuinigen van Holland Sport ook wordt opgepikt door wat anderen.
Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
Ik verlaat het omroepgebouw, zwaai je zo naar me Verbal
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee, dan moet je wel zwaaien, hè, in plaats van met een vertically challenged vrouwspersoon naar buiten te wandelen
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |