Geen flauw idee...quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, los nog daarvan
wat is het doel ervan
en wat gaat Dido er aan overhouden of mee verliezen?
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom ook nog maar ff hallo zeggen voor ik m'n bedje induik
hoi Flugeltjequote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Dag, slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Naat weet het ook...quote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Wup het volgende:
weet Nathalie het nu ook of hebben ze het alweer over iets anders [ sorry versta er niks van]
dus Dido morgen ook.....quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Naat weet het ook...
quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
GNA GNA GNA ... mag ik dan ... GNA GNA GNA ... blijven... GNA GNA GNA .... moet ik ook.. GNA GNA GNA .... meemaken... GNA GNA GNAquote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
script voor donderdag;
we hebben een gelijke stand in de stemuitslag
Dido jij moet nu kiezen, wie moet weg, Roel of Nathalie
als je niet kiest moeten ze allebei weg
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het wel spannendquote:Op maandag 21 november 2005 23:32 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat een vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk saaie avond!
Dat er een flesje bier onder chantal's kussen ligt...quote:
zo jammer dat ze haar niet verteld hebben dat ze heel nederland hebben uitgekamd voor een date voor haarquote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
Chantal is idd wel een beetje van het jaloerse type.
Daar komt ook de Dido haat vandaan, en nu heeft Rob weer wat te veel privileges naar haar smaak.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat als sjankwal deze ronde overleeft ze in de finale zit!
quote:
Ik denk dat Nathalie er ook niet uitgaat donderdag.... ze wordt nu door nederland als zielig gezien... Ik hoop dat Dido eruit gaat....quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
en die gaat ze overleven...quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
Hahahahahahaha echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zit je te pesten...quote:Op maandag 21 november 2005 23:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Laat mij nou ook eens een keer genieten van m'n vijf weken modrechten...![]()
Дорогой Versabommie, Вы сладки...quote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!
Wacht maar tot ze de modrechten ook daadwerkelijk gaat gebruiken...quote:
Абонентское юридическое Ведениеquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!
Welnee.quote:
Ik denk dat ze wakker is...quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
ligt Lieske hier gewoon doorheen te slapen of zou ze sneaky meeluisteren?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
Jaja haal de viool maar weer tevoorschijn.
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...quote:
Ведение Flugeltjequote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
= je bent een lieffiequote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...![]()
Vind het wel lachen...quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
Dan zitten we denk ik allebei in een ander dialect.. Bij mij kwam er iets van user's conducting legal uit...quote:
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missiesquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
Geheime missies werken ook niet meer in het huis.... ze hebben alles veel te snel door...quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missies
pas sinds Roel zijn rookopdracht niet meer
De beloning voor Dido werd in de tv uitzending in het midden gelaten.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
En daardoor bij voorbaat al mislukt...quote:Op maandag 21 november 2005 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De beloning voor Dido werd in de tv uitzending in het midden gelaten.
Het enige dat wel duidelijk werd, is dat die 2 flesjes per ongeluk zijn overgebleven, het was de bedoeling alles weg te spoelen
Robs haar zit nu zo kek! Ik denk dat ik maar fan word!quote:
Ik ben echt fan van Robquote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Robs haar zit nu zo kek! Ik denk dat ik maar fan word!
Toch maar niet
Rob!quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
PARDON???quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch maar niet
[Joostmodus]quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zitten we denk ik allebei in een ander dialect.. Bij mij kwam er iets van user's conducting legal uit...![]()
Belangstelling stellen in een ander?quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef ART het volgende:
Was effe iets anders aan het doen. Wat deed Dido net voor iets raars?
Ik zat toch al op die site voor m'n tekstje voor Bommie...quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
heb je het écht op zitten zoeken
mijn russisch is niet meer wat het geweest is
quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Slaapkamerverdeling:
Chantal, Ingrid, Lieske, Nathalie
Rob, Roel, Joost, Dido
Op zich wel grappig, want Nathalie is natuurlijk erg geneigd dingen door te vertellen aan Dido.
Al heeft ze (voor zover ik weet) toen ze Rob betrapte met dat geld, er met niemand over gesproken.
Dat was idd erg leukquote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Rob in de uitzending van vanavond echt hilarisch, met die dooie vissen
Ik neem wel een andere avaterquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zittenquote:
Dat zal niet de laatste keer zijn dat je dat zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/viool.jpg]afbeelding][/URL]
Jezus wat istie groot
quote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zitten![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal niet de laatste keer zijn dat je dat zegt.![]()
Zijn nieuwe kapsel is ook al zo hilarischquote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Rob is bijna altijd hilarisch. Dat anderen dat nou nog steeds niet zien.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Rob in de uitzending van vanavond echt hilarisch, met die dooie vissen
Ik wel hoor Lamonquote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Rob is bijna altijd hilarisch. Dat anderen dat nou nog steeds niet zien.
Mun hoorntjes opgezet grrrrrrquote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zitten![]()
We gaan bijna iedere avond van bil. Jammer dat je dat niet doorhebt, vieze voyeurquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Bocaj het volgende:
@Gert en Wicked---> Ga aub een keer van bil.... (Dan hebben jullie dat ook maar gehad...)
Valt ie op minderjarige meisjes?quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef BB5kijker het volgende:
Wat een positivisme hier over Rob!
Hoe kun je nou positief zijn over een pedofiel?
Gaat wel wat ver....quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef BB5kijker het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Valt ie op minderjarige meisjes?
Dat wist ik niet.
Dapper dat ie er voor uitkomt dan, en nog wel voor half Nederland.
Rob![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We gaan bijna iedere avond van bil. Jammer dat je dat niet doorhebt, vieze voyeur![]()
Kan je niet voor wegduiken. Daar zijn het er teveel voor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef F4iTH het volgende:
* f4ith duikt weg voor de Lieske fans...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ben wel geneigd het als een te vergeven misstap te zien.
Aanpakken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Loesje29 het volgende:
Enneh - met het gevaar op klappen nu - als we dan toch zo positief over Rob bezig zijn... hij was de enige die Nathalie meteen de helpende hand gaf toen ze door haar enkel ging. De rest stond er bij en keek er naar. Zelfs Dido bleef gewoon ZITTEN terwijl haar ´vriendin´ pijn aan het lijden was.
There!![]()
Rob gedraagt zich steeds beter sinds het vertrek van Menno terwijl de rest steeds meer tegenvalt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef BB5kijker het volgende:
Echt niet. In de reguliere vanavond sprong ze meteen op toen ze haar kloon hoorde gillen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Loesje29 het volgende:
Enneh - met het gevaar op klappen nu - als we dan toch zo positief over Rob bezig zijn... hij was de enige die Nathalie meteen de helpende hand gaf toen ze door haar enkel ging. De rest stond er bij en keek er naar. Zelfs Dido bleef gewoon ZITTEN terwijl haar ´vriendin´ pijn aan het lijden was.
There!![]()
haha, de echte fanaten zijn er niet vanavond dus leef je uit:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
Kan je niet voor wegduiken. Daar zijn het er teveel voor.
Ik durf niets slechts meer over Lieske te zeggen, uit angst voor alinea rijke betogen waarom ik haar akties verkeerd interpreteer.
Ik vind hem niet altijd geweldig. Hij heeft ook af en toe wat mindere trekjes (vind hem af en toe nogal bazig). Maar als ik dat afzet tegen de anderen, vind ik dat er een flink aantal zijn met veel naardere trekjes. Dus ik vind Rob helemaal zo rot nog nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ben blij dat er eindelijk wat mensen met me eens zijn over Rob!En hoezo pedo? Hij is 44 en heeft altijd gezegd dat onder de 23 gewoon nog done is
![]()
Je hebt gelijk, sorry. Het was een ander die rustig bleef zitten. Dido was de tweede die Nathalie ondersteundequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt niet. In de reguliere vanavond sprong ze meteen op toen ze haar kloon hoorde gillen.
Dit meen je toch niet he Peter? Naat spijt? Ze is gewoon bang hoe de mensen buiten tegen haar aankijken en daar heeft ze gelijk inquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Voel nu toch wel weer symphatie voor Nathalie.
Ze heeft echt berouw, en zit er toch wel mee.
Ben wel geneigd het als een te vergeven misstap te zien.
Nee, ik meen het serieus.quote:
En poetst even later nog even haar borstenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aanpakken!De rest keek ernaar en stond erbij
Hij, als oudste en wijste (
) nam haar onder zijn hoede en onder zijn arm
![]()
Boeiuh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:06 schreef trith het volgende:
mensen talpa nu herhaling samenvatting dido pijpt roel
Gewoon niet op letten. We leven in een democratie en Lieske is minstens "stevig" te noemen en zij lult vaak uit haar nek. KLAAR!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan je niet voor wegduiken. Daar zijn het er teveel voor.
Ik durf niets slechts meer over Lieske te zeggen, uit angst voor alinea rijke betogen waarom ik haar akties verkeerd interpreteer.
Ach ja dat moet ook gebeuren af en toequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef doka het volgende:
[..]
En poetst even later nog even haar borsten
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ik reken haar niet alleen af op die ene aktie. Dat was alleen de druppel. Ik vind het uberhaupt een stomvervelend kuiken, met haar piepstem, aandachttrekkerij, Dido-kloongedrag, vandaag maar roepen dat ze zo hard gewerkt hard (terwijl Lieske de enige is die hard gewerkt heeft en zij met haar enkel op de bank lag en twee dekbedhoezen heeft gestreken), overdreven ijdeltuiterij voor de spiegel etc. etc.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus.
Geloof ook dat het constant Nathalie afrekenen op die ene aktie, hetzelfde zondebokgedrag is, als waaraan zij zich schuldig heeft gemaakt.
Ja, ze vroeg zich af of 'de mensen buiten nog wel blij met mij zijn'quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
Dit meen je toch niet he Peter? Naat spijt? Ze is gewoon bang hoe de mensen buiten tegen haar aankijken en daar heeft ze gelijk in![]()
Das waar maar ze bleef er erg schrikachtig bij staan en voerde geen vinnetje uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt niet. In de reguliere vanavond sprong ze meteen op toen ze haar kloon hoorde gillen.
Ook mee eens (sjee wat ben ik meegaand vanavondquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet altijd geweldig. Hij heeft ook af en toe wat mindere trekjes (vind hem af en toe nogal bazig). Maar als ik dat afzet tegen de anderen, vind ik dat er een flink aantal zijn met veel naardere trekjes. Dus ik vind Rob helemaal zo rot nog niet
En voor Nathalie kan ik geen enkele sympathie meer opbrengen.
Die mag donderdag in de zak van Sinterklaas mee naar Spanje![]()
Dat is waar, en er is niemand anders die het doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja dat moet ook gebeuren af en toe![]()
Ja hallo, we hebben het al gezien!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef trith het volgende:
talpa samenvatting nu, ze zijn nu bij "de Pukkel"
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo, we hebben het al gezien!!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga net als de rest nu in BB ook een poging wagen om te slapen dus na dit bericht druk ik op Shutdown en word het hier heel erg stil
Doeg
Pssst je bent een paar uur te laat en je zit in het verkeerde topic te posten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef trith het volgende:
JESUS GRISTUS wat ziet rob eruit als een lijk als ie in z'n nest legt
De uitzending van maandag 21 november.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef trith het volgende:
JESUS GRISTUS wat ziet rob eruit als een lijk als ie in z'n nest legt
Precies!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al overheerst idd de angst dat mensen haar uitstoten, en niet het wezenlijk zichzelf schamen voor wat ze gedaan heeft.
Ach, kijk aan. Nu zat hij ook nog aan de borsten van Ingrid. Go, Rob, Goquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef doka het volgende:
[..]
En poetst even later nog even haar borstenHoe sympathiek
Voor mij telt niet alleen die ene actie hoor, al vond [en vind ik nog steeds] ik die heel schandalig. En dan zo'n lame excuus alsof ze dronken was.... pfffff.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus.
Geloof ook dat het constant Nathalie afrekenen op die ene aktie, hetzelfde zondebokgedrag is, als waaraan zij zich schuldig heeft gemaakt.
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
En toch denk ik dat ze een soortgelijke aktie minder snel zal doen in de toekomst.
Al overheerst idd de angst dat mensen haar uitstoten, en niet het wezenlijk zichzelf schamen voor wat ze gedaan heeft.
Je weet dat als in een discussie de tweede wereld oorlog, Hitler of Nazi's erbij gehaald worden om het gelijk te halen dit meestal het einde van de discussie betekend. Het is iets wat eigenlijk 'not done ' is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.
Als Bridget lachend had verteld hoeveel lol ze over die gekke Nathalie met haar vieze voeten hadden gehad, zou ze er nu grapjes over maken.
Zo werken de meeste mensen.
Daar is 40-45 een naar bewijs van, om het maar even extreem door te trekken.
Maar ik geef hem gelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet dat als in een discussie...
Hear hear!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
relaas
Jullile merken al dat ik niet zo gecharmeerd van Naad () ben die klote Calimero-muts!
![]()
Knikt ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
NaaD is gewoon een type wat mee wil lopen met de popi groepjes en als ze daarmee een ander in de zeik kan nemen of kwetsen om bij de ander in een goed blaadje te komen schroomt ze niet om dit te doen. Dat is typisch de Menno-voetveeg-aktie! Verder is het een ja-knikker en een Dido-kloon want ze kijkt zoooooow op tegen haar vriendinnetje dat ze het liefst in haar hol wil kruipen (ik denk ook dat ze verliefd op haar grote voorbeeld is!)
Was geen samenvatting maar een herhaling van wat wij al lang en breed hebben gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef trith het volgende:
door die samenvatting bij talpa blijkt dat mannen minder ruzie maken dan vrouwen, veel meer lol man, mannen zijn koel, vrouwen ook wel maar minder, af en toe enzo
U ken lang wachten...het is de engste BB-bewoner everquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ben blij dat er eindelijk wat mensen met me eens zijn over Rob!En hoezo pedo? Hij is 44 en heeft altijd gezegd dat onder de 23 gewoon nog done is
![]()
Een beter voorbeeld was de haarscheeractie van Ingrid geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.
Als Bridget lachend had verteld hoeveel lol ze over die gekke Nathalie met haar vieze voeten hadden gehad, zou ze er nu grapjes over maken.
Zo werken de meeste mensen.
Daar is 40-45 een naar bewijs van, om het maar even extreem door te trekken.
En u ken dat best vinden, maar dat is jouw mening en niet de mijnequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef kissa het volgende:
[..]
U ken lang wachten...het is de engste BB-bewoner ever![]()
trustequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga net als de rest nu in BB ook een poging wagen om te slapen dus na dit bericht druk ik op Shutdown en word het hier heel erg stil
Doeg
dit vind nou een lieve postquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef MissHobje het volgende:
truste![]()
(volgens mij ben ik errug vlot vandaag)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
truste![]()
(volgens mij ben ik errug vlot vandaag)
Achting gestegen, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Loesje29 het volgende:
Nu zullen jullie me wel allemaal nomineren *met duim in mond Calimero stemmetje opzet*... maar niet alleen Rob is sterk in mijn achting gedaald, zelfs Chantal vind ik de laatste tijd nogal goed te pruimen
Ja!!! Gestegen!!! Oepsquote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
En u ken dat best vinden, maar dat is jouw mening en niet de mijne
En dan te bedenken dat ik Rotterdammer benquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Loesje (stiekem 30) nu moet je ophouden hoor!![]()
Rob en Chantal vind ik beiden wel te pruimen tegenover de rest van de puppies, oke ze zijn erg direct maar das waarschijnlijk Amsterdams, maar niet verder vertellen hoor anders worden we hier uitgekickt!
Ook al vind je Rob dan een akelig wezen, tóch wens ik je weltrustenquote:
Is Rob genomineerd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef Loesje29 het volgende:
Als ik kijk naar wie er nu genomineerd staan, dan mogen Roel en Dido er van mij sowieso zo uit. Geen moer aan, met dat kleffe stelletjes gedoe. Ingrid vind ik ook behoorlijk niets toevoegend aan leuke televisie. Nathalie mag van mij als eerste de deur uit, maar dat was al duidelijk. Lieske zal ik ook niet echt missen als ze er uit moet. Chantal mag nog even blijven (voor de heerlijke ergernis) maar Rob is dan nog wel de favoriet van het genomineerde rijtje voor mij![]()
![]()
Ik hou dan ook bewust mijn Dido waardering in de kast vannacht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Loesje29 het volgende:
Als Nathalie nou even samen met Dido het huis UIT duikt, dan ben ik gelukkig![]()
Rob is toch helemaal geen Amsterdammer, toen hij nog 16 was voetbalde hij ergens in een of ander dorp, nu woont hij in Nichteveld ofzo, ik snap ook niet hoe hij aan dat accent komtquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Rob en Chantal vind ik beiden wel te pruimen tegenover de rest van de puppies, oke ze zijn erg direct maar das waarschijnlijk Amsterdams, maar niet verder vertellen hoor anders worden we hier uitgekickt!
Oke , trustequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:42 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ah, uitgekickt.... nu durf ik wel hoor, nu de meeste Rob en Chantal haters al in bedje liggen
ow ik mag Dido meestal ook wel, alleen dit Roel gedoe doet daar ernstig afbreuk aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Ik hou dan ook bewust mijn Dido waardering in de kast vannacht.
Er zijn mensen die Rob mogen, er zijn mensen die Dido mogen, maar allebei kom ik nog niet vaak tegen.
Ben ik het mee eens. Roel alleen vind ik ook niet zo erg, alleen samen zijn ze de laatste tijd niet meer om door te komen. Aan het begin vond ik het nog wel aardig, maar nu..quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik mag Dido meestal ook wel, alleen dit Roel gedoe doet daar ernstig afbreuk aan
Ik jou ook hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:44 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ook al vind je Rob dan een akelig wezen, tóch wens ik je weltrusten
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het juist het meest leuke van BB, die tegenstellingen op het forum, vooral als bepaalde mensen dan anderen gaan proberen te overtuigen van het tegendeel. Bij Lieske bijvoorbeeldquote:
Rob woont in Nichtevecht onder de rook van Amsterdam en in Amsterdam staan zijn vaste ( zijn er vast meerdere) stamkroegjes.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rob is toch helemaal geen Amsterdammer, toen hij nog 16 was voetbalde hij ergens in een of ander dorp, nu woont hij in Nichteveld ofzo, ik snap ook niet hoe hij aan dat accent komt
Onder de rook vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob woont in Nichtevecht onder de rook van Amsterdam en in Amsterdam staan zijn vaste ( zijn er vast meerdere) stamkroegjes.![]()
![]()
tegen de verwachting in?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Even Flightplan gekeken, maar intussen is het huis in diepe slaap zie ik. Jammer.
♀ Gut valt Rob nu door de mand als "nepper die er bij wil horen"???quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder de rook van
Gewoon een nepper die er wil bijhoren dus
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Even Flightplan gekeken, maar intussen is het huis in diepe slaap zie ik. Jammer.
Ik had stiekem gehoopt op een paar slechte slapers/nachtbrakers, maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
♀ Gut valt Rob nu door de mand als "nepper die er bij wil horen"???![]()
Die heb ik vorige week gezien. Ik vond hem aardig tegenvallen. Hoe vond jij hem?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Sorry mamma, ik vroeg het me alleen afquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja en Nichtevegt ligt inderdaad heel erg dichtbij Amsterdam! Dus denk in A'dam op school geweest, vrienden, stappen en zo?? Ken mensen in Naarden en omstreken die een A'dams accent hebben dus zo gek is dat toch niet?
krijgt ze morgen wel van nathalie te horenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
Gaat Dido ook die 2 biertjes niet meer leeggooien?
Heeft ze echt al door dat haar opdracht mislukt is?
1 biertje is ondertussen al leeggegooid... het andere flesje hebben Rob en Joost verstopt in de bloemenvaas op tafel in de keuken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
Als ik het goed gehoord heb moesten die leeg zijn voordat de bewoners 's morgens opstonden. Dus de opdracht was gistermorgen al meteen mislukt toen de biertjes er nog bleken te staan. Wat ze nu nog wel leeg gooit is zinloze moeite.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
ojah, dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Als ik het goed gehoord heb moesten die leeg zijn voordat de bewoners 's morgen opstonden. Dus de opdracht was gistermorgen al meteen mislukt toen de biertjes er nog bleken te staan.
Ja, verdomd... je hebt gelijk.... helaas Didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb moesten die leeg zijn voordat de bewoners 's morgen opstonden. Dus de opdracht was gistermorgen al meteen mislukt toen de biertjes er nog bleken te staan. Wat ze nu nog wel leeg gooit is zinloze moeite.
Dat klopt, maar ik hoopte dat ze dat niet door zou hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb moesten die leeg zijn voordat de bewoners 's morgen opstonden. Dus de opdracht was gistermorgen al meteen mislukt toen de biertjes er nog bleken te staan. Wat ze nu nog wel leeg gooit is zinloze moeite.
dromerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
En dan donderdag Bridget zeggen:
1 van jullie heeft een opdracht gehad al het alcohol weg te spoelen. Sta maar op.
Zooooo... wat zal Roel dan link worden op 'zijn' Dido... geweldig lijkt me dat
Dat is bij het mislukken van de weekopdracht en niet bij het mislukken van een peroonlijke geheime opdracht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
haha dus toch zonder warm water volgende week:)
Wat ik wel denk is dat wanneer Roel en Nathalie weg zijn, de groepsverhouding behoorlijk gaat omslaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vond die keuze die ik eerder las ook wel een mooie...
Dat Dido mocht kiezen wie er moest blijven... Naat of Roel. En zonder keuze ze er allebei uit zouden gaan
Ik zie liever Naat en Dido vertrekken. Roel kan het goed vinden met Rob,Lieske en Chantal, dus dat word dan een blok tegen Joost en Ingrid.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik wel denk is dat wanneer Roel en Nathalie weg zijn, de groepsverhouding behoorlijk gaat omslaan.
Dat zou ik wel willen zien, al gun ik Roel niet echt een exit.
ja of Dido, ik verwacht geen 'verbond' tussen Roel & Nathaliequote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
Wat ik wel denk is dat wanneer Roel en Nathalie weg zijn, de groepsverhouding behoorlijk gaat omslaan.
Nee, moet je voor inloggen om te kunnen chatten daar... dat houd mij al tegenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Weet niemand iets over de chat met Menno bij Talpa![]()
Leuke film. Wel een beetje vergezocht allemaal, maar op zich wel een lekkere anderhalf uur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
Maar offtopic: Scan... wat vond jij van Flightplan?
ik denk het niet Arliator, sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Weet niemand iets over de chat met Menno bij Talpa![]()
Nee, helaas niet. De foto's van filedump van langer dan een week geleden zijn allemaal weg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef Muerte het volgende:
Scanman jij zocht gisteren een foto van Lieske, heb je die al gevonden?
Als je er niet te veel van verwacht is het best geinig ja. Maar achteraf vond ik hem wel tegenvallen. Zonder de clou te veraden, inderdaad een vergezocht einde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke film. Wel een beetje vergezocht allemaal, maar op zich wel een lekkere anderhalf uur.
Bedoelde je deze toevallig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. De foto's van filedump van langer dan een week geleden zijn allemaal weg.
Ik ook! Nathalie of DIdo mogen dus naar huis, maar ja, het zal Lieske wel wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Nathalie alleen komt te staan? Die sluit zich zo aan bij Ingrid en Chantal volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja of Dido, ik verwacht geen 'verbond' tussen Roel & Nathalie
maar ik gun Roel zeker wel een exit
Die bedoelde ik niet, maar is ook mooi. De close up die ik bedoelde is een beetje van de zijkant en heeft een wat blauwe tint. Ze was net met makeup bezig ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedoelde je deze toevallig?
[afbeelding]
Was die foto eerder of later dan deze?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet, maar is ook mooi. De close up die ik bedoelde is een beetje van de zijkant en heeft een wat blauwe tint. Ze was net met makeup bezig ofzo.
ja je hebt gelijk, Roel heeft teveel optiesquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
Je bedoelt dat Nathalie alleen komt te staan? Die sluit zich zo aan bij Ingrid en Chantal volgens mij.
En Roel relaxed overal doorheen, als ie maar niet te veel hoeft te doen en een beetje alcohol heeft.
Whehehe..!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef melke het volgende:
Scan ben jij in het echt ook zo eng?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, Roel heeft teveel opties
ik denk niet dat Chantal & Ingrid Nathalie willen maar ze heeft Joost nog
oke Roel eruit, geeft de meeste opschudding denk ik, gaat Rob ook niet leuk vinden
melke maak anders een melke2 account aan om te kijken of het daarmee wel luktquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:18 schreef melke het volgende:
Ik word gek van m'n inlog!
weltrustenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Nou daag allemaal, was een enerverend avondje![]()
![]()
Is van The Shining toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het is toch geen onbekende film, zou je denken.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Nou daag allemaal, was een enerverend avondje![]()
![]()
Rob is niet genomineerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Ik denk het wel.
De minst leuke exits zouden Lieske of Rob zijn. Dat zou niet veel opleveren qua dramatiek.
Dat lukt me niet... Heb alleen nog maar een hotmail adres en die accepteerd hij niet. Kan dat trouwens wel met 'n ip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
[..]
melke maak anders een melke2 account aan om te kijken of het daarmee wel lukt
Langer geleden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was die foto eerder of later dan deze?
Dat wist ik ook wel. Maar weet nog steeds niet of Scan in het echt ook zo eng isquote:
Bedoel je die avatar van Jack Nicholson? Nee, zo zie ik er niet uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef melke het volgende:
Scan ben jij in het echt ook zo eng?
quote:
Lekkerder of lelijker?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je die avatar van Jack Nicholson? Nee, zo zie ik er niet uit
Mijn avatar is van de scene waarin hij zijn zoontje in het doolhof achtervolgt.quote:
OK! Ik duik wel even in het archief, misschien heb ik hem nog wel.quote:
Jack is geweldig, dus een beetje lastig hierop te antwoordenquote:
Thanks. Ik vind het een van de mooiste Lieske captures. Misschien weet Gert ook wel welke ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
OK! Ik duik wel even in het archief, misschien heb ik hem nog wel.
Lukt ook niet meer. Kan alleen nog maar handmatig inloggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
melke probeer eens via de frontpage in te loggen... kwam ik een een ander topic tegen
Ben je ook bejaard dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het een van de mooiste Lieske captures. Misschien weet Gert ook wel welke ik bedoel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Maar hoewel het hier altijd heel gezellig is, ga ik jullie een welterusten wensen.
Slaap lekker
LOL. Nee, dat niet. Was Jack ook niet tijdens The Shining.quote:
Klopte de berekening ook nog, nee toch zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de bewoners een berekening hadden gemaakt van hoeveel ze moesten schillen om het te halen.
Hulde! Ze gaan echt vooruit.
login opslaan werkt ook niet zeker...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:38 schreef melke het volgende:
Lukt ook niet meer. Kan alleen nog maar handmatig inloggen
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
Klopte de berekening ook nog, nee toch zeker![]()
Okee, ik bedoel meer, ze rekenden het uit en hebben vandaag ook gezorgd dat ze hun target haalden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:46 schreef Arliator het volgende:
ze rekenen altijd uit wat ze moeten halen en daar ligt nou net het probleem tot nog toe. Zoveel lapjes breien, zoveel bonen zakken per shift en altijd weten ze het weer te verprutsen![]()
Nee werkt ook niet. Zijn hier geen mensen die je daarmee kunnen helpen? Moderator of zoietsquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
login opslaan werkt ook niet zeker...
ik weet het niet meer
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:48 schreef melke het volgende:
Nee werkt ook niet. Zijn hier geen mensen die je daarmee kunnen helpen? Moderator of zoiets
Mooi niet! We posten nog wel even verder!quote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is morgenochtend vast ook nog wel open, en tegen die tijd is de TT aktueel
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Al zoekende kom je nog weleens wat tegen.![]()
[afbeelding]
Dat is mijn kerstkaartje dit jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Feedbackquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
Heb ik al iets opgezet maar reageert compleet niemand op
foute cdtjes tegen de muur gegooid?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit is scanman samen met scanvrouw trouwens:
solidaire edit
Oke, laat Jack maar staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is scanman samen met scanvrouw trouwens:
[afbeelding]
Je kon toen lege cdtjes kopen (ook niet te branden) als decoratie. Maar dit was bij de buren trouwens.quote:
Ze bedenken ook de gekste dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Je kon toen lege cdtjes kopen (ook niet te branden) als decoratie.
quote:
Day stond in het smoelenboek...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:11 schreef F4iTH het volgende:
Hmmm ik was op zoek naar Day in het fotoboek van fok maar die staat er niet tussen
boeboe!
Ja daarom. Ik zat terug te lezen in het smoelenboek en zag de positieve reacties.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik zat terug te lezen in het smoelenboek en zag de positieve reacties.
Dus was benieuwd![]()
Je voorhoofd is groter of kleiner geworden afhankelijk welke nieuwer is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
Maarg oed, ik zal ze zo weghalen
Hey het snorretje mag er echt af hoor! Kan je ons niet aan doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:16 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey het snorretje mag er echt af hoor! Kan je ons niet aan doen![]()
Ok nu kan ik echt niet meer slapen dus he...quote:
Dochter ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
(is dat scanbaby trouwens?)
Mag ik dit even ergens anders plaatsenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Waar ken ik die toch ook alweer vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Vreemd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Die gaat er niet meer af. Mag ook niet van m'n dochter.
Tja..is maar net wat ze gewend zijn denk ik. Als ik ook maar de optie opper dat ik eens zonder snor wil testen, krijg ik iedereen over me heen. Mag absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Vreemd.
Als ik al 1-2 dagen iets laat groeien dat, al is het een beetje, lijkt op een baard/snor krijg ik de volle laag van de neefjes en nichtjes.
Die kijken je dan echt aan van: "Normaal vind ik je echt aardig maar kom nu maar niet te dicht in de buurt of ik ga janken!"
LOL... tips heb ik niet nodig , dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:22 schreef melke het volgende:
Scan de snor kan echt niet meer nee. Doe eens gek en haal dat ding eraf! Daarbij ook nog een goedebedoelde tip, koop gel!
Niets zeggen, gewoon doen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja..is maar net wat ze gewend zijn denk ik. Als ik ook maar de optie opper dat ik eens zonder snor wil testen, krijg ik iedereen over me heen. Mag absoluut niet.
Nee, ik vind het zelf ook niets. Dus gaat toch maar niet gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |