Bridget heeft gezegd in de live uitzending dat de finale op 22 december is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
het is het dan toch redelijke tegenvaller als je nog een week langer moet
of zat bridget er gewoon naast??
ow wat knap dat je dat zagquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Ah, ik zie het al... ze heeft een flesje bier onder haar kussen zitten
Ze denken dat Rob de persoon is die de alcohol moet dumpen.... ze hebben nu 1 flesje onder chantal's kussen liggen..... (arme Dido....)quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
iemand die kan horen wat ingrid en sjantal fluisteren ?
ik versta Ingrid per definitie nauwelijk, als ze dan ook nog gaat fluisterenquote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
iemand die kan horen wat ingrid en sjantal fluisteren ?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Ester was top, ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zat![]()
Zonde van al dat bier....quote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat knap dat je dat zag
ik snap nog steeds niks van die alcohol opdracht
quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
Ja Ester was top
ja vind je het gek, gezien die mutsen die er er wel zatenquote:ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zat![]()
oke, los nog daarvanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |