zo jammer dat ze haar niet verteld hebben dat ze heel nederland hebben uitgekamd voor een date voor haarquote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Lamon het volgende:
Chantal is idd wel een beetje van het jaloerse type.
Daar komt ook de Dido haat vandaan, en nu heeft Rob weer wat te veel privileges naar haar smaak.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat als sjankwal deze ronde overleeft ze in de finale zit!
quote:
Ik denk dat Nathalie er ook niet uitgaat donderdag.... ze wordt nu door nederland als zielig gezien... Ik hoop dat Dido eruit gaat....quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
en die gaat ze overleven...quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
Hahahahahahaha echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik zit je te pesten...quote:Op maandag 21 november 2005 23:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Laat mij nou ook eens een keer genieten van m'n vijf weken modrechten...![]()
Дорогой Versabommie, Вы сладки...quote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!
Wacht maar tot ze de modrechten ook daadwerkelijk gaat gebruiken...quote:
Абонентское юридическое Ведениеquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!
Welnee.quote:
Ik denk dat ze wakker is...quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
ligt Lieske hier gewoon doorheen te slapen of zou ze sneaky meeluisteren?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
Jaja haal de viool maar weer tevoorschijn.
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...quote:
Ведение Flugeltjequote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
= je bent een lieffiequote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...![]()
Vind het wel lachen...quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |