Welnee.quote:
Ik denk dat ze wakker is...quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef Wup het volgende:
ligt Lieske hier gewoon doorheen te slapen of zou ze sneaky meeluisteren?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
Jaja haal de viool maar weer tevoorschijn.
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...quote:
Ведение Flugeltjequote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Дорогой Versabommie, Вы сладки...![]()
![]()
= je bent een lieffiequote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat betekent ook niet veel, dacht dat je wat liefs zou zeggen...![]()
Vind het wel lachen...quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
Dan zitten we denk ik allebei in een ander dialect.. Bij mij kwam er iets van user's conducting legal uit...quote:
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missiesquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
Geheime missies werken ook niet meer in het huis.... ze hebben alles veel te snel door...quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missies
pas sinds Roel zijn rookopdracht niet meer
De beloning voor Dido werd in de tv uitzending in het midden gelaten.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |