ja je hebt gelijk, Roel heeft teveel optiesquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
Je bedoelt dat Nathalie alleen komt te staan? Die sluit zich zo aan bij Ingrid en Chantal volgens mij.
En Roel relaxed overal doorheen, als ie maar niet te veel hoeft te doen en een beetje alcohol heeft.
Whehehe..!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef melke het volgende:
Scan ben jij in het echt ook zo eng?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, Roel heeft teveel opties
ik denk niet dat Chantal & Ingrid Nathalie willen maar ze heeft Joost nog
oke Roel eruit, geeft de meeste opschudding denk ik, gaat Rob ook niet leuk vinden
melke maak anders een melke2 account aan om te kijken of het daarmee wel luktquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:18 schreef melke het volgende:
Ik word gek van m'n inlog!
weltrustenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Nou daag allemaal, was een enerverend avondje![]()
![]()
Is van The Shining toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het is toch geen onbekende film, zou je denken.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Nou daag allemaal, was een enerverend avondje![]()
![]()
Rob is niet genomineerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
Ik denk het wel.
De minst leuke exits zouden Lieske of Rob zijn. Dat zou niet veel opleveren qua dramatiek.
Dat lukt me niet... Heb alleen nog maar een hotmail adres en die accepteerd hij niet. Kan dat trouwens wel met 'n ip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
[..]
melke maak anders een melke2 account aan om te kijken of het daarmee wel lukt
Langer geleden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was die foto eerder of later dan deze?
Dat wist ik ook wel. Maar weet nog steeds niet of Scan in het echt ook zo eng isquote:
Bedoel je die avatar van Jack Nicholson? Nee, zo zie ik er niet uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:20 schreef melke het volgende:
Scan ben jij in het echt ook zo eng?
quote:
Lekkerder of lelijker?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je die avatar van Jack Nicholson? Nee, zo zie ik er niet uit
Mijn avatar is van de scene waarin hij zijn zoontje in het doolhof achtervolgt.quote:
OK! Ik duik wel even in het archief, misschien heb ik hem nog wel.quote:
Jack is geweldig, dus een beetje lastig hierop te antwoordenquote:
Thanks. Ik vind het een van de mooiste Lieske captures. Misschien weet Gert ook wel welke ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
OK! Ik duik wel even in het archief, misschien heb ik hem nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |