Dat is waar, en er is niemand anders die het doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja dat moet ook gebeuren af en toe![]()
Ja hallo, we hebben het al gezien!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef trith het volgende:
talpa samenvatting nu, ze zijn nu bij "de Pukkel"
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hallo, we hebben het al gezien!!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga net als de rest nu in BB ook een poging wagen om te slapen dus na dit bericht druk ik op Shutdown en word het hier heel erg stil
Doeg
Pssst je bent een paar uur te laat en je zit in het verkeerde topic te posten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef trith het volgende:
JESUS GRISTUS wat ziet rob eruit als een lijk als ie in z'n nest legt
De uitzending van maandag 21 november.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef trith het volgende:
JESUS GRISTUS wat ziet rob eruit als een lijk als ie in z'n nest legt
Precies!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al overheerst idd de angst dat mensen haar uitstoten, en niet het wezenlijk zichzelf schamen voor wat ze gedaan heeft.
Ach, kijk aan. Nu zat hij ook nog aan de borsten van Ingrid. Go, Rob, Goquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef doka het volgende:
[..]
En poetst even later nog even haar borstenHoe sympathiek
Voor mij telt niet alleen die ene actie hoor, al vond [en vind ik nog steeds] ik die heel schandalig. En dan zo'n lame excuus alsof ze dronken was.... pfffff.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus.
Geloof ook dat het constant Nathalie afrekenen op die ene aktie, hetzelfde zondebokgedrag is, als waaraan zij zich schuldig heeft gemaakt.
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
En toch denk ik dat ze een soortgelijke aktie minder snel zal doen in de toekomst.
Al overheerst idd de angst dat mensen haar uitstoten, en niet het wezenlijk zichzelf schamen voor wat ze gedaan heeft.
Je weet dat als in een discussie de tweede wereld oorlog, Hitler of Nazi's erbij gehaald worden om het gelijk te halen dit meestal het einde van de discussie betekend. Het is iets wat eigenlijk 'not done ' is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.
Als Bridget lachend had verteld hoeveel lol ze over die gekke Nathalie met haar vieze voeten hadden gehad, zou ze er nu grapjes over maken.
Zo werken de meeste mensen.
Daar is 40-45 een naar bewijs van, om het maar even extreem door te trekken.
Maar ik geef hem gelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je weet dat als in een discussie...
Hear hear!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
relaas
Jullile merken al dat ik niet zo gecharmeerd van Naad () ben die klote Calimero-muts!
![]()
Knikt ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
NaaD is gewoon een type wat mee wil lopen met de popi groepjes en als ze daarmee een ander in de zeik kan nemen of kwetsen om bij de ander in een goed blaadje te komen schroomt ze niet om dit te doen. Dat is typisch de Menno-voetveeg-aktie! Verder is het een ja-knikker en een Dido-kloon want ze kijkt zoooooow op tegen haar vriendinnetje dat ze het liefst in haar hol wil kruipen (ik denk ook dat ze verliefd op haar grote voorbeeld is!)
Was geen samenvatting maar een herhaling van wat wij al lang en breed hebben gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef trith het volgende:
door die samenvatting bij talpa blijkt dat mannen minder ruzie maken dan vrouwen, veel meer lol man, mannen zijn koel, vrouwen ook wel maar minder, af en toe enzo
U ken lang wachten...het is de engste BB-bewoner everquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ben blij dat er eindelijk wat mensen met me eens zijn over Rob!En hoezo pedo? Hij is 44 en heeft altijd gezegd dat onder de 23 gewoon nog done is
![]()
Een beter voorbeeld was de haarscheeractie van Ingrid geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
Schamen is iets wat bijna altijd veroorzaakt wordt door uitstoting of negatieve respons.
Als Bridget lachend had verteld hoeveel lol ze over die gekke Nathalie met haar vieze voeten hadden gehad, zou ze er nu grapjes over maken.
Zo werken de meeste mensen.
Daar is 40-45 een naar bewijs van, om het maar even extreem door te trekken.
En u ken dat best vinden, maar dat is jouw mening en niet de mijnequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef kissa het volgende:
[..]
U ken lang wachten...het is de engste BB-bewoner ever![]()
trustequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga net als de rest nu in BB ook een poging wagen om te slapen dus na dit bericht druk ik op Shutdown en word het hier heel erg stil
Doeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |