Van de officiële site:
> Joost is de held van vanavond en dat verkondigt hij uitgebreid aan iedereen die het horen wil (of niet): "Rob had een doek over een lamp gehangen!" Hij laat een stukje verbrande deken zien en gaat verder: "Ik pakte de doek eraf en doofde het vuur met beide handen. En Rob zat gewoon te schijten! Die kwam niet van de pot af. Terwijl het hier in de fik stond!" Nathalie komt binnen: "Joost, ík heb het geconstateerd, dus we hebben het samen gedaan. Je moet niet zomaar alleen met de eer gaan strijken!" Chantal komt langs en Joost gaat door met zijn verhaal: "Ik kom bij Naat in het Washok, het stinkt er en ik denk: dat is de droger. Als Naat en ik kijken, zien we de vlammen eruit komen."
Rob bedaart Joost een beetje: "Het was gewoon smeulen, doe niet zo sensatieachtig!" Joost blijft dramatisch doen: "Het waren vlammen! Ik heb kunnen voorkomen dat het hele gebouw afbrandde.
" Chantal reageert vol medeleven: "Ik vind het een prachtig verhaal." Joost blijft de held spelen. "Zeg maar tegen alle meisjes dat ze rustig kunnen slapen, want ik ben de nieuwe Ralph! Ik sta met een emmertje water klaar!" Nathalie zit in zijn team: "Het was echt op het nippertje hè Joost." Dat beaamt hij: "Anders hadden we niet meer geleefd. Morgen houden we een groepsgesprek en dan laat ik mijn wond zien." <
Hehe is toch hilarisch die Joost....? Ik kan daar goed om lachen hoor...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time