Dan zitten we denk ik allebei in een ander dialect.. Bij mij kwam er iets van user's conducting legal uit...quote:
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missiesquote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
Geheime missies werken ook niet meer in het huis.... ze hebben alles veel te snel door...quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
in het begin was er nog een verband tussen de weekopdracht en de geheime missies
pas sinds Roel zijn rookopdracht niet meer
De beloning voor Dido werd in de tv uitzending in het midden gelaten.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef riri het volgende:
Stomme Chantal om de weekopdracht van iemand te verpesten...de beloning zou namelijk best weleens geld voor de pot kunnen wezen
En daardoor bij voorbaat al mislukt...quote:Op maandag 21 november 2005 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De beloning voor Dido werd in de tv uitzending in het midden gelaten.
Het enige dat wel duidelijk werd, is dat die 2 flesjes per ongeluk zijn overgebleven, het was de bedoeling alles weg te spoelen
Robs haar zit nu zo kek! Ik denk dat ik maar fan word!quote:
Ik ben echt fan van Robquote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Robs haar zit nu zo kek! Ik denk dat ik maar fan word!
Toch maar niet
Rob!quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
PARDON???quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toch maar niet
[Joostmodus]quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zitten we denk ik allebei in een ander dialect.. Bij mij kwam er iets van user's conducting legal uit...![]()
Belangstelling stellen in een ander?quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef ART het volgende:
Was effe iets anders aan het doen. Wat deed Dido net voor iets raars?
Ik zat toch al op die site voor m'n tekstje voor Bommie...quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
heb je het écht op zitten zoeken
mijn russisch is niet meer wat het geweest is
quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Slaapkamerverdeling:
Chantal, Ingrid, Lieske, Nathalie
Rob, Roel, Joost, Dido
Op zich wel grappig, want Nathalie is natuurlijk erg geneigd dingen door te vertellen aan Dido.
Al heeft ze (voor zover ik weet) toen ze Rob betrapte met dat geld, er met niemand over gesproken.
Dat was idd erg leukquote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Rob in de uitzending van vanavond echt hilarisch, met die dooie vissen
Ik neem wel een andere avaterquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat als sjankwal deze ronde overleeft ze in de finale zit!
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zittenquote:
Dat zal niet de laatste keer zijn dat je dat zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/viool.jpg]afbeelding][/URL]
Jezus wat istie groot
quote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zitten![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal niet de laatste keer zijn dat je dat zegt.![]()
Zijn nieuwe kapsel is ook al zo hilarischquote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Rob is bijna altijd hilarisch. Dat anderen dat nou nog steeds niet zien.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef Loesje29 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Rob in de uitzending van vanavond echt hilarisch, met die dooie vissen
Ik wel hoor Lamonquote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Rob is bijna altijd hilarisch. Dat anderen dat nou nog steeds niet zien.
Mun hoorntjes opgezet grrrrrrquote:Op maandag 21 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry schat, stiekum ongevraagd ff geleend om cuall dwars te zitten![]()
We gaan bijna iedere avond van bil. Jammer dat je dat niet doorhebt, vieze voyeurquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Bocaj het volgende:
@Gert en Wicked---> Ga aub een keer van bil.... (Dan hebben jullie dat ook maar gehad...)
Valt ie op minderjarige meisjes?quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef BB5kijker het volgende:
Wat een positivisme hier over Rob!
Hoe kun je nou positief zijn over een pedofiel?
Gaat wel wat ver....quote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef BB5kijker het volgende:
Wat een positivisme hier over Rob!
Hoe kun je nou positief zijn over een pedofiel?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Valt ie op minderjarige meisjes?
Dat wist ik niet.
Dapper dat ie er voor uitkomt dan, en nog wel voor half Nederland.
Rob![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |