Lukt ook niet meer. Kan alleen nog maar handmatig inloggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
melke probeer eens via de frontpage in te loggen... kwam ik een een ander topic tegen
Ben je ook bejaard dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het een van de mooiste Lieske captures. Misschien weet Gert ook wel welke ik bedoel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Maar hoewel het hier altijd heel gezellig is, ga ik jullie een welterusten wensen.
Slaap lekker
LOL. Nee, dat niet. Was Jack ook niet tijdens The Shining.quote:
Klopte de berekening ook nog, nee toch zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:43 schreef Lamon het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de bewoners een berekening hadden gemaakt van hoeveel ze moesten schillen om het te halen.
Hulde! Ze gaan echt vooruit.
login opslaan werkt ook niet zeker...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:38 schreef melke het volgende:
Lukt ook niet meer. Kan alleen nog maar handmatig inloggen
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
Klopte de berekening ook nog, nee toch zeker![]()
Okee, ik bedoel meer, ze rekenden het uit en hebben vandaag ook gezorgd dat ze hun target haalden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:46 schreef Arliator het volgende:
ze rekenen altijd uit wat ze moeten halen en daar ligt nou net het probleem tot nog toe. Zoveel lapjes breien, zoveel bonen zakken per shift en altijd weten ze het weer te verprutsen![]()
Nee werkt ook niet. Zijn hier geen mensen die je daarmee kunnen helpen? Moderator of zoietsquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
login opslaan werkt ook niet zeker...
ik weet het niet meer
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:48 schreef melke het volgende:
Nee werkt ook niet. Zijn hier geen mensen die je daarmee kunnen helpen? Moderator of zoiets
Mooi niet! We posten nog wel even verder!quote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is morgenochtend vast ook nog wel open, en tegen die tijd is de TT aktueel
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Al zoekende kom je nog weleens wat tegen.![]()
[afbeelding]
Dat is mijn kerstkaartje dit jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Al zoekende kom je nog weleens wat tegen.![]()
[afbeelding]
Feedbackquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
Heb ik al iets opgezet maar reageert compleet niemand op
foute cdtjes tegen de muur gegooid?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit is scanman samen met scanvrouw trouwens:
solidaire edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |