Oke, laat Jack maar staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is scanman samen met scanvrouw trouwens:
[afbeelding]
Je kon toen lege cdtjes kopen (ook niet te branden) als decoratie. Maar dit was bij de buren trouwens.quote:
Ze bedenken ook de gekste dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Je kon toen lege cdtjes kopen (ook niet te branden) als decoratie.
quote:
Day stond in het smoelenboek...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:11 schreef F4iTH het volgende:
Hmmm ik was op zoek naar Day in het fotoboek van fok maar die staat er niet tussen
boeboe!
Ja daarom. Ik zat terug te lezen in het smoelenboek en zag de positieve reacties.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik zat terug te lezen in het smoelenboek en zag de positieve reacties.
Dus was benieuwd![]()
Je voorhoofd is groter of kleiner geworden afhankelijk welke nieuwer is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
Maarg oed, ik zal ze zo weghalen
Hey het snorretje mag er echt af hoor! Kan je ons niet aan doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
En deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:16 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey het snorretje mag er echt af hoor! Kan je ons niet aan doen![]()
Ok nu kan ik echt niet meer slapen dus he...quote:
Dochter ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:16 schreef teamlead het volgende:
(is dat scanbaby trouwens?)
Mag ik dit even ergens anders plaatsenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Loesje (stiekem 30) nu moet je ophouden hoor!![]()
Rob en Chantal vind ik beiden wel te pruimen tegenover de rest van de puppies, oke ze zijn erg direct maar das waarschijnlijk Amsterdams, maar niet verder vertellen hoor anders worden we hier uitgekickt!
Waar ken ik die toch ook alweer vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:54 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Al zoekende kom je nog weleens wat tegen.![]()
[afbeelding]
Vreemd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Die gaat er niet meer af. Mag ook niet van m'n dochter.
Tja..is maar net wat ze gewend zijn denk ik. Als ik ook maar de optie opper dat ik eens zonder snor wil testen, krijg ik iedereen over me heen. Mag absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Vreemd.
Als ik al 1-2 dagen iets laat groeien dat, al is het een beetje, lijkt op een baard/snor krijg ik de volle laag van de neefjes en nichtjes.
Die kijken je dan echt aan van: "Normaal vind ik je echt aardig maar kom nu maar niet te dicht in de buurt of ik ga janken!"
LOL... tips heb ik niet nodig , dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:22 schreef melke het volgende:
Scan de snor kan echt niet meer nee. Doe eens gek en haal dat ding eraf! Daarbij ook nog een goedebedoelde tip, koop gel!
Niets zeggen, gewoon doen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja..is maar net wat ze gewend zijn denk ik. Als ik ook maar de optie opper dat ik eens zonder snor wil testen, krijg ik iedereen over me heen. Mag absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |