Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als je dat zo boeiend vindt, waarom wéét je dat dan?![]()
Maar ik vónd het altijd te gek!quote:Oorspronkelijk gepost door Gert @ 21-11-2005, 21:54 :
Ik heb daarnet de krant doorgenomen tijdens de uitzending. Dat met rode wangetjes meeeleven met de deelnemers is eigenlijk helemaal verdwenen. We zijn murw gebeukt door al het reality geweld.
Wéér slow motion-beelden van een uitgeputte deelnemer, wéér zo'n dramatisch muziekje er onder, weer een jankbui.. pffff. Inderdaad: rótzakken hebben we nodigm om het boeiend te houden!
Heb de eerste (Amerikaanse) Survival gezien en die vond ik te gek. Maar dan gaan ze het weer vernederlandsen en dan heb ik alweer gegeten en gedronken. Zelfde met de Bachelor en Herken de Homo.quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...
ff copypasten..
[..]
Maar ik vónd het altijd te gek!
Jij vindt het niet leuk, ER?
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkersquote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik Rob nou al eens met bril gezien?![]()
Ik had het al eens eerder gezien, maar inderdaad het gebeurd niet zo erg vaak, maar ja, erg veel valt er in het huis ook niet te lezen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik Rob nou al eens met bril gezien?![]()
Precies, Rquote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkers![]()
nee?quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef farceman het volgende:
stream 1en 2 eruit?
heel verstandig om stream1 en 2 uit te zetten.quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef farceman het volgende:
stream 1en 2 eruit?
de weekopdrachtquote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gezien, maar inderdaad het gebeurd niet zo erg vaak, maar ja, erg veel valt er in het huis ook niet te lezen natuurlijk.
Exit?quote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
is er eigenlijk al een beetje duidelijkheid over wat voor beloning dido krijgt voor het weggooien van de drank
Durfde het niet te schrijven,maar dacht ik ook meteen.quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkers![]()
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
streams lopen wel af en toe moeizaam op inet heb ik het idee
Kep versatel abbo, doe alleen inetstreams als ik me steentje wil bijdragen aan caps/verslagenquote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef doka het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
gaat perfect (bij mij)
quote:
Ligt Nemo daar of zo?quote:
O ja? Hoe weet je dát nou weer?quote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze was leuk hè? Een soort Lieske, maar dan andersEn ze is nog steeds met die gozer die ze eruit had gepikt.
Heb het idee dat ze hem wel weg kunnen kijken...quote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
zit Rob nou het roddeluurtje van Chantal & Ingrid te verpesten
Ik lees nog wel eens watquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Hoe weet je dát nou weer?
Maar: had ik niet verwacht!
En ze was wel wat adremmer en eloquenter dan Lieske zeg!![]()
In de reguliere uitzending heb ik geen bedragen gehoord ofwat...quote:Op maandag 21 november 2005 22:51 schreef farceman het volgende:
Heb ook geen idee wat dido voor die mislukte? opdracht zou krijgen? Iemand enig idee? Of zou die gewoon zijn opgedragen?
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef F4iTH het volgende:
Logisch!
Ja maar het is toch logisch?
Ja das toch logisch
Ja het is ook logisch!
KLAAR!
pffff
Ik wil het (nog) niet weten!!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...
ff copypasten..
[..]
Maar ik vónd het altijd te gek!
Jij vindt het niet leuk, ER?
Heb nog geen spoilers gezien, maar duurt niet lang voordat een of andere grapjas gaat posten natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wil het (nog) niet weten!!!Moet het altijd opnemen omdat ik op maandag naar school moet of moet leren (en zoals jullie terug kunnen zien, heb ik dat vanavond niet gedaan
)
Chantal en Robquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal en Rob
Zal wel Amsterdamsch zijn he? Lijkt me logisch! Laten we het daarop houden. Klaar!
Ik ga wel Jensen kijken maar
Ik Mooi Weer De Leeuw, en BVD kijk ik in de herhalingquote:
Haha zoooow herkenbaar deze post!quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens wat![]()
Maar niet meer sinds BB en Fok mijn vrije tijd opslurpen![]()
Kom, dat meisje kwam ook uit de provincie en had van haar leven nog geen homo's gezien, volgens mij. Ze liet die Kevin Spacey-kloon er maar inzitten en het lag er zoooooo dik bovenop. Ze was wel wat ouder dan Lieske, dus misschien toch ietsje meer meegemaakt.
Breng Hummie nou niet op ideeën... Of toch wel!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
script voor donderdag;
we hebben een gelijke stand in de stemuitslag
Dido jij moet nu kiezen, wie moet weg, Roel of Nathalie
als je niet kiest moeten ze allebei weg
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb de eerste (Amerikaanse) Survival gezien en die vond ik te gek. Maar dan gaan ze het weer vernederlandsen en dan heb ik alweer gegeten en gedronken. Zelfde met de Bachelor en Herken de Homo.
yep, hard gewerkt vandaag hequote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
ff een vraagje........ waar zijn nattelie en lieske? aL HET NESTJE IN?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Yesquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
ow kijk je bent de eerste die ik dat vanavond zie schrijvenquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.
Ik heb er in elk geval van genoten![]()
Ik geloof het best hoorquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.
Ik heb er in elk geval van genoten![]()
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |