quote:
Ligt Nemo daar of zo?quote:
O ja? Hoe weet je dát nou weer?quote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze was leuk hè? Een soort Lieske, maar dan andersEn ze is nog steeds met die gozer die ze eruit had gepikt.
Heb het idee dat ze hem wel weg kunnen kijken...quote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
zit Rob nou het roddeluurtje van Chantal & Ingrid te verpesten
Ik lees nog wel eens watquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Hoe weet je dát nou weer?
Maar: had ik niet verwacht!
En ze was wel wat adremmer en eloquenter dan Lieske zeg!![]()
In de reguliere uitzending heb ik geen bedragen gehoord ofwat...quote:Op maandag 21 november 2005 22:51 schreef farceman het volgende:
Heb ook geen idee wat dido voor die mislukte? opdracht zou krijgen? Iemand enig idee? Of zou die gewoon zijn opgedragen?
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef F4iTH het volgende:
Logisch!
Ja maar het is toch logisch?
Ja das toch logisch
Ja het is ook logisch!
KLAAR!
pffff
Ik wil het (nog) niet weten!!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...
ff copypasten..
[..]
Maar ik vónd het altijd te gek!
Jij vindt het niet leuk, ER?
Heb nog geen spoilers gezien, maar duurt niet lang voordat een of andere grapjas gaat posten natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wil het (nog) niet weten!!!Moet het altijd opnemen omdat ik op maandag naar school moet of moet leren (en zoals jullie terug kunnen zien, heb ik dat vanavond niet gedaan
)
Chantal en Robquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal en Rob
Zal wel Amsterdamsch zijn he? Lijkt me logisch! Laten we het daarop houden. Klaar!
Ik ga wel Jensen kijken maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |