dit vind nou een lieve postquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef MissHobje het volgende:
truste![]()
(volgens mij ben ik errug vlot vandaag)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
truste![]()
(volgens mij ben ik errug vlot vandaag)
Achting gestegen, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Loesje29 het volgende:
Nu zullen jullie me wel allemaal nomineren *met duim in mond Calimero stemmetje opzet*... maar niet alleen Rob is sterk in mijn achting gedaald, zelfs Chantal vind ik de laatste tijd nogal goed te pruimen
Ja!!! Gestegen!!! Oepsquote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
En u ken dat best vinden, maar dat is jouw mening en niet de mijne
En dan te bedenken dat ik Rotterdammer benquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Loesje (stiekem 30) nu moet je ophouden hoor!![]()
Rob en Chantal vind ik beiden wel te pruimen tegenover de rest van de puppies, oke ze zijn erg direct maar das waarschijnlijk Amsterdams, maar niet verder vertellen hoor anders worden we hier uitgekickt!
Ook al vind je Rob dan een akelig wezen, tóch wens ik je weltrustenquote:
Is Rob genomineerd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef Loesje29 het volgende:
Als ik kijk naar wie er nu genomineerd staan, dan mogen Roel en Dido er van mij sowieso zo uit. Geen moer aan, met dat kleffe stelletjes gedoe. Ingrid vind ik ook behoorlijk niets toevoegend aan leuke televisie. Nathalie mag van mij als eerste de deur uit, maar dat was al duidelijk. Lieske zal ik ook niet echt missen als ze er uit moet. Chantal mag nog even blijven (voor de heerlijke ergernis) maar Rob is dan nog wel de favoriet van het genomineerde rijtje voor mij![]()
![]()
Ik hou dan ook bewust mijn Dido waardering in de kast vannacht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Loesje29 het volgende:
Als Nathalie nou even samen met Dido het huis UIT duikt, dan ben ik gelukkig![]()
Rob is toch helemaal geen Amsterdammer, toen hij nog 16 was voetbalde hij ergens in een of ander dorp, nu woont hij in Nichteveld ofzo, ik snap ook niet hoe hij aan dat accent komtquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef SuperMOM het volgende:
Loesje (stiekem 30) nu moet je ophouden hoor!![]()
Rob en Chantal vind ik beiden wel te pruimen tegenover de rest van de puppies, oke ze zijn erg direct maar das waarschijnlijk Amsterdams, maar niet verder vertellen hoor anders worden we hier uitgekickt!
Oke , trustequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:42 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ah, uitgekickt.... nu durf ik wel hoor, nu de meeste Rob en Chantal haters al in bedje liggen
ow ik mag Dido meestal ook wel, alleen dit Roel gedoe doet daar ernstig afbreuk aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:46 schreef Lamon het volgende:
Ik hou dan ook bewust mijn Dido waardering in de kast vannacht.
Er zijn mensen die Rob mogen, er zijn mensen die Dido mogen, maar allebei kom ik nog niet vaak tegen.
Ben ik het mee eens. Roel alleen vind ik ook niet zo erg, alleen samen zijn ze de laatste tijd niet meer om door te komen. Aan het begin vond ik het nog wel aardig, maar nu..quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik mag Dido meestal ook wel, alleen dit Roel gedoe doet daar ernstig afbreuk aan
Ik jou ook hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:44 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Ook al vind je Rob dan een akelig wezen, tóch wens ik je weltrusten
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het juist het meest leuke van BB, die tegenstellingen op het forum, vooral als bepaalde mensen dan anderen gaan proberen te overtuigen van het tegendeel. Bij Lieske bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |